5.2. The Lady Killer (2) | Kampania w Duke Nukem Forever poradnik Duke Nukem Forever
Ostatnia aktualizacja: 27 sierpnia 2019
5.2. The Lady Killer: Part 2
Zaraz po ekranie ładowania trafisz do pomieszczenia pełnego obcych z blasterami, więc dobrym pomysłem będzie szybkie przejechanie na jego koniec. Kiedy przejedziesz przez bramę ta zamknie się za Toba, a następna będzie zbyt niska, by pod nią przejechać.

Wysiądź z samochodziku by pokonaj dalszą część trasy pieszo. Teraz musisz dostać się do przycisku obsługującego bramę, by móc pod nią przejechać. Wskocz po bagażu na pobliski stół do ruletki, a z niego przedostań się na kolejne meble. Między stołami znajdują się krzesełka służące za trampolinę.

Kiedy już dostaniesz się na sofę uważaj na szczury grasujące w roślinności tuż za nią. Wciśnij przycisk który otworzy bramę i wsiadaj z powrotem do swojej bryki, by pokonać dalsza trasę. Teraz po piętach będą Ci deptać przeciwnicy, więc wypatruj ramp i często używaj dopalacza. Wjeżdżanie obcym w stopy czasem na chwilę ich neutralizuje, ale to ryzykowna strategia i lepiej skupiać się na ich omijaniu. W końcu dotrzesz do miejsca gdzie po brawurowym skoku samochodzik się rozkraczy.

Po drugiej stronie kraty przed którą się znajdujesz czeka na Ciebie urządzenie, dzięki któremu wrócisz do normalnych rozmiarów. Przesuń wózek bagażowy w stronę przycisku znajdującego się po lewej stronie od kraty, wróć się do miejsca gdzie rozbiłeś samochodzik, wejdź po rampie na sofę a po niej aż do przycisku. "Powiększalnik" znajduje się obok uroczo nieznośnych bliźniaczek, którym możesz przy okazji zajrzeć pod spódniczkę. Gdy już wrócisz do pełnych rozmiarów rozbij gablotę przed którą stoisz i weź strzelbę (pamiętaj, żeby nie wymieniać złotego kolta jeśli chcesz odblokować osiągnięcie Gunslinger).

Do pomieszczenia w którym się znajdujesz zaczną teleportować się szeregowcy obcych. Po wyeliminowaniu kilku z nich w końcu i tak przybędzie dwóch, którym uda się porwać twoje bliźniaczki i nic na to nie poradzisz.

Pora wrócić tą samą drogą, którą tu przyjechałeś i tym razem pozbyć się wrogów, którzy wcześniej próbowali Cię rozdeptać. Kiedy dotrzesz do zaciemnionego pomieszczenia z automatami do gier, przez sufit wedrą się kolejni wrogowie. Po ich pokonaniu podejdź do jednego z automatów i graj tak długo, aż trafisz jedną z figur (obojętnie którą) aby dostać wzmocnienie Ego.

Idź dalej trasą którą wcześniej przejechałeś, aż dotrzesz do pomieszczenia z samochodem na wystawie. Między filarami znajduje się skrzynia, na której leżą sterydy. Jeżeli chcesz dalej pracować nad osiągnięciem Duke Angry, Duke Smash! powstrzymaj się z ich zażyciem do momenty, aż do walki przyłączą się świnie.

Po wykończeniu wszystkich przeciwników wyjdź bramą naprzeciwko.