21.1. The Clarifier (1) | Kampania w Duke Nukem Forever poradnik Duke Nukem Forever
Ostatnia aktualizacja: 27 sierpnia 2019
21.1. The Clarifier
Idź przed siebie korytarzem, który doprowadzi Cię do zamkniętych drzwi. Dotrzesz do pokoju z monitoringiem, gdzie możesz odsłuchać kolejną wiadomość nagraną na automatycznej sekretarce i wejść w kolejny korytarz zastawiony skrzyniami.
Po wyczyszczeniu korytarza z różnego rodzaju przeciwników, zniszcz skrzynie blokujące rusztowanie na kółkach i przepchnij je do ściany, by móc wejść po nim wyżej.
Zestrzel prosiaka znajdującego się dźwigu i zeskocz przez otwór do pokoju pod sobą.
Odsłuchaj znajdującą się na biurku automatyczną sekretarkę i przejdź do głównej hali.
Teraz twoim zadaniem będzie obciążenie płyty podwieszonej na dźwigu, tak by żuraw przechylił się w drugą stronę. Aby to zrobić musisz odnaleźć wszystkie znajdujące się w okolicy niebieskie beczki.
Po wrzuceniu pierwszej, która znajduje się przy samym dźwigu, do pomieszczenia wjedzie z hukiem podnośnik, a za nim wtargnie do środka grupa świń.
Wsiądź do podnośnika i ustaw go pod jednym z rusztowań tak, abyś mógł się na nie dostać i zabrać z niego beczkę.
Następnie ustaw podnośnik obok bramy nr 1 i zabierz beczkę znajdującą się wysoko ponad ziemią.
Kiedy wrzucisz tę beczkę na dźwig, kolejno przez bramę nr 2 i 3 nadejdą zastępy wroga. Po ich wyeliminowaniu za bramą nr 3 znajdziesz ostatnią beczkę.
Po wrzuceniu jej na dźwig, do hali wlecą dwa latające tłuściochy. Na szczęście świnie z którymi wcześniej walczyłeś zostawiły w okolicy sporo rakietnic, co bardzo się przyda. Po pokonaniu Commanderów wejdź na dźwig po znajdującym się obok rusztowaniu i dalej tunelami na dół.