Penguin Mutiny | Solucja Madagaskar poradnik Madagaskar
Ostatnia aktualizacja: 18 października 2019
Penguin Mutiny
Akcja tego etapu rozgrywa się na statku (#37). Wcielisz się w rolę jednego z pingwinów, a Twoim zadaniem jest dostać się na mostek i opanować okręt. Idź przed siebie i zlikwiduj pierwszego strażnika (#38 - jedno uderzenie powali go na ziemię, drugie wyeliminuje z gry). Podążaj jedyną dostępną drogą i na jej końcu zabierz klucz (#39). Otwórz klatkę i skorzystaj z trąbki (jest to sygnał dla reszty drużyny, aby podążać za Tobą). Twój bohater automatycznie otworzy rurę, do której wejdź.
Skorzystaj z trąbki i wyeliminuj dwóch marynarzy (#40). Trzeciego z nich (tego najgrubszego) nie można załatwić w konwencjonalny sposób, dlatego na razie go pomiń. Idź w przeciwnym kierunku, odkręć kurek (#41) i wskocz do rury. Tutaj pokonaj kolejnego przeciwnika i wejdź po drabinie do sterowni olbrzymiego dźwigu.
Zabawa jest prosta. Musisz złapać hakiem pięciu marynarzy i po kolei wrzucić ich do klatki (#42). Kiedy pozbędziesz się ostatniego z nich (nie omieszkaj chwycić wcześniej wszystkich monet), wezwij drużynę i odkręć kolejny kurek.
Znajdziesz się w maszynowni. Naciśnij przycisk otwierający drzwi i wezwij po raz kolejny kompanów. W najbliższej sali natkniesz się na dwóch marynarzy (#43). Wyeliminuj chudszego i otwórz pierwsze drzwi po lewej. Pozbieraj przedmioty, wyjdź do pomieszczenia z grubasem i przedrzyj się przez kolejne drzwi. Tutaj zabierz klucz, a następnie uderz w przycisk. Awaria w toalecie zwabi marynarzy. Zamknij za nimi drzwi i zejdź po schodkach na dół.
Załatw kolejnego strażnika i otwórz drzwi (#44). Wezwij drużynę. Gdy znajdziesz się znów na pokładzie, idź przed siebie i poczekaj, aż pingwin otworzy skrzynię z kulami kręgielnymi (#45). Chwyć jedną z nich i rzuć nią w spacerujących marynarzy. Drugą kulę poślij w kierunku otwartej rury (#46), co pozwoli wyeliminować grubasa po drugiej stronie. Przejdź przez rurę. Wezwij drużynę i wdrap się po drabinie do kolejnego dźwigu.
Zaczynasz od wyeliminowania przeciwników (#47). Tradycyjnie wrzuć ich przy pomocy haka do klatki. Kiedy okolica będzie pusta, usuń skrzynię (poznasz ją po białych taśmach). Ostatni etap zmagań z dźwigiem polega na przetransportowaniu trzech pingwinów w okolice przycisków, kontrolujących zamknięte przejścia. Kiedy wszystkie przejścia staną otworem, skieruj się na górę.
Zatrąb w celu przywołania kompanów, otwórz drzwi i wejdź do środka. Pod jedną ze ścian stoi małe pudełko, które pozwoli Ci się zakamuflować (#48). Omiń marynarzy krążących w pobliżu i chwyć pistolet (#49). Musisz zlikwidować ośmiu przeciwników, którzy będą próbowali Cię schwytać. Kiedy wykonasz zadanie, rozglądnij się po pomieszczeniu. Z prawej strony znajduje się rura. Otwórz ją odkręcając kurek i wskocz do środka. Ubierz kolejne pudło i niezauważony przez myśliwego, zabierz klucz (#50). Wracaj tą samą drogą i otwórz pobliskie drzwi.
Zabij strażnika, przywołaj drużynę i wdrap się na górę. Tutaj skorzystaj z drabiny, aby wejść na mostek. Przed Tobą ostatni etap zmagań na statku. Chwyć pistolet (#51) i rozpocznij operację przejęcia okrętu od wyeliminowania sześciu strażników (można strzelać również przez otwarte okna - #52). Gdy uporasz się z pierwszym zagrożeniem, strzel cztery w kierunku myśliwego. Statek należy do Ciebie.