Rozdział I - Zaginiony przyjaciel (2) | Opis przejścia Lost Horizon poradnik Lost Horizon
Ostatnia aktualizacja: 9 października 2019
Ucieknij z mieszkania Wuanga
Wejdź do domu z czerwonymi okiennicami, a w korytarzu wybierz pierwsze drzwi po lewej. Kiedy pełna wyrzutów rozmowa z Kim zakończy się nagłym wtargnięciem Tonga i odzyskasz kontrolę na bohaterem, najważniejsze okaże się zwiać członom triady, którzy sterczą przed wejściem.
Możliwe, że jakąś drogę ucieczki dałoby się odkryć na korytarzu, ale jest tam bardzo ciemno. Musisz zatem oświetlić jego dalszą część. Idealnie nada się do tego wiszący na balkonie chiński lampion, ale nie możesz go stamtąd tak po prostu zabrać, bo pod balkonem czają się dwa opryszki. Weź zatem z korytarza bambusową tyczkę , stojąca w donicy na prawo od drzwi, a z otwartej szafy w mieszkaniu (po lewej) wieszak na ubrania . Połącz je ze sobą, otrzymasz tyczkę z hakiem .
Przejdź w drugą część pokoju (kursor w dole ekranu). Otwórz drzwi balkonowe. Tyczką z hakiem ściągnij jeden z wiszących na balkonie lampionów . Wróć do mieszkania i wyjdź na korytarz.
Zawieś lampion na gwoździu wbitym w górną część czerwonego drewnianego słupa (na prawo od drzwi). Fenton zauważy, że w korytarzu jest okienko. Zbadaj je, po czym wróć do mieszkania powiadomić Kim.
Zgub pogoń
Przede wszystkim musisz sprawić, by Fenton znalazł się na pace półciężarówki. W tym celu kliknij na Kim w kabinie (przednia szyba) i wybierz pierwszą kwestię (Dodaj gazu!). Kiedy Kim przyspieszy, pojawi się zegar - teraz, zanim wskazówka zrobi jeden pełny obrót, musisz zdążyć ponownie zawołać do Kim, tym razem, by przyhamowała (druga kwestia). Jeśli zmieścisz się w czasie, Fenton wyląduje na pace samochodu, jeśli nie - spróbuj jeszcze raz. Wszystko to musi odbyć się bardzo szybko.
Kiedy Paddock będzie bezpiecznie (w miarę) siedział z tyłu ciężarówki, pasowałoby zrazić ludzi Tonga do dalszej pogoni. Przełącz zatem sterowanie na Kim (dwie ikonki w górze ekranu) i jako dziewczyna zabierz zwisający z górnego lusterka kluczyk . Podaj go Fentonowi przez tylne okienko w kabinie. Przełącz sterowanie na niego.
Jako Fenton otwórz kluczykiem jedną ze skrzynek, za którymi chowa się nasz bohater. Sprawdź jej zawartość - to race . Weź sobie zatem kilka i wetknij je w dysze ulokowanego na pace pod plandeką silnika. Teraz pasowałoby czymś je odpalić
Spróbuj zatem posiadaną tyczką z hakiem przyciągnąć leżący z brzegu naczepy kawałek szkła. Uda się to częściowo, bowiem oprychy odstrzelą część tyczki. Pozostałą częścią spróbuj przyciągnąć odłamek szkła ponownie, tym razem z sukcesem.
Odetnij nim skrawek materiału od plandeki przykrywającej silnik i zainstaluj go na posiadanej części tyczki. Podaj całość Kim do kabiny. Przełącz sterowanie na dziewczynę.
Jako Kim przytknij tyczkę z materiałem do samochodowej zapalniczki (na desce rozdzielczej). Płonącą pochodnię podaj Fentonowi przez tylne okienko. Przełącz sterowanie na mężczyznę. Jako Fenton potraktuj pochodnią race (lub silnik) i... poczekaj na efekt.
Pozbądź się ogona
Pasowałoby pozbyć się siedzącego wam na ogonie wrogiego samolotu. Rozejrzyj się zatem w tyle maszyny, czym dysponujesz. Weź znajdujący się po lewej kanister z wodą oraz leżącą obok niego torebkę mąki . Z prawej strony znajdziesz dynie - zgarnij jedną na wszelki wypadek. Zdejmij też wiszący na ścianie po prawej spakowany spadochron .
Na wspornik, na którym był on zamocowany, nadziej dynię - powstaną w niej otwory. Nalej do nich wody z kanistra i nasyp mąki z torebki. Otwórz drzwi po lewej. Stań w otwartych drzwiach i napełnioną mączną papką dynią rzuć w strzelający do was samolot (nie musisz dokładnie celować).