Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Heroes & Generals - poradnik do gry

Heroes & Generals - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Grupy uderzeniowe - podstawowe informacje | Tryb 'Wojny' w Heroes & Generals poradnik Heroes & Generals

Ostatnia aktualizacja: 16 sierpnia 2019

Grupy uderzeniowe - podstawowe informacje

Jak zostało wspomniane w poprzednim rozdziale, w grze dostępne jest 16 grup uderzeniowych, 5 podstawowych, oraz 11, do których uzyskać dostęp można poprzez ulepszenia. Poniżej znajdziesz tabelę przedstawiającą podstawowe informacje dotyczące grup uderzeniowych: poziom, koszty najmu i eksploatacji, a także ilość stanowisk dowodzenia wymaganych, by z nich korzystać.

Ikona

Nazwa

Poziom

Koszt zakupu

Koszt odnowy

SD

Gwardia - Grupy uderzeniowe - podstawowe informacje | Tryb Wojny w Heroes & Generals - Heroes & Generals - poradnik do gry

Gwardia

0

28500

1620

1

Zwiadowca - Grupy uderzeniowe - podstawowe informacje | Tryb Wojny w Heroes & Generals - Heroes & Generals - poradnik do gry

Zwiadowca

0

28500

1600

1

Lekki Pojazd Pancerny - Grupy uderzeniowe - podstawowe informacje | Tryb Wojny w Heroes & Generals - Heroes & Generals - poradnik do gry

Lekki Pojazd Pancerny

0

44500

3900

1

Myśliwiec Zwiadowczy - Grupy uderzeniowe - podstawowe informacje | Tryb Wojny w Heroes & Generals - Heroes & Generals - poradnik do gry

Myśliwiec Zwiadowczy

0

60500

17710

1

Pionierzy - Grupy uderzeniowe - podstawowe informacje | Tryb Wojny w Heroes & Generals - Heroes & Generals - poradnik do gry

Pionierzy

0

60500

10850

1

Zmotoryzowana Gwardia - Grupy uderzeniowe - podstawowe informacje | Tryb Wojny w Heroes & Generals - Heroes & Generals - poradnik do gry

Zmotoryzowana Gwardia

1

24000

2076

1

Piechota - Grupy uderzeniowe - podstawowe informacje | Tryb Wojny w Heroes & Generals - Heroes & Generals - poradnik do gry

Piechota

1

14000

4050

2

Zmotoryzowany Zwiadowca - Grupy uderzeniowe - podstawowe informacje | Tryb Wojny w Heroes & Generals - Heroes & Generals - poradnik do gry

Zmotoryzowany Zwiadowca

1

24000

2832

1

Średni Niszczyciel Czołgów - Grupy uderzeniowe - podstawowe informacje | Tryb Wojny w Heroes & Generals - Heroes & Generals - poradnik do gry

Średni Niszczyciel Czołgów

1

24000

21670

2

Średni Pojazd Pancerny - Grupy uderzeniowe - podstawowe informacje | Tryb Wojny w Heroes & Generals - Heroes & Generals - poradnik do gry

Średni Pojazd Pancerny

1

30000

18920

2

Eskadra Myśliwska - Grupy uderzeniowe - podstawowe informacje | Tryb Wojny w Heroes & Generals - Heroes & Generals - poradnik do gry

Eskadra Myśliwska

1

46000

35420

2

Spadochroniarze - Grupy uderzeniowe - podstawowe informacje | Tryb Wojny w Heroes & Generals - Heroes & Generals - poradnik do gry

Spadochroniarze

1

46000

24800

2

Zmotoryzowana Piechota - Grupy uderzeniowe - podstawowe informacje | Tryb Wojny w Heroes & Generals - Heroes & Generals - poradnik do gry

Zmotoryzowana Piechota

2

30000

5400

2

Zmechanizowany Zwiadowca - Grupy uderzeniowe - podstawowe informacje | Tryb Wojny w Heroes & Generals - Heroes & Generals - poradnik do gry

Zmechanizowany Zwiadowca

2

24000

3064

1

Ciężki Pojazd Pancerny - Grupy uderzeniowe - podstawowe informacje | Tryb Wojny w Heroes & Generals - Heroes & Generals - poradnik do gry

Ciężki Pojazd Pancerny

2

30000

23560

2

Zmechanizowana Piechota - Grupy uderzeniowe - podstawowe informacje | Tryb Wojny w Heroes & Generals - Heroes & Generals - poradnik do gry

Zmechanizowana Piechota

3

30000

5400

2

Jak widać jest z czego wybierać i każdy znajdzie coś dla siebie. Najważniejsze w tym wszystkim to dobre wyważenie - przed wysłaniem grupy uderzeniowej na dane pole możesz podejrzeć, których zasobów może brakować twoim sojusznikom i je tam dosłać. Nie ma sensu wysyłać samej piechoty, gdy na polu walki czeka już ich cała masa, ani dodatkowej grupy ciężkich czołgów, jeśli wróg posiada całą masę samolotów, a twoja drużyna ani jednego.

W kolejnym rozdziale znajdziesz dokładniejsze informacje dotyczące wszystkich grup uderzeniowych: wymagania odnośnie żołnierza dowodzącego grupą uderzeniową, ilość punktów żyć, dostępne uzbrojenie, możliwości odnośnie ulepszania ich do innych grup uderzeniowych, a także ich cechy szczególne, czyli mocne i słabe strony. Ustawione są one według pięciu podstawowych jednostek: Gwardii, Zwiadowcy, Lekkiego Pojazdu Pancernego, Myśliwca Zwiadowczego i Pionierów.