Nagrody w kampanii | Enemy Territory Quake Wars poradnik Enemy Territory: Quake Wars
Ostatnia aktualizacja: 7 października 2019
Nagrody GDF
Klasa/umiejętność | Poziom 1 | Poziom 2 | Poziom 3 | Poziom 4 |
Żołnierz | Szybsze namierzanie celów wyrzutni rakiet | Więcej amunicji do broni ciężkiej | Szybsze uzbrajanie ładunków | Szybsze poruszanie się |
Sanitariusz | Większa apteczka | Dodatkowy zrzut zaopatrzenia | Dodatkowe zdrowie | Pełne zdrowie po reanimacji |
Inżynier | Granatnik | Szybsza naprawa | Szybsza budowa/rozbrajanie | Automatyczne uzbrajanie min |
Radiooperator | Karabinek z lunetą | Większy zapas amunicji | Szybsze namierzanie celów | Szybsze odnawianie sił wsparcia |
Szpieg | Pistolet maszynowy z tłumikiem | Udoskonalony radar | Szybsze włamywanie się | Osobisty zakłócacz radaru |
Lekkie uzbrojenie | Dodatkowy magazynek | Dodatkowy granat | Zmniejszony rozrzut broni | Dwa pistolety |
Zmysł bitewny | Szybki bieg | Kamizelka kuloodporna | Wykrywanie min | Regeneracja zdrowia |
Pojazdy | Zrzut pojazdów | Szybsze ładowanie wabików | Szybsze ładowanie broni | Lepszy pancerz |
Nagrody Stroggów
Klasa/umiejętność | Poziom 1 | Poziom 2 | Poziom 3 | Poziom 4 |
Agresor | Szybsze namierzanie dla unicestwiacza | Więcej amunicji do broni ciężkiej | Szybsze uzbrajanie ładunków | Szybsze poruszanie się |
Technik | Większe ogniwo Stroyentu | Wzmocnienie szpikulców | Szybsza reanimacja | Pełne zdrowie po reanimacji |
Konstruktor | Wyrzutnia plazmy | Latająca sonda naprawcza | Szybsza budowa/rozbrajanie | Automatyczne uzbrajanie min |
Opresor | Ulepszony rozpruwacz | Ulepszona osłona taktyczna | Szybsze namierzanie celów | Szybsze odnawianie sił wsparcia |
Infiltrator | Cichy chód | Udoskonalony radar | Szybsze włamywanie się | Szybsze przebieranie się |
Lekkie uzbrojenie | Dodatkowy Stroyent | Dodatkowy granat | Zmniejszony rozrzut broni | Wzmocnienie miotacza |
Zmysł bitewny | Szybki bieg | Premia do zdrowia | Wykrywanie min | Regeneracja Stroyentu |
Pojazdy | Zrzut pojazdów | Szybsze ładowanie wabików | Szybsze ładowanie broni | Lepszy pancerz |
Zdobywanie kolejnych poziomów doświadczenia jest możliwe tylko wtedy, gdy zdobywamy punkty doświadczenia (PD). Te zaś przyznawane są za wszystkie akcje na rzecz drużyny - strzelanie do wrogów, wykonywanie zadań, wzywanie wieżyczek, uzupełnianie zdrowia i amunicji, rozbrajanie wrogich bomb, a także zwykłe unikanie śmierci, zarówno samobójczej, jak i z rąk wroga lub przyjaciela.
Poziomy doświadczenia związane z klasami i pojazdami zdobywamy przy następujących ilościach PD:
- Poziom 1 = 15 PD
- Poziom 2 = 30 PD
- Poziom 3 = 60 PD
- Poziom 4 = 120 PD
W przypadku lekkiego uzbrojenia i zmysłu bitewnego, ilości PD kształtują się następująco:
- Poziom 1 = 10 PD
- Poziom 2 = 20 PD
- Poziom 3 = 40 PD
- Poziom 4 = 80 PD