Łazienka | Solucja Layers of Fear 2 Layers of Fear 2 poradnik, solucja
Ostatnia aktualizacja: 29 maja 2019
Na tej stronie poradnika do gry Layers of Fear 2 opisujemy eksplorację łazienki w akcie 3. To jedno z pomieszczeń domu, które trzeba zbadać w trakcie przechodzenia trzeciego rozdziału. W opisywanej lokacji musisz przede wszystkim rozwiązać zagadek pomieszczenia, w którym kilkukrotnie zmieni się rozmieszczenie interaktywnych przedmiotów.
Tradycyjnie już rozpocznij od dotarcia do wejścia do szybu wentylacyjnego i ściągnięcia zawieszonego w tym miejscu klucza do łazienki (Bathroom). W trakcie przeciskania się przez szyb wentylacyjny zbadaj pozytywkę.
Wskocz do dziury w podłodze żeby powrócić do domu. Zainteresuj się leżącym na kanapie fragmentem dokumentu.
Do drzwi do łazienki doprowadzą cię linie i strzałki, ale zanim użyjesz klucza żeby je otworzyć zbadaj sąsiedni składzik. Znajdziesz w nim pokazanym na obrazku plakat filmowy (The Pirate Price and the Cyclops King).
Po znalezieniu się w łazience dotknij interaktywnego ekranu, a przeniesiony zostaniesz do korytarza. Po prawej stronie możesz obejrzeć labirynt.
Podejdź do lewych drzwi i zajrzyj przez dziurkę od klucza. Gra przeniesie cię do wnętrza pomieszczenia gdzie rozpoczniesz rozwiązywanie zagadki z doniczką i cieniami w zmieniającym się pomieszczeniu. Zagadka ta składa się z trzech części i w każdej z nich twoim zadaniem będzie poprawnie wejście w interakcje z wybranymi obiektami z otoczenia. Każda udana "sekwencja" odblokuje dostęp do kolejnej wersji tego samego pomieszczenia.
W pierwszej części zagadki zacznij od wyłączenia "ukrytego" w ciemnościach wentylatora (powyższy obrazek). Podejdź następnie do doniczki w centralnej części pomieszczenia i wciśnij klawisz interakcji.
Jeśli poprawnie wykonałeś obie czynności to światło zacznie przenikać przez nową dziurkę od klucza. Podejdź do niej żeby przenieść się do drugiej wersji pomieszczenia.
W drugiej części zagadki ponownie rozpocznij od wyłączenia wentylatora. Podejdź następnie do zlewu i zakręć lewy kran (powyższy obrazek).
Wejdź w interakcję z doniczką i zaczekaj na uaktywnienie się nowej dziurki od klucza.
W trzeciej części zagadki pierwszą czynnością do wykonania jest włączenie radia.
Podejdź ponownie do zlewu, ale tym razem odkręć prawy kran. Po wykonaniu obu tych czynności wejdź w interakcję z doniczką. Ekran stanie się na chwilę czarno-biały. W pomieszczeniu pojawi się nowy ekran. Możesz go dotknąć, by przenieść się w nowe miejsce.
Powrócisz do wnętrza domu. Zacznij od odnalezienia wycinka gazety.
Zainteresuj się drzwiami z pokazanym na obrazku symbolem. Po otwarciu ich wyrusz prosto. Po drodze znajdziesz nowy rysunek. Wkrótce dotrzesz do ogrodów i awansujesz tym samym do finałowej części trzeciego aktu gry.