Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Enemy Territory: Quake Wars - poradnik do gry

Enemy Territory: Quake Wars - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Wieżyczki, artyleria, radary | Uzbrojenie | Enemy Territory Quake Wars poradnik Enemy Territory: Quake Wars

Ostatnia aktualizacja: 7 października 2019

Wieżyczki, artyleria, radary

Inżynierzy/konstruktorzy, radiooperatorzy/opresorzy oraz szpiedzy/infiltratorzy mogą wzywać na pole bitwy różne rodzaje sprzętu - wieżyczki, działa artyleryjskie, itp.

Sprzęt inżyniera/konstruktora

Poniższe typy sprzętu mają 4000 punktów energii:

Wieżyczka przeciwpiechotna - Wieżyczki, artyleria, radary | Uzbrojenie | Enemy Territory Quake Wars - Enemy Territory: Quake Wars - poradnik do gry

Wieżyczka przeciwpiechotna

Posiada stusiedemdziesięciostopniowe pole widzenia, choć obróci się nawet o 180, jeżeli zostanie zaatakowana od tyłu. Strzela tylko i wyłącznie do piechociarzy. Przestaje działać, gdy utraci 1/3 energii (tyle odbierają 2 granaty). Warto wiedzieć, że jeżeli przed wieżyczką przejedzie przeciwnik w odkrytym pojeździe (np. na quadzie Husky), to i tak nie zostanie on zaatakowany.

Wieżyczka przeciwpancerna - Wieżyczki, artyleria, radary | Uzbrojenie | Enemy Territory Quake Wars - Enemy Territory: Quake Wars - poradnik do gry

Wieżyczka przeciwpancerna

Podobnie jak wieżyczka przeciwpiechotna, sprzęt przeciwpancerny również ma stusiedemdziesięciostopniowe pole widzenia, lecz w przypadku ataku od tyłu obróci się w stronę oponenta. Strzela tylko do pojazdów wroga (wliczając w to maszyny latające), nawet tych bez załogi wewnątrz. Przestaje działać, gdy utraci około 1/3 energii.

System obrony przed artylerią - Wieżyczki, artyleria, radary | Uzbrojenie | Enemy Territory Quake Wars - Enemy Territory: Quake Wars - poradnik do gry

System obrony przed artylerią

Widzi wszystko dookoła, i jest w stanie powstrzymać ostrzały prowadzone przez artylerię wzywaną przez wrogiego radiooperatora/opresora. Podobnie jak powyższe urządzenia, system obrony przestaje działać, gdy ma tylko 2/3 energii.

Sprzęt radiooperatora/opresora

Poniższe typy sprzętu mają 3000 punktów energii:

Działo artyleryjskie/haubica - Wieżyczki, artyleria, radary | Uzbrojenie | Enemy Territory Quake Wars - Enemy Territory: Quake Wars - poradnik do gry

Działo artyleryjskie/haubica

Działo to wystrzeliwuje w jednej serii dziesięć pocisków, zaś jego czas przeładowania to 30 sekund. Wyjątkowo skuteczne przeciwko piechocie. Przestaje być aktywne po utracie 1/3 energii lub zabraniu przeciwnikowi w sumie 1000 punktów energii.

Artyleria rakietowa/moździerz plazmowy - Wieżyczki, artyleria, radary | Uzbrojenie | Enemy Territory Quake Wars - Enemy Territory: Quake Wars - poradnik do gry

Artyleria rakietowa/moździerz plazmowy

Ostrzał służący przede wszystkim do zwalczania pojazdów oraz obiektów stacjonarnych. Wystrzeliwuje 6 rakiet w jednej serii, a czas przeładowania działa to 35 sekund. Broń przestaje być aktywna po utracie 1/3 energii lub zabraniu przeciwnikowi w sumie 1000 punktów energii.

Wyrzutnia pocisków Hammer/miotacz mrocznej materii - Wieżyczki, artyleria, radary | Uzbrojenie | Enemy Territory Quake Wars - Enemy Territory: Quake Wars - poradnik do gry

Wyrzutnia pocisków "Hammer"/miotacz mrocznej materii

Najcięższa broń wsparcia. Ma największe pole rażenia, niszczy zarówno stacjonarne obiekty, jak i pojazdy oraz piechotę. Czas przeładowania wyrzutni pocisków "Hammer" trwa 40 sekund, podczas gdy miotacz materii Stroggów potrzebuje 55 sekund. Broń przestaje być aktywna po utracie 1/3 energii lub zabraniu przeciwnikowi w sumie 1000 punktów energii.

Sprzęt szpiega/infiltratora

Poniższy typ sprzętu ma 3000 punktów energii:

Radar/radar psioniczny - Wieżyczki, artyleria, radary | Uzbrojenie | Enemy Territory Quake Wars - Enemy Territory: Quake Wars - poradnik do gry

Radar/radar psioniczny

Odczytuje pozycje wrogów w promieniu kilkudziesięciu metrów. Przestaje działać, gdy utraci około 1/3 energii. Na obrazku poniżej zaprezentowany został zasięg działania tego radaru.

Kolor żółty oznacza zasięg radaru. - Wieżyczki, artyleria, radary | Uzbrojenie | Enemy Territory Quake Wars - Enemy Territory: Quake Wars - poradnik do gry
Kolor żółty oznacza zasięg radaru.