Wieżyczki, artyleria, radary | Uzbrojenie | Enemy Territory Quake Wars poradnik Enemy Territory: Quake Wars
Ostatnia aktualizacja: 7 października 2019
Wieżyczki, artyleria, radary
Inżynierzy/konstruktorzy, radiooperatorzy/opresorzy oraz szpiedzy/infiltratorzy mogą wzywać na pole bitwy różne rodzaje sprzętu - wieżyczki, działa artyleryjskie, itp.
Sprzęt inżyniera/konstruktora
Poniższe typy sprzętu mają 4000 punktów energii:
Wieżyczka przeciwpiechotna Posiada stusiedemdziesięciostopniowe pole widzenia, choć obróci się nawet o 180, jeżeli zostanie zaatakowana od tyłu. Strzela tylko i wyłącznie do piechociarzy. Przestaje działać, gdy utraci 1/3 energii (tyle odbierają 2 granaty). Warto wiedzieć, że jeżeli przed wieżyczką przejedzie przeciwnik w odkrytym pojeździe (np. na quadzie Husky), to i tak nie zostanie on zaatakowany. | |
Wieżyczka przeciwpancerna Podobnie jak wieżyczka przeciwpiechotna, sprzęt przeciwpancerny również ma stusiedemdziesięciostopniowe pole widzenia, lecz w przypadku ataku od tyłu obróci się w stronę oponenta. Strzela tylko do pojazdów wroga (wliczając w to maszyny latające), nawet tych bez załogi wewnątrz. Przestaje działać, gdy utraci około 1/3 energii. | |
System obrony przed artylerią Widzi wszystko dookoła, i jest w stanie powstrzymać ostrzały prowadzone przez artylerię wzywaną przez wrogiego radiooperatora/opresora. Podobnie jak powyższe urządzenia, system obrony przestaje działać, gdy ma tylko 2/3 energii. |
Sprzęt radiooperatora/opresora
Poniższe typy sprzętu mają 3000 punktów energii:
Działo artyleryjskie/haubica Działo to wystrzeliwuje w jednej serii dziesięć pocisków, zaś jego czas przeładowania to 30 sekund. Wyjątkowo skuteczne przeciwko piechocie. Przestaje być aktywne po utracie 1/3 energii lub zabraniu przeciwnikowi w sumie 1000 punktów energii. | |
Artyleria rakietowa/moździerz plazmowy Ostrzał służący przede wszystkim do zwalczania pojazdów oraz obiektów stacjonarnych. Wystrzeliwuje 6 rakiet w jednej serii, a czas przeładowania działa to 35 sekund. Broń przestaje być aktywna po utracie 1/3 energii lub zabraniu przeciwnikowi w sumie 1000 punktów energii. | |
Wyrzutnia pocisków "Hammer"/miotacz mrocznej materii Najcięższa broń wsparcia. Ma największe pole rażenia, niszczy zarówno stacjonarne obiekty, jak i pojazdy oraz piechotę. Czas przeładowania wyrzutni pocisków "Hammer" trwa 40 sekund, podczas gdy miotacz materii Stroggów potrzebuje 55 sekund. Broń przestaje być aktywna po utracie 1/3 energii lub zabraniu przeciwnikowi w sumie 1000 punktów energii. |
Sprzęt szpiega/infiltratora
Poniższy typ sprzętu ma 3000 punktów energii:
Radar/radar psioniczny Odczytuje pozycje wrogów w promieniu kilkudziesięciu metrów. Przestaje działać, gdy utraci około 1/3 energii. Na obrazku poniżej zaprezentowany został zasięg działania tego radaru. |