Zagadka z doniczką i cieniami | Rozwiązanie zagadki w Layers of Fear 2 Layers of Fear 2 poradnik, solucja
Ostatnia aktualizacja: 27 maja 2019
Na tej stronie poradnika do gry Layers of Fear 2 znajduje się opis zagadki z doniczką i cieniami, którą rozwiązuje się w trakcie przechodzenia trzeciego aktu gry. Do zagadki tej przystąpisz niedługo po odblokowaniu przejścia do łazienki. Zagadka zakłada wchodzenie w interakcje z przedmiotami znajdującymi się w słabo oświetlonym i zmieniającym się pomieszczeniu.
Dotarcie do zagadki
Zaliczeniem zagadki będziesz musiał zająć się niedługo po tym jak dotkniesz ekranu i znajdziesz się w zalanym korytarzu z lewitującymi przedmiotami z powyższego obrazka.
Podejdź do lewych drzwi i zajrzyj przez dziurkę od klucza.
Gra przeniesie cię do wnętrza pomieszczenia, do którego przed chwilą zajrzałeś. Jedynym w pełni oświetlonym przedmiotem w tym pomieszczeniu jest doniczka. Za nią widoczne są także ruszające się cienie.
Zagadka ta składa się z trzech części i w każdej z nich twoim zadaniem będzie poprawnie wejście w interakcje z wybranymi obiektami z otoczenia. Każda udana "sekwencja" odblokuje dostęp do kolejnej wersji tego samego pomieszczenia.
Pierwsza część zagadki
W pierwszej części zagadki zacznij od wyłączenia "ukrytego" w ciemnościach wentylatora (powyższy obrazek).
Podejdź do doniczki i wciśnij klawisz interakcji.
Jeśli poprawnie wykonałeś obie czynności to światło zacznie przenikać przez nową dziurkę od klucza. Podejdź do niej żeby przenieść się do drugiej wersji pomieszczenia.
Druga część zagadki
W drugiej części zagadki ponownie rozpocznij od wyłączenia wentylatora.
Podejdź teraz do zlewu i zakręć lewy kran (powyższy obrazek). Prawego kranu nie ruszaj.
Wejdź w interakcję z doniczką.
Zaczekaj na uaktywnienie się nowej dziurki od klucza.
Trzecia część zagadki
W trzeciej części zagadki pierwszą czynnością do wykonania jest włączenie radia.
Podejdź ponownie do zlewu, ale tym razem odkręć prawy kran. Lewego kranu nie ruszaj.
Po wykonaniu obu tych czynności wejdź w interakcję z doniczką.
Ekran stanie się na chwilę czarno-biały. W pomieszczeniu pojawi się nowy ekran. Możesz go dotknąć. Na stałe opuścisz dzięki temu zmieniające się pomieszczenie.