Potyczka na wzgórzu | Mapy w Heroes & Generals poradnik Heroes & Generals
Ostatnia aktualizacja: 16 sierpnia 2019
Potyczka na wzgórzu
Ostatnia mapa dostępna w ramach trybu Potyczki. Podobnie jak mapa rozgrywająca się w wiosce, ta również ma jakoby dwie odmienne części. Pierwszą z nich jest walka na otwartym terenie, która ma miejsce w pobliżu punktu kontrolnego B. Druga opiera się w głównej mierze na starciach piechoty - punkty A i C są pokryte gęstą warstwą roślinności, a tereny wokół nich najeżone są miejscami idealnymi do ukrycia.
Jak zwykle, w miejscach, gdzie startują drużyny, znajdziesz wyrzutnie rakiet Panzerfaust.
Punkty A i C
Oba punkty znajdują się w głębi gęstego lasu, pełnego drzew, krzewów i kamieni, czyli miejsc, w których bez problemu skryć się może piechota. Same punkty kontrolne są już dość dobrze widoczne, dlatego bardzo ciężko jest je przejąć, gdyż można oberwać praktycznie z każdej strony. Obrona ich wygląda zupełnie inaczej - dzięki mnogości naturalnych skrytek, przeciwnik będzie miał nie lada problem, by odbić te miejsca z rąk twojej drużyny.
Z uwagi na gęstą roślinność, jak i ukształtowanie terenu (pełna górek o przeróżnym nachyleniu, uzupełniona sporą ilością kamieni utrudniających przejazd) teren ten nie nadaje się do "odwiedzenia go" za pomocą czołgu - przez wizjer czołgu i tak nikogo nie zobaczysz, a wychylenie się z włazu to samobójstwo, gdyż po sekundzie ktoś strzeli ci w głowę. Lepiej wspomagać towarzyszy z większej odległości i ostrzeliwać okolice punktu kontrolnego za pomocą amunicji HE.
Punkt B
Tutaj sytuacja zmienia się diametralnie. Teren otaczający punkt kontrolny to swego rodzaju polana - kilkadziesiąt metrów wokół to po prostu pusta, płaska i otwarta przestrzeń. W szerszym kręgu rozpostrzenia się gęsty las, który jest spełnieniem marzeń każdego domorosłego snajpera - miejsc, w których można się tutaj przyczaić jest niezliczona ilość. Sam punkt kontrolny pozwala się bardzo dobrze osłonić przed wrogim ogniem i tylko granaty i pociski HE wystrzeliwane z czołgu będą w stanie wykurzyć stąd piechotę.
Jak zostało napomknięte, jest to idealne miejsce zarówno dla snajperów, jak i załóg czołgów - obie te jednostki będą w pełni mogły wykorzystać swój olbrzymi zasięg. Z tego też powodu dochodzi tutaj do największych starć i jest to zdecydowanie najgorętsze miejsce na mapie - kule, rakiety z wyrzutni rakiet i pociski z czołgów latają dosłownie na wszystkie strony.
Jeśli na polu walki znajdują się czołgi wyposażone w pociski HE, odbić punkt kontrolny B jest niewiarygodnie trudno - dlatego ważnym jest, by jak najszybciej go zająć.