7.1. The Duke Dome (1) | Kampania w Duke Nukem Forever poradnik Duke Nukem Forever
Ostatnia aktualizacja: 27 sierpnia 2019
7.1. The Duke Dome
Wkrótce po wyjściu z kanału natkniesz się na dwie przeszkody. Pierwsza to sadzawka pod prądem, po prostu poczekaj na moment kiedy słup elektryczny przestanie iskrzyć i szybko przeskocz po paletach.
Druga to pożar blokujący dalsza drogę. Na szczęście tuż nad nim dynda jakiś nieszczęśnik z gaśnicą na plecach - zestrzel ją a droga stanie otworem.
Po krótkiej wspinaczce po drabinie dostaniesz się na plac budowy. Wsiądź do kontenera podczepionego do dźwigu, dzięki któremu przedostaniesz się na drugą stronę placu.
Po "miękkim lądowaniu" na drugiej stronie będziesz miał okazję zebrać jedną z najpotężniejszych broni w grze - Railgun'a. Udaj się na plac, gdzie świnie obalają pomnik Duke'a i po rozprawieniu się z nimi stwórz sobie przejście strzelając w czerwoną beczkę pod kontenerem.
Trafisz na plac z barakiem i bramą, której nie da się otworzyć. By to zrobić wejdź do baraku po drabince prowadzącej przez dach. Będąc w środku użyj kserokopiarki by dostać kolejny wzmacniacz Ego, a za rogiem znajdziesz telefon, potrzebny do odblokowania osiągnięcia Call Waiting.
Tuż przy zamkniętych drzwiach wyjściowych znajdziesz przycisk, którym uruchomisz generator zasilający bramę.
W tym momencie okolicę opanuje horda świń, którą będziesz musiał wyeliminować zanim będziesz mógł ruszyć dalej. Z pomocą przyjdą Ci rozrzucone po baraku bronie: karabin, strzelba i rakietnica (przyda się na większe okazy które się pojawią). Po uśpieniu wszystkich świnek otworzy się przejście w ogrodzeniu, za którym znajdziesz kolejną rakietnicę.
Teraz otwórz główną bramę i podążaj za apetycznymi mackami.