Heroes and Generals: Potyczka na wzgórzu mapa
Aktualizacja:
Potyczka na wzgórzu

Ostatnia mapa dostępna w ramach trybu Potyczki. Podobnie jak mapa rozgrywająca się w wiosce, ta również ma jakoby dwie odmienne części. Pierwszą z nich jest walka na otwartym terenie, która ma miejsce w pobliżu punktu kontrolnego B. Druga opiera się w głównej mierze na starciach piechoty - punkty A i C są pokryte gęstą warstwą roślinności, a tereny wokół nich najeżone są miejscami idealnymi do ukrycia.
Jak zwykle, w miejscach, gdzie startują drużyny, znajdziesz wyrzutnie rakiet Panzerfaust.
Punkty A i C

Oba punkty znajdują się w głębi gęstego lasu, pełnego drzew, krzewów i kamieni, czyli miejsc, w których bez problemu skryć się może piechota. Same punkty kontrolne są już dość dobrze widoczne, dlatego bardzo ciężko jest je przejąć, gdyż można oberwać praktycznie z każdej strony. Obrona ich wygląda zupełnie inaczej - dzięki mnogości naturalnych skrytek, przeciwnik będzie miał nie lada problem, by odbić te miejsca z rąk twojej drużyny.
Z uwagi na gęstą roślinność, jak i ukształtowanie terenu (pełna górek o przeróżnym nachyleniu, uzupełniona sporą ilością kamieni utrudniających przejazd) teren ten nie nadaje się do "odwiedzenia go" za pomocą czołgu - przez wizjer czołgu i tak nikogo nie zobaczysz, a wychylenie się z włazu to samobójstwo, gdyż po sekundzie ktoś strzeli ci w głowę. Lepiej wspomagać towarzyszy z większej odległości i ostrzeliwać okolice punktu kontrolnego za pomocą amunicji HE.
Punkt B

Tutaj sytuacja zmienia się diametralnie. Teren otaczający punkt kontrolny to swego rodzaju polana - kilkadziesiąt metrów wokół to po prostu pusta, płaska i otwarta przestrzeń. W szerszym kręgu rozpostrzenia się gęsty las, który jest spełnieniem marzeń każdego domorosłego snajpera - miejsc, w których można się tutaj przyczaić jest niezliczona ilość. Sam punkt kontrolny pozwala się bardzo dobrze osłonić przed wrogim ogniem i tylko granaty i pociski HE wystrzeliwane z czołgu będą w stanie wykurzyć stąd piechotę.
Jak zostało napomknięte, jest to idealne miejsce zarówno dla snajperów, jak i załóg czołgów - obie te jednostki będą w pełni mogły wykorzystać swój olbrzymi zasięg. Z tego też powodu dochodzi tutaj do największych starć i jest to zdecydowanie najgorętsze miejsce na mapie - kule, rakiety z wyrzutni rakiet i pociski z czołgów latają dosłownie na wszystkie strony.
Jeśli na polu walki znajdują się czołgi wyposażone w pociski HE, odbić punkt kontrolny B jest niewiarygodnie trudno - dlatego ważnym jest, by jak najszybciej go zająć.
Komentarze czytelników
Czy ta gra pójdzie mi na tym [link] ?
Pytam bo choć mam kompa z podanymi wymaganiami to gra i tak ścina jak nie wiem co . Z góry dzięki za pomoc :)
Na stronie o niemieckim sprzęcie bojowym brakuje właśnie tego granatu, a ma on zupełnie inne parametry.... Mniejsza siła rażenia przy dużo większych obrażeniach
RGD-33 i Stielhandgranate 24 zostały zamienione zdjęciami przy czym zdjęcie przedstawiające niemiecki granat, ukazuje wersję z głowicą odłamkową, w tej grze to zupełnie inna broń....
Mały błąd. Zamiast ilustracji MG 34 jest ilustracja MP 34
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
