Horizon Zero Dawn: Zapisy tekstowe - Misje - lista, mapa | Znajdźki Sekrety i znajdźki Horizon Zero Dawn - poradnik
Ostatnia aktualizacja: 11 sierpnia 2020
W poniższym rozdziale znajdziesz wskazówki dotyczące skompletowania wszystkich zapisów tekstowych powiązanych z maszynami. Położenie poszczególnych zapisów znajdziesz na mapie dołączonej do rozdziału.
- 1. Ruiny z prologu
- 2. Ustronie Stwórcy
- 3. Kurhan
- 4. Alternatywne wejście do Nowego Świtu
- 5. Wszechmatka
- 6. Gaja Jeden
- 7. Kryjówka Dervahla
- 8. Warsztat Dervahla
- 9. Bunkier
1. Ruiny z prologu
Ten obszar zbadasz w czasie prologu, a później będziesz mógł dostać się tutaj w dowolnym momencie rozgrywki.
Lista zapisów tekstowych:
- Nr 1 - Wszystko, co dobre
2. Ustronie Stwórcy
Ten obszar zbadasz w czasie misji głównej - Ustronie Stwórcy, a później będziesz mógł dostać się tutaj w dowolnym momencie rozgrywki.
Lista zapisów tekstowych:
- Nr 2 - Życiorys: Elisabet Sobeck
- Nr 3 - Życiorys: Ted Faro
- Nr 4 - Historia: FAS
- Nr 5 - Definicja: Korporacja
- Nr 6 - Dziennik Recepcji
- Nr 7 - Odp: Skarga
- Nr 8 - Incydent na Morzu Banda
- Nr 9 - Wszyscy na posterunki
- Nr 10 - Szczyt duchowy
- Nr 11 - Dziennik kampusu FAS
3. Kurhan
Ten obszar zbadasz w czasie misji głównej - Kurhan, a później będziesz mógł dostać się tutaj w dowolnym momencie rozgrywki.
Lista zapisów tekstowych:
- Nr 12 - Dziennik: Kpr. Sarai (A)
- Nr 13 - Dziennik: Kpr. Sarai (B)
- Nr 14 - Zapisy działań USRC
- Nr 15 - Degradacja biosfery
4. Alternatywne wejście do Nowego Świtu
Ten obszar zbadasz w czasie misji głównej - Sekrety głębin ziemi, a później będziesz mógł dostać się tutaj w dowolnym momencie rozgrywki.
Lista zapisów tekstowych:
- Nr 16 - My też potrzebujemy wsparcia!
- Nr 17 - Kolejny incydent
- Nr 18 - Dźwiękoszczelność?
- Nr 19 - Dostawa, albo...
- Nr 20 - Wskazówki dla doradców (1)
- Nr 21 - Wskazówki dla doradców (2)
- Nr 22 - Prosimy o dokonanie wyboru
- Nr 23 - Kapsułkowane DNA
- Nr 24 - Postępy z Apollem
- Nr 25 - Wyniki symulacji
- Nr 26 - Cała naprzód
- Nr 27 - "Skargi na Hałas"
- Nr 28 - Protokół Hadesa
- Nr 29 - Nadużywanie archiwum
- Nr 30 - Kolebka zapieczętowana
- Nr 31 - Osobowości omnibotów z kolebki
- Nr 32 - Komory OZ
- Nr 33 - Porażka Odysei
- Nr 34 - Stan Artemidy
5. Wszechmatka
Ten obszar zbadasz w czasie misji głównej - Serce Nora, a później będziesz mógł dostać się tutaj w dowolnym momencie rozgrywki.
Lista zapisów tekstowych:
- Nr 35 - Komora B1-001
- Nr 36 - [Faza rozwoju - 39B1]
- Nr 37 - Dziennik funkcjonowania obiektu
- Nr 38 - [Żłobek-E9B1]
- Nr 39 - [Przedszkole-E9B1]
6. Gaja Jeden
Ten obszar zbadasz w czasie misji głównej - Góra, która upadła, a później będziesz mógł dostać się tutaj w dowolnym momencie rozgrywki.
Lista zapisów tekstowych:
- Nr 40 - Dziennik Sobeck, 19-11-64
- Nr 41 - Dziennik Sobeck, 16-07-65
- Nr 42 - Dziennik Sobeck, 31-10-65
- Nr 43 - Dziennik Sobeck, 15-01-66
- Nr 44 - Dziennik Gai: 3 lut 2065
- Nr 45 - Dziennik Sobeck, 19-11-64 R
- Nr 46 - Dziennik Sobeck, 16-07-65 R
- Nr 47 - Dziennik Sobeck, 31-10-65 R
- Nr 48 - Dziennik Sobeck, 15-01-66 R
7. Kryjówka Dervahla
Ten obszar zbadasz w czasie misji głównej - Na ziemie graniczne, a później będziesz mógł dostać się tutaj w dowolnym momencie rozgrywki.
Lista zapisów tekstowych:
- Nr 49 - Dziennik Dervahla
8. Warsztat Dervahla
Ten obszar zbadasz w czasie misji pobocznej - Śmierć z przestworzy, a później będziesz mógł dostać się tutaj w dowolnym momencie rozgrywki.
Lista zapisów tekstowych:
- Nr 50 - Podniszczony list
9. Bunkier
Ten obszar zbadasz w czasie misji pobocznej - Starożytna zbrojownia, a później będziesz mógł dostać się tutaj w dowolnym momencie rozgrywki.
Lista zapisów tekstowych:
- Nr 51 - Ultrasplot: Postępy
- Nr 52 - Ultrasplot: Testy