Misja "Deadfish" (3) | Operacja Ammobox | Hidden and Dangerous 2 Drużyna Szabla poradnik Hidden and Dangerous 2: Drużyna Szabla
Ostatnia aktualizacja: 3 października 2019
Teraz możesz znowu podzielić swój zespół na dwie równe sekcje i jedną wysłać w kierunku głównej bramy prowadzącej do kompleksu (ta sekcja powinna wziąść ze sobą nadajnik) a drugą na południe, w stronę stanowiska armaty. Przemieszczaj się wąskimi przejściami między budynkami. Sekcja podążająca na południe dojdzie niebawem do zbiorników (4 małe okręgi na mapie) przed stanowiskiem armaty i będzie musiała zlikwidować przebywających w pobliżu wrogów: jeden Szwab powinien nadejść między zbiornikami, dwóch kolejnych gwarzy sobie na prawo, przy dwóch niewielkich barakach [obrazek poniżej po lewej].
Kolejny Fryc pilnuje armaty. Załatw ich wszystkich zachowując ciszę, nie używaj granatów jeśli nieprzyjaciel jeszcze nie odkrył Twojej obecności. Za stanowiskiem armaty plot., za ogrodzeniem jest jeden Szkopek, drugi może otworzyć drzwi i wyjść z prawej. Zastrzel ich obu a następnie skieruj się w stronę łodzi podwodnych przechodząc przez drzwi którymi wszedł był ostatni zabity fryc. Tuż za nimi zobaczysz ciężarówkę. W środku, na pace jest jeden Szwabek, który coś tam majstruje (więc go pewnie nie widzisz) - możesz go zastrzelić posyłając seryjkę w płótno na tyle ciężarówki [obrazek powyżej po prawej]. Na lewo w cieniu (pod czerwoną flagą ze swastyką) stoi z kolei drugi Niemiec - podkradnij się do niego i również zabij. Kiedy wrócisz do ciężarówki i obrócisz się w stronę centrum kompleksu w oddali powinieneś zobaczyć sylwetki następnych wrogów.
Ale tymczasem wróćmy do sekcji, która miała przemieszczać się w kierunku głównej bramy prowadzącej do bazy. Jeden z żołnierzy mógł podążać pomiędzy budynkami oraz przeczesywać je likwidując Fryców na których się natknął (w tym niemieckiego oficera w jednym z domów, tego można załatwić nożem [obrazek poniżej po lewej]) a drugiego komandosa mogłeś wysłać drogą w kierunku centralnej bramy znajdującej się na terenie kompleksu.
W jej pobliżu powinien on dostrzec i zdjąć z dalszej odległości dwóch kolejnych Szwabków pogrążonych w rozmowie [obrazek powyżej po prawej]. Teraz niech obaj komandosi ruszą w stronę głównej bramy (jeśli dostrzeżesz wartownika na wieży i będziesz mógł oddać "czysty strzał" to załatw go), przebiegną przez ulicę i podejdą do dwóch budynków przy głównych wrotach. Jeden człowiek powinien wejść do pomieszczenia w którym znajduje się przełącznik otwierający potężne drzwi głównej bramy, zabić Niemców środku i przerzucić wajchę (na lewo od wejścia) otwierając właśnie główną bramę [obrazek poniżej po lewej].
Jego kolega powinien ostrożnie otworzyć drzwi do pomieszczenia z generatorami, zajrzeć do środka (wychylając się) i zastrzelić dwóch Fryców w środku. Następnie niech podłoży materiały wybuchowe (2 szt.) pod generatory ("Place explosives on the generators.") w miejsca oznaczone na czerwono wypełniając tym samym dodatkowy cel misji czyli zaminowanie generatorów [obrazek powyżej po prawej]. Teraz skieruj obu swoich ludzi wąskim przejściem pomiędzy budynkiem z przełącznikiem bramy a pomieszczeniem generatorów, otwórz furtkę zagradzającą wam drogę i ruszaj w kierunku następnego celu misji - zbiorników z paliwem, które również masz zaminować. Tuż za otwartą już furtką uważaj na patrolującego teren Niemca, przy małych barakach. Znowu możesz rozdzielić żołnierzy i jednym podkraść się wzdłuż murku otaczającego teren ze zbiornikami paliwa a drugim ubezpieczać kolegę od strony pobliskiego stanowiska armaty plot. przy której jest kilku Niemiaszków. W murku wokół zbiorników są drzwi, otwórz je ostrożnie i wejdź do środka [obrazek poniżej po lewej].
Na lewo jest jeden Szkopina - powinieneś go zlikwidować. Przeskocz przez barierkę na wprost, po cichutku przejdź między zbiornikami i zastrzel majstrującego przy jednym z nich wroga. Następnie obróć się w prawo i zastrzel kolejnych dwóch Fryców zajętych rozmową [obrazek powyżej po prawej]. Podłóż ładunki wybuchowe ("Place explosives on the fuel tanks.") , 2 szt., w czerwone miejsca pod zbiornikami i wracaj do ubezpieczającego Cię kolegi. Razem ruszajcie w kierunku pobliskiej armaty plot. i zlikwidujcie pałętających się tam żołnierzy wroga. Za armatą jest kolejny murek z furtką. Otwórz ją ostrożnie, poczekaj aż z lewej przejdzie przed Wami Szkop a z naprzeciwka (za siatką) nadejdzie następny. Zastrzel najpierw tego ostatniego a zaraz potem piorunem rozwal tego pierwszego [obrazek poniżej po lewej].
Przejdź przez furtkę, otwórz bramę na wprost i podłóż nadajnik w miejscu oznaczonym ("Place the homing transmitter in a suitable location.") na czerwono (na lewo od bramy) - kolejny cel misji zrealizowany [obrazek powyżej po prawej].