Back to the Beach | Solucja Madagaskar poradnik Madagaskar
Ostatnia aktualizacja: 18 października 2019
Back to the Beach
Kolejny etap, w którym musisz znaleźć dziesięć elementów - tym razem będą one potrzebne do budowy drewnianej postaci stojącej nad brzegiem morza. Zmagania rozpoczyna Gloria. Porozmawiaj z dzikiem, który uaktywni pierwsze zadanie. Musisz pozbyć się pięciu krabów, zgniatając ich swoim ciałem (#93). Pierwsze uderzenie w ziemię wywraca stworzenia do góry nogami, natomiast drugie definitywnie wyłącza z gry. Na wykonanie zadania masz niewiele czasu, dlatego należy się spieszyć.
Zjedz paprykę i uderz głową w znajdujący się nieopodal kamień (#94). Odsłonisz gejzer, który pozwoli Ci skoczyć na umieszczoną wysoko półkę. Tam jeszcze raz skorzystaj z usług gorącego źródła i zmień się w Marty'ego przy totemie. Zejdź w dół (#95), a następnie skocz po kolejny element pomnika.
Wróć się w okolice początkowego totemu i znajdź jaskinię, do której prowadzi drogowskaz z wizerunkiem zebry (#96). Porozmawiaj z dzikiem, aby otrzymać zadanie polegające na eksterminacji żółwików. Musisz pozbyć się sześciu zwierzaków w ograniczonym czasie. Pamiętaj, że dopiero drugie kopnięcie całkowicie likwiduje żółwia.
Wyjdź z jaskini i zamień się z powrotem w Glorię (#97). Podejdź do ogromnej skały, zjedz paprykę i uderz z impetem w głaz. Biegnij nowoodkrytą rampą i zniszcz drugi kamień. Na końcu trasy znajdziesz kolejny przedmiot.
Zejdź w dół i zamień się w Marty'ego. Na prawo znajduje się wejście na skały, które oblewają fale morza (#98). Skacz po kolejnych platformach, eliminując przy okazji papugi. Na koniec oddaj potężnego susa w kierunku poszukiwanego przedmiotu, aby wziąć go w swoje posiadanie. Zejdź na stały grunt i odszukaj powalone drzewo (#99). Rozglądnij się wokół. Widzisz już kolejny element pomnika? Skocz po niego.
Zamień się w Melmana. Odszukaj lemura, nad którego głową widnieje olbrzymia strzałka (#100). Weźmiesz udział w zabawie przypominającej bombardowanie robaczych dziur z poprzedniego rozdziału. Manipulując siłą (#101), musisz wyrzucić trzy lemury na wysoką skałę, na której znajduje się kolejny przedmiot. Ilość prób jest nieograniczona.
Po raz kolejny wciel się w rolę Glorii i otwórz taranem ostatnie przejście (#102). W środku znajduje się mała jaskinia, gdzie na podeście leży następny przedmiot. Zmień się w Marty'ego i zabierz element. Teraz wyjdź z jaskini, ale drugim wyjściem. Trafisz na arenę, w której musisz pokonać trzech aligatorów. Za każdym razem cierpliwie poczekaj, aż przeciwnicy zaczną wykonywać atak i wycofaj się (#103). Zwierzakom zakręci się w głowie, co wykorzystaj, uderzając ich z kopyta. W pierwszych dwóch przypadkach wystarczy zaatakować aligatory dwa razy, w ostatnim aż pięć.
Wróć się do głównej planszy i zamień się w Glorię. Porozmawiaj z dzikiem, który wyznaczy Ci ostatnie zadanie. Polega ono na zniszczeniu czternastu skrzynek w ograniczonym czasie (#104). Z pomocą przyjdzie jak zwykle papryka...