Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Magic & Mayhem: The Art of Magic - poradnik do gry

Magic & Mayhem: The Art of Magic - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Dawać mi tu potwora! | Magic & Mayhem The Art of Magic poradnik Magic & Mayhem: The Art of Magic

Ostatnia aktualizacja: 17 października 2019

Na początek kilka istotnych informacji. Każdy z naszych potworów wraz z upływem czasu i zwiększaniem się liczby pokonanych przeciwników zyskuje doświadczenie. Dzięki temu staje się coraz bardziej skuteczny w walce. Istnieją trzy poziomy doświadczenia - Nowicjusz (czyli właśnie stworzona jednostka), Przywódca i Władca. Po każdym awansie jednostka zyskuje specjalne umiejętności, które dokładnie omówię później. Warto jednak zapamiętać, że opłaca się dbać o stan zdrowia naszych najbardziej doświadczonych jednostek! I jeszcze jedna uwaga - możemy mieć tylko jednego potwora na poziomie Władca, kolejna nasza jednostka będzie w stanie osiągnąć ten poziom dopiero, gdy nasz Władca padnie martwy.

Wszystkie przywołane przez nas stwory można podzielić na kilka kategorii pod względem umiejętności które posiadają, czy też brakiem odporności przeciwko poszczególnym czarom masowym. Przynależność do danej grupy w znacznym stopniu wpływa na przydatność danej jednostki i wyznaczaniu jej zadań.

Potwory CHAOSU

zombie

skeleton

dwarf boar rider

harpy

wraith

vampire

demon

dragon

Wspólną cechą jednostek chaosu jest duża wrażliwość na zaklęcie Judgement, które zadaje im bardzo dotkliwe obrażenia.

Potwory DOBRA

faerie

elf

centaur

knight

griffin

storm giant

Wszystkie Potwory Dobra mogą być jednocześnie leczone za pomocą zaklęcia Judgement.

Umarlaki

zombie

skeleton

wraith

vampire

demon

knight

Umarlaki są niezwykle wrażliwe na zaklęcie Bury.

Zbieracze

harpy

goblin

elf

centaur

Zbieracze gdy mają tylko chwilkę wolnego czasu, zamiast stać w miejscu natychmiast zajmują się kolekcjonowaniem przedmiotów znajdujących się w ich pobliżu. Zdolność niezwykle przydatna. Pamiętajcie jednak, że tylko nasz Mag może zbierać mana sprites pozwalające natychmiast uzupełnić zużyte punkty magii.

Jednostki latające

harpy

dragon

eagle

griffin

Wspaniali zwiadowcy, idealni do szybkiego zbadania terytorium i zajęcia trudnodostępnych miejsc mocy. Niezwykle wrażliwi na zaklęcie Gorgon Stare, które zamieniając ich w kamień powoduje dotkliwy upadek na ziemie.

Jednostki lewitujące

wraith

vampire (jako nietoperz)

faerie

Jednostki unoszące się nad ziemią są w stanie przelatywać nad zbiornikami wody, rzekami, niskimi przeszkodami terenowymi. Ich zaletą jest to, że zaklęcie Gorgon stare nie powoduje bolesnego upadku.

A teraz już słów kilka o poszczególnych jednostkach: