Potyczka w wiosce | Mapy w Heroes & Generals poradnik Heroes & Generals
Ostatnia aktualizacja: 16 sierpnia 2019
Potyczka w wiosce
Bardzo ciekawa mapa, która łączy dwa odmienne sposoby podejścia do niej. Punkt B, znajdujący się pomiędzy bazami obu drużyn, osłonięty jest bardzo gęstą roślinnością i ogrodzony z dwóch stron rzekami, natomiast punkty A i C znajdują się na otwartym terenie, przez co miejsce to idealnie nadaje się do większych potyczek przy użyciu wszelkiego sprzętu.
W miejscach startu obu drużyn znajdziesz także wyrzutnie rakiet Panzerfaust.
Punkty A i C
Oba te punkty nie różnią się znacząco między sobą. Oba posiadają budynki, wewnątrz których skryć się może piechota, a same punkty kontrolne mogą być przejmowane nawet bez wchodzenia do wnętrza budynków.
Cechą charakterystyczną obu tych miejsc jest bardzo rozległy, otwarty teren, który je otacza. Jest to idealne miejsce zarówno dla snajperów, którzy mogą ściągać cele dosłownie z drugiego końca mapy,
Punkt B
Unikalne, nawet na tle wszystkich innych map w grze miejsce. Sam punkt kontrolny znajduje się w ruinach budynku, osłonięty jest więc ze wszystkich stron ścianami. Owe ruiny ukryte są przez bardzo gęstą roślinność i liczne przeszkody terenowe. Sprawia to, że miejsce to nadaje się wyłącznie do starć piechoty walczącej na bliskim i średnim dystansie - zarówno snajperzy jak i czołgi nie będą miały co tu szukać, gdyż ci pierwsi i tak nikogo nie zobaczą, a wozy opancerzone staną się łakomym kąskiem dla piechurów z bronią przeciwpancerną (jeśli wcześniej nie utkną w wodzie, bądź nie wpadną w minę).
Ciekawym aspektem tego miejsca jest fakt, iż da się przejmować punkt kontrolny nie wchodząc bezpośrednio do ruin budowli - nie trzeba się więc narażać na ogień nieprzyjaciela czekającego wewnątrz. Wroga można za to bardzo szybko stamtąd wykurzyć - punkt kontrolny osłonięty jest ścianami, lecz nie sufitem, co sprawia, że banalnie prosto jest wrzucić do środka kilka granatów, które rozprawia się z wrogiem w mgnieniu oka.