Misja 2 "Razor Blade" (2) | Operacja Houndsmith | Hidden and Dangerous 2 poradnik Hidden and Dangerous 2: Drużyna Szabla
Ostatnia aktualizacja: 3 października 2019
Opis przejścia (proponowany):
Od razu udaj się przez lasek na północny wschód, na miejsce zasadzki (czyli miejsce, z którego otworzysz ogień do Fryców). Możesz w tym celu użyć trybu (widoku) taktycznego albo po prostu wydać komendę "Follow me" ("Za mną !") i "Fire at will ("Strzelać w/g uznania"). [obrazek poniżej po lewej]
Miejsce Twojej zasadzki znajduje się przy rozstajach dróg, pośród rosnących przy drodze drzew. Prawdopodobnie Twoi komandosi otworzą ogień już po drodze, kiedy się jeszcze przemieszczają. Szybciutko więc rozstaw swoich ludzi pod drzewkami tak aby mogli ostrzelać limuzynę (do której spróbuje się dostać gestapowiec) stojącą pod bramą farmy i jednocześnie mieli baczenie na drogę biegnącą na północ od farmy - tamtędy (gruba czerwona strzała wskazująca na północ na mojej mapie) będzie próbował zwiać szalony motocyklista (drogę tą wskazuje na stosownym obrazku biały kursor). Do tej pory motocykl stał na dziedzińcu pośrodku zabudowań farmy. Najważniejsze aby to Twój strzelec wyborowy (i ewentualnie żołnierz z karabinem maszynowym) miał dobry podgląd na te kierunki. [obrazek powyżej po prawej] Zdejmuj szybciutko wszystkich Szkopów, którzy pojawią się w polu widzenia ale cały czas uważaj czy limuzyna i motocykl nie próbują już wyrwać się z tego piekła. Limuzynę możesz zatrzymać ostrzeliwując szoferkę z broni maszynowej (i zabijając kierowcę czyli wspomnianego gestapowca; ciekawe, że nie próbuje on uciekać opancerzonym transporterem, miałby zdecydowanie większe szanse na sukces), przestrzeliwując opony albo zapalając ją dłuższą serią w silnik. Możesz też zabić kierowcę ze "snajperki." [obrazek poniżej po lewej]
Motocykl najlepiej jest zatrzymać zabijając z karabinu wyborowego najpierw kierowcę a potem pasażera (jest wielce prawdopodobne, że zanim wycelujesz ze "snajperki" Twoi ludzie zdążą już sami ostrzelać i zatrzymać motocykl). [obrazek powyżej po prawej] Kiedy zatrzymasz oba pojazdy pora wysłać dwóch ludzi (tych z pistoletami maszynowymi) do zabudowań farmy, każdego w dwóch różnych kierunkach - jednego do głównej bramy a drugiego na lewo, wzdłuż ściany i drogi prowadzącej na północ w kierunku przybudówki. Pozostałych dwóch komandosów (snajper i strzelec karabinu maszynowego) powinno na razie pozostać pod drzewami na miejscu zasadzki. Niedługo bowiem drogą ze wschodu (wskazuje ją biały kursor na stosownym obrazku) nadjedzie kolejny transporter z paroma Niemiaszkami na pokładzie (gruba czerwona strzałka ze wschodu na mapie). [obrazek poniżej po lewej]
Poczekaj aż wyskoczą z pojazdu, który zatrzyma się w miejscu również oznaczonym na mapie (pomiędzy zabudowaniami farmy a ruinami budynku po prawej stronie drogi) a wówczas powystrzelaj ich wszystkich snajperem i celowniczym kaemu. [obrazek powyżej po prawej] Potem podejdź kawałek w kierunku bramy prowadzącej na farmę i jeszcze dalej i zlikwiduj niemieckiego snajpera na murze za bramą (tuż nad drugim transporterem, który pojawił się przed chwilą). [obrazek poniżej po lewej]
Pora zająć się oczyszczeniem z pozostałych nieprzyjaciół zabudowań farmy. Twój strzelec wyborowy raczej nie przyda się przy tym zadaniu, żołnierza z karabinem maszynowym (BAR'em) możesz jednak wykorzystać w tym celu. Wyślij go do kolegi, który wcześniej pobiegł na lewo w kierunku "przybudówki" i zacznijcie ostrożne sprawdzanie zabudowań (najpierw "przybudówka" - otwarte drzwi na stosownym obrazku), potem wejdźcie na dziedziniec (wskazuje go biały kursor na obrazku) - jeden żołnierz może udać się na nim prosto, drugi w lewo. [obrazek powyżej po prawej] Pierwszy powinien wykończyć ewentualnego wroga na lewo, w "ruinach" [obrazek poniżej po lewej] ...
... a potem Fryców w "barakach" (uwaga, mogą z nich wybiec!). [obrazek powyżej po prawej] Ten, który skręcił w prawo powinien zająć się Niemiaszkami w "warsztacie". [obrazek poniżej po lewej]