Earth Magic (Magia Ziemii) | Magia | Dragon Age II Dziedzictwo poradnik Legend of Grimrock
Ostatnia aktualizacja: 3 października 2019
Earth Magic (Magia Ziemii)
Szkoła magii o bardzo ograniczonej użyteczności. Odporności, które daje są oczywiście mile widziane, ale wiele potworów ma wysoką odporność albo całkowitą niewrażliwość na trucizny. Sprawdza się głównie jako suplement typu "damage over time" w walce.
Poison Cloud
Czar z gatunku "damage over time" czyli zadający niewielkie obrażenia co ok. sekundę przez krótki czas. Niestety, chmura trucizny ma zasięg tylko jednego kwadratu, więc przeciwnik musi stać na tym kwadracie, aby zaklęcie odniosło pożądany skutek. Nieumarli oraz jadowite potwory są niewrażliwe na truciznę. | |
Poison Bolt
Trująca chmura w wersji dystansowej. Zadaje większe bezpośrednie obrażenia, a po ulepszeniu również utrzymuje swoje działanie przez kilka sekund. Niestety wciąż jest to czar raczej pomocniczy. | |
Enchant Poison Arrow
W przeciwieństwie do pozostałych zaklęć umagiczniających strzały, ten ma jedną zaletę, a mianowicie działanie trucizny utrzymujące się przez kilak sekund, co skutecznie rozmiękcza potwora. | |
Poison Shield
Zaklęcie dodające +35 do odporności na trucizny. Byłoby to zaklęcie idealne, gdyby gracz mógłby sobie na nie pozwolić na samym początku gry, gdzie najczęściej spotyka się jadowite pająki oraz trujące Herdery. Niestety, powyżej 4 poziomu podziemi trucizny przestają być tak popularne wśród wrogów a utarcie sobie mikstury przeciw jadowi zajmuje raptem kilka sekund. |