Grupy uderzeniowe - dokładniejsze informacje | Tryb 'Wojny' w Heroes & Generals poradnik Heroes & Generals
Ostatnia aktualizacja: 16 sierpnia 2019
Grupy uderzeniowe - dokładniejsze informacje
Gwardia
Wymagania: Piechur poziomu 12 lub Generał. Ilość żyć: 36 Ilość pojazdów: 0 Rodzaj pojazdów: - Możliwe ulepszenia: Zmotoryzowana Gwardia, Piechota |
Cechy szczególne: bardzo tania grupa uderzeniowa, zarówno w zakupie, uzupełnianiu, jak i ilości wymaganych stanowisk dowodzenia. Jej wadą jest dość mała ilość żyć, jak i brak jakichkolwiek pojazdów.
Zmotoryzowana Gwardia
Wymagania: Piechur poziomu 12 lub Generał. Ilość żyć: 36 Ilość pojazdów: 12 Rodzaj pojazdów: 42WLA (Ameryka) / R75 (Niemcy) / 42WLA L-L (Sowieci) Możliwe ulepszenia: Zmotoryzowana Piechota |
Cechy szczególne: bardzo tania grupa uderzeniowa, zarówno w zakupie, uzupełnianiu, jak i ilości wymaganych stanowisk dowodzenia. Niweluje wadę Gwardii, którą był brak pojazdów - tutaj gracze będą mieć dostęp do motocykli. W dalszym ciągu jednak sporą wadą jest niska pula żyć.
Piechota
Wymagania: Piechur poziomu 15 lub Generał. Ilość żyć: 90 Ilość pojazdów: 0 Rodzaj pojazdów: - Możliwe ulepszenia: Zmotoryzowana Piechota |
Cechy szczególne: tania w zakupie i uzupełnianiu grupa uderzeniowa. Posiada prawie trzykrotnie większa ilość żyć w porównaniu do Piechoty, jednak dzieli z nią jej największą wadę: brak jakichkolwiek pojazdów. Zwiększyła się także ilość wymaganych stanowisk dowodzenia.
Zmotoryzowana Piechota
Wymagania: Piechur poziomu 15 lub Generał. Ilość żyć: 90 Ilość pojazdów: 30 Rodzaj pojazdów: Ćwierćtonowa Ciężarówka (Ameryka) / Kubelwagen Typ 82 (Niemcy) / GAZ-67 (Sowieci) Możliwe ulepszenia: Zmechanizowana Piechota |
Cechy szczególne: grupa ta łączy zalety Zmotoryzowanej Gwardii i Piechoty - spora ilość żyć, jak i dostęp do pojazdów (w tym wypadku pojazdów terenowych) pozwoli graczom mającym do niej dostęp na sprawne poruszanie się po mapie.
Zmechanizowana Piechota
Wymagania: Piechur poziomu 15 lub Generał. Ilość żyć: 100 Ilość pojazdów: 10 Rodzaj pojazdów: M3 Half-track (Ameryka) / SSdKfz 250 (Niemcy) / M Half-track L-L (Sowieci) Możliwe ulepszenia: brak |
Cechy szczególne: ulepszona wersja zmotoryzowanej piechoty. Lekko zwiększona liczba żyć, jak i dostęp do opancerzonych pojazdów piechoty gwarantują jeszcze większą skuteczność na polu walki. Problemem jest jedynie mała ilość dostępnych pojazdów, jak i brak możliwości wykorzystania pojazdów terenowych z poprzedniej grupy. Jest to także jedyna grupa uderzeniowa wymagająca 3-go poziomu.
Zwiadowca
Wymagania: Zwiadowca poziomu 12 lub Generał. Ilość żyć: 20 Ilość pojazdów: 0 Rodzaj pojazdów: - Możliwe ulepszenia: Zmotoryzowany Zwiadowca |
Cechy szczególne: skuteczna grupa uderzeniowa, gdyż pozwala graczom na rozstawienie się jako żołnierz o klasie Zwiadowcy, jednak okupuje to bardzo małą pulą żyć jak i brakiem jakichkolwiek pojazdów. Zaletą jest także niskie zapotrzebowanie na stanowiska dowodzenia.
Zmotoryzowany Zwiadowca
Wymagania: Zwiadowca poziomu 12 lub Generał. Ilość żyć: 24 Ilość pojazdów: 24 Rodzaj pojazdów: 42WLA (Ameryka) / R75 (Niemcy) / 42WLA L-L (Sowieci) Możliwe ulepszenia: Zmechanizowany Zwiadowca |
Cechy szczególne: jest to bardzo dobre ulepszenie poprzedniej grupy uderzeniowej. Lekko zwiększona pula żyć, jak i dostęp do sporej (zważywszy pulę żyć) ilości motocykli pozwoli działać graczom będącym w tej grupie uderzeniowej jeszcze skuteczniej. W dalszym ciągu wymaga tylko jednego stanowiska dowodzenia.
Zmechanizowany Zwiadowca
Wymagania: Zwiadowca poziomu 12 lub Generał. Ilość żyć: 28 Ilość pojazdów: 14 Rodzaj pojazdów: M8 Greyhound (Ameryka) / SdKfz 222 (Niemcy) / GAZ BA-64 (Sowieci) Możliwe ulepszenia: brak |
Cechy szczególne: kolejne bardzo dobre ulepszenie. Nie wpływa w znacznym stopniu na pulę żyć, jednak oddaje do dyspozycji graczy walczących w tej grupie potężne, lekko opancerzone wozy bojowe, które mogą sobie poradzić nawet z lekkimi czołgami przeciwnika. Grupa uderzeniowa cechuje się także niskim kosztem uzupełnienia, jak i wciąż 1-punktowym stanowiskiem dowodzenia.
Lekki pojazd pancerny
Wymagania: Załoga czołgu poziomu 12 lub Generał. Ilość żyć: 20 Ilość pojazdów: 16 Rodzaj pojazdów po stronie Amerykańskiej: M2A2, M5A1 Stuart, M24 Chaffee Rodzaj pojazdów po stronie Niemieckiej: Panzer I Ausf. A, Panzer II, Panzer 38(t) Rodzaj pojazdów po stronie Sowieckiej: T38 Model 1937, T-26 Model 1933, BT-7 Model 1937 Możliwe ulepszenia: Średni pojazd pancerny, Średni niszczyciel czołgów |
Cechy szczególne: grupa ta charakteryzuje się niskim zapotrzebowaniem na stanowiska dowodzenia, jednak jest jedną z najdroższych, jeśli chodzi o koszty zakupu. Sporą wadą jest także mała pula żyć i ilość pojazdów, szczególnie biorąc pod uwagę to, że są to tylko lekkie czołgi.
Średni niszczyciel czołgów
Wymagania: Załoga czołgu poziomu 15 lub Generał. Ilość żyć: 16 Ilość pojazdów: 14 Rodzaj pojazdów po stronie Amerykańskiej: M18 Hellcat Rodzaj pojazdów po stronie Niemieckiej: Hetzer, Stug III Rodzaj pojazdów po stronie Sowieckiej: SU-85 Możliwe ulepszenia: brak |
Cechy szczególne: do dyspozycji graczy w tej grupie oddana została całkiem pokaźna ilość niszczycieli czołgów, które są skuteczne w walce z każdym rodzajem wrogich czołgów. Największymi wadami są bez wątpienia zwiększone zapotrzebowanie na stanowiska dowodzenia, olbrzymi koszt odnowienia, a także mała pula żyć.
Średni pojazd pancerny
Wymagania: Załoga czołgu poziomu 15 lub Generał. Ilość żyć: 20 Ilość pojazdów: 18 Rodzaj pojazdów po stronie Amerykańskiej: M3 Lee, M4A1 Sherman, M4A3E8 Sherman Rodzaj pojazdów po stronie Niemieckiej: Panzer III Ausf. J, Panzer IV Ausf. H Rodzaj pojazdów po stronie Sowieckiej: T-34 1942, T-34 1944 Możliwe ulepszenia: Ciężki pojazd pancerny |
Cechy szczególne: bardzo dobrze ulepszenie dla grupy Lekkich pojazdów pancernych. Zamiast lekkich czołgów, do rąk graczy oddane zostaną czołgi średnie, które znacznie lepiej radzą sobie na polu walki. Nieznacznie została zwiększona także ilość możliwych do wykorzystania czołgów. Po raz kolejny wadą jest olbrzymi koszt uzupełnienia tej grupy.
Ciężki pojazd pancerny
Wymagania: Załoga czołgu poziomu 15 lub Generał. Ilość żyć: 16 Ilość pojazdów: 14 Rodzaj pojazdów po stronie Amerykańskiej: M26 Pershing Rodzaj pojazdów po stronie Niemieckiej: Panzer VI Tiger, Panzer VI Tiger II Rodzaj pojazdów po stronie Sowieckiej: IS-2 Model 1944 Możliwe ulepszenia: brak |
Cechy szczególne: ostatnie dostępne ulepszenie dla grupy czołgów. Oddaje ono w ręce graczy najcięższe czołgi dostępne w grze i choć ich liczba nie powala, ich skuteczność jest tego zdecydowanie warta. Jak w przypadku wszystkich ulepszeń do grupy czołgów, koszty uzupełnienia są astronomiczne.
Myśliwiec Zwiadowczy
Wymagania: Pilot poziomu 12 lub Generał. Ilość żyć: 10 Ilość pojazdów: 10 Rodzaj pojazdów: P-38 Lightning (Ameryka) / Bf-109E4 (Niemcy) / Yakovlev Yak-9B (Sowieci) Możliwe ulepszenia: Eskadra myśliwska |
Cechy szczególne: bardzo skuteczna grupa uderzeniowa, szczególnie wtedy, gdy wroga drużyna nie ma możliwości na skuteczny kontratak. Największymi wadami są koszty zakupu, jak i uzupełnienia, oraz bardzo mała pula żyć i ilość pojazdów.
Eskadra myśliwska
Wymagania: Pilot poziomu 15 lub Generał. Ilość żyć: 20 Ilość pojazdów: 20 Rodzaj pojazdów: P-38 Lightning (Ameryka) / Bf-109E4 (Niemcy) / Yakovlev Yak-9B (Sowieci) Możliwe ulepszenia: brak |
Cechy szczególne: jest to po prostu dwukrotnie lepsza wersja grupy Myśliwiec Zwiadowczy. Niestety, wraz z podwojoną ilością dostępnych żyć i maszyn, dwukrotnie wzrosła teraz cena uzupełnienia, sprawiając, że jest to najdroższa w utrzymaniu grupa uderzeniowa.
Pionierzy
Wymagania: Spadochroniarz poziomu 12 lub Generał. Ilość żyć: 28 Ilość pojazdów: 7 Rodzaj pojazdów: C47 Skytrain (Ameryka) / Junkers Ju 52/3m (Niemcy) / C47 Skytrain L-L (Sowieci) Możliwe ulepszenia: Spadochroniarze |
Cechy szczególne: bardzo skuteczna grupa uderzeniowa, z uwagi na fakt, iż może płynnie poruszać się po terenie działań zbrojnych. Spora pula żyć idzie jednak w parze z olbrzymim kosztem najmu i eksploatacji.
Spadochroniarze
Wymagania: Spadochroniarz poziomu 15 lub Generał. Ilość żyć: 64 Ilość pojazdów: 16 Rodzaj pojazdów: C47 Skytrain (Ameryka) / Junkers Ju 52/3m (Niemcy) / C47 Skytrain L-L (Sowieci) Możliwe ulepszenia: brak |
Cechy szczególne: podobnie jak w przypadku ulepszenia z Myśliwców Zwiadowczych do Eskadry Myśliwskiej, ulepszenie to zwiększa po prostu skuteczność tej grupy uderzeniowej. Ponad dwukrotnie większa pula zdrowia i ilość maszyn wiąże się jednak ze sporym kosztem uzupełnienia.