Hidden and Dangerous 2 Sabre Squadron: Misja 1 Double Action (3) Operacja Houndsmith

Poradniki

Aktualizacja:

Pobierz Poradnik
Spis treści

Może się zdarzyć, że przy bramie będzie też stała następna ciężarówka próbująca wjechać do niemieckiej bazy - wtedy będziesz też musiał zastrzelić jej kierowcę (również po cichu - od tej pory ten komandos zabija jak najciszej !). "Wyczyść" też stróżówkę z dwoma Frycami w środku (w chatce na ścianie na wprost wejścia jest przełącznik ale naprawdę nie wiem do czego służy :-(, myślałem, że może do podnoszenia szlabanu ale nie ...). [obrazek poniżej po lewej]

[Jeśli przy stróżówce stała jednak ta nowa ciężarówka możesz (po zabiciu Niemców tutaj) rozkazać Ashleyowi opuszczenie pojazdu do którego wcześniej kazałeś mu wsiąść i skierować go w stronę stróżówki. Zatrzymaj go jednak przy skrzyżowaniu dróg przed stróżówką i każ obserwować drogę biegnącą od północy - pod koniec misji pojawi się na niej motocykl z dwoma Niemcami i tymi zajmie się już Ashley (daj Boże bo to straszny cymbał :-).]

1 - Misja 1 Double Action (3) | Operacja Houndsmith | Hidden and Dangerous 2 - Hidden and Dangerous 2: Drużyna Szabla - poradnik do gry
Komandosi, którzy skrycie podeszli do ogrodzenia powinni je przeciąć (uwaga na ewentualnego strażnika i patrol z prawej oraz szwejków wroga za płotem - Misja 1 Double Action (3) | Operacja Houndsmith | Hidden and Dangerous 2 - Hidden and Dangerous 2: Drużyna Szabla - poradnik do gry

Komandosi, którzy skrycie podeszli do ogrodzenia powinni je przeciąć (uwaga na ewentualnego strażnika i patrol z prawej oraz szwejków wroga za płotem !). [obrazek powyżej po prawej] Potem niech ruszą na wzgórze w lesie w kierunku ogniska przy którym kilku Szkopków urządziło sobie małą ... libację (I love this game ! :-). Po drodze ukatrup pałętającego się w dół stoku i z powrotem do ogniska pijanego w sztok Fryca a tych przy ogniu możesz załatwić podczołgując się do nich po cichutku i częstując granatem albo celną serią ze Stena. [obrazek poniżej po lewej]

2 - Misja 1 Double Action (3) | Operacja Houndsmith | Hidden and Dangerous 2 - Hidden and Dangerous 2: Drużyna Szabla - poradnik do gry
Po zakończeniu niemieckiej popijawy skieruj tych komandosów na północ, w stronę kompleksu - Misja 1 Double Action (3) | Operacja Houndsmith | Hidden and Dangerous 2 - Hidden and Dangerous 2: Drużyna Szabla - poradnik do gry

Po zakończeniu niemieckiej popijawy skieruj tych komandosów na północ, w stronę kompleksu. Dwóch (dobrze by było gdyby jeden z nich miał karabin maszynowy) może skrycie podejść (końcówkę trasy czołgając się) do lasku vis a vis bramy kompleksu. [obrazek powyżej po prawej] Trzeci żołnierz (uzbrojony w wytłumionego Stena) powinien podejść do niemieckiej bazy bardziej wzdłuż wschodniego skraju mapy i ostrożnie przekroczyć drogę biegnącą ze wschodu przy tuż kompleksie. Piszę ostrożnie ponieważ wzdłuż ogrodzenia chodzą parami wartownicy (za pierwszą parą w pewnej odległości druga), trzeba uważać aby na nich nie wleźć. Ten komandos powinien się przyczaić w pozycji leżącej i zdjąć patrolujących ogrodzenie niemieckich żołnierzy - najpierw zdejmuj ostatniego Fryca w danej parze tak aby pierwszy nie zobaczył upadającego ciała a potem likwiduj pierwszego. Jeśli druga para Szkopów zbytnio zbliżyła się do pierwszej to zacznij likwidować ich wszystkich począwszy od ostatniego Niemiaszka w drugiej parze. Na koniec zdejmij strażnika na pobliskiej wieży. [obrazek poniżej po lewej]

3 - Misja 1 Double Action (3) | Operacja Houndsmith | Hidden and Dangerous 2 - Hidden and Dangerous 2: Drużyna Szabla - poradnik do gry
Wytnij dziurę w ogrodzeniu, przejdź przez nią, cicho podejdź do kolejnej wieży na północy i również zastrzel stojącego na niej Niemca - Misja 1 Double Action (3) | Operacja Houndsmith | Hidden and Dangerous 2 - Hidden and Dangerous 2: Drużyna Szabla - poradnik do gry

Wytnij dziurę w ogrodzeniu, przejdź przez nią, cicho podejdź do kolejnej wieży na północy i również zastrzel stojącego na niej Niemca. Jeśli do tej pory udawało Ci się likwidować Niemców bez zbędnego hałasu i bez wszczynania alarmu w niemieckim kompleksie to teraz, wchodząc na jego teren przez wyciętą w siatce dziurę, wypełniasz właśnie jeden z opcjonalnych celów misji a mianowicie cichą infiltrację terenu magazynów ("Infiltrate the warehouse area undetected"). Jeśli przepuściłeś patrolujących ogrodzenie Niemców to powinni się oni zebrać przy bramie (na wprost komandosów, którzy leżą w lasku vis a vis bramy, po drugiej stronie drogi). Cała ta leśna skarpa na której w tej chwili powinien stać komandos, który dostał się na teren kompleksu to jeden wielki bunkier a wejść do niego jest kilka - patrząc na skarpę od strony baraków masz duże wejście po lewej (pośrodku skarpy) i dwa mniejsze po prawej (jedno pod drugim). Nad tymi ostatnimi, na skarpie znajduje się stanowisko karabinu maszynowego MG-42 (nie obsadzone). [obrazek powyżej po prawej] Możesz teraz zakraść się do niego ale póki co, jeśli planujesz dalej działać po cichu, nie otwieraj ognia.

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
2006-01-20
00:35

zanonimizowany56818 Generał

Małe sprostowanie - grałem na wer. 1.11.

W 1.12 z ciekawszych i przydatnych rzeczy dodano m.in. wstrzymywanie oddechu (klawisz akcji) przez strzelca wyborowego kiedy celuje przez lunetę co powoduje (jak się można domyślić), że celownik mniej "lata" (ciekawy patent).

Komentarz: zanonimizowany56818

Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.

Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl