18.1. The Forkstop (1) | Kampania w Duke Nukem Forever poradnik Duke Nukem Forever
Ostatnia aktualizacja: 27 sierpnia 2019
18.1. The Forkstop
Po wyjściu z windy na dobry początek zniszcz skrzynkę blokującą dostęp do "powiększacza" i wróć do normalnych rozmiarów.
Dalej, wejdź do pomieszczenia nad zepsutym wózkiem widłowym. Po prawej, tuż przy drzwiach znajdziesz świerszczyka "69MM", który podniesie twoje Ego. Jeżeli postępowałeś zgodnie z moimi wskazówkami, w tym momencie powinieneś odblokować osiągnięcie I Am All That Is Man, polegające na odnalezieniu wszystkich przedmiotów podnoszących Ego. Od tej pory jedyne punkty Ego jakie możesz dostać pochodzą od pokonanych bossów, a więc koniec rozglądania się po kątach.
Teraz użyj przełącznika obok okna i zejdź do głównej bramy. Tam użyj sterowania bramą by wydostać się na zewnątrz.
Wejdź po drabinie na pomost. Aby bezpiecznie przejść między łukami elektrycznymi, które blokują Ci drogę obserwuj ich zachowanie i ruszaj do przodu w momencie gdy łuk zmienia kierunek.
Po drugiej stronie zejdź na dół i zniszcz skrzynię, by przejść przez dziurę w ogrodzeniu. Po krótkiej walce z Octabrains dotrzesz do zakrętu, gdzie o ścianę oparty jest Railgun. Sugeruję z niego skorzystać, ponieważ po drugiej stronie alejki znajdującej się przed Tobą pojawią się świnie, w dodatku chętnie korzystające ze znajdującego się tam gniazda KM-u.
Po zabiciu Świn nad okolicą pojawią się kolejne Ośmiornice i to w niemałej ilości. Rozpraw się z nimi jak najszybciej i pobiegnij do gniazda karabinu maszynowego, ponieważ na ich miejsce zjawi się Octaking - boss z którym teraz przyjdzie Ci się zmierzyć po raz pierwszy (ale nie ostatni). Używając karabinu powinieneś poradzić sobie z nim w miarę bezproblemowo.
Na koniec przejdź przez bramę obok gniazda karabinu.