Jungle Banquet | Solucja Madagaskar poradnik Madagaskar
Ostatnia aktualizacja: 18 października 2019
Jungle Banquet
Lemury postanowiły urządzić bankiet, ale brak mi dań, które mogłyby zaserwować w ramach uczty. Jak już się zapewne domyślasz, ich zdobycie zrzucą na Twoje barki. Najważniejszą rzeczą związaną z tą misją jest możliwość zmiany bohatera, którym chcesz grać. Ma to ogromne znaczenie podczas zmagań - tylko konkretne zwierzę może poradzić sobie z pewnymi zadaniami. Wyboru postaci dokonujemy używając totemu (#69). Dla Twojej wygody podałem dokładne rozwiązanie całego etapu, uwzględniając wszystkie kolejne zmiany.
Zaczynamy sterując Glorią. Zbierz dwie karty "mocy" walające się po najbliższej okolicy i przejdź do kolejnej planszy, opatrzonej drogowskazem z wizerunkiem hipopotamicy (#70). Zabierz ostatnią kartę i porozmawiaj ze stojącym nieopodal lemurem (#71). Pierwsze zadanie polega na pozbyciu się w krótkim czasie piętnastu robaków, które nawiedzą plantację marchewek. Staraj się uderzać wrogów, zanim Ci wytrzebią wszystkie plony (#72). Nagrodą za wykonanie misji będzie pierwsze danie.
Podejdź do totemu i zmień się w Alexa. Wejdź do znajdującej się nieopodal jaskini (#73 - poznasz ją po drogowskazie z wizerunkiem lwa). Zobaczysz tam cztery wielkie muchomory oraz podest, na którym stoi lemur. Porozmawiaj z nim, by rozpocząć kolejne zadanie. Polega ono na powtórzeniu pokazywanej sekwencji kolorów za pomocą skakania po muchomorach (#74). Pamiętaj, że nie można dwa razy stanąć na tym samym grzybku, dlatego po udanym odbiciu lepiej skoczyć na dół i zaczynać kolejną część sekwencji ze środkowego pola. Aby wypełnić misję, musisz powtórzyć cztery układy kolorów (pierwszy składa się z trzech elementów, ostatni z sześciu).
Zostało jeszcze 63% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...
... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium
Abonament dla Ciebie