Potwory Chaosu | Magic & Mayhem The Art of Magic poradnik Magic & Mayhem: The Art of Magic
Ostatnia aktualizacja: 17 października 2019
Zombie Stosunkowo tanie i dobre jednostki. Ze względu na duża wytrzymałość dobrze nadają się do pilnowania miejsc mocy. Najbardziej efektywną obroną przeciwko dużej grupie są zaklęcia Burn i Judgement. Po awansie na Przywódcę zyskują umiejętność żywienia się ciałami pokonanych wrogów (zwrot straconych punktów życia) i rzucania swoją ręką niczym pociskiem (!). Władca dodatkowo uzyskuje możliwość rzucania zaklęcia zaraza na wszystkie jednostki wroga, które będą miały z nim kontakt. |
Zalety: | Wady: |
bardzo wytrzymałe potrafią podnosić przedmioty | bardzo powolne słabe w ataku |
Skeleton Szybkie, tanie w "produkcji" i stosunkowo silne jednostki. Duża grupa Szkieletów dowodzona przez Przywódcę lub Władcę jest wstanie zadać wrogowi olbrzymie obrażenia. Przywódca posiada dwukrotnie większą silę ataku, a Władca potrafi rzucać zaklęcie strach. |
Zalety: | Wady: |
bardzo szybkie stosunkowo silne w ataku | nie mogą jeść mała wytrzymałość podatne na magię |
Dwarf boar rider Krasnoludy rażące kuszą. Dobrze nadają się jako "wspomaganie ogniem" naszych walczących jednostek. Niestety w walce w starciu są tracą swoje zalety, więc koniecznie należy trzymać je na dystans. Przywódca jedynie dysponuje zwiększoną siłą w ataku i obronie, a Władca zyskuje możliwość wystrzeliwania ogromnych pocisków, które rażą wielu wrogów jednocześnie. |
Zostało jeszcze 65% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...
... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium
Abonament dla Ciebie