19. Generator Room | Kampania w Duke Nukem Forever poradnik Duke Nukem Forever
Ostatnia aktualizacja: 27 sierpnia 2019
19. Generator Room
Zaraz po wyjściu z windy skręć w lewo i podejdź do podwójnych drzwi, ale nie przechodź jeszcze przez nie. Naprzeciwko nich znajduje się "wodopój" oraz automatyczna sekretarka do odsłuchania.
Po odsłuchaniu wiadomości przejdź na drugą stronę hali generatora, gdzie czeka na Ciebie generał ze swoją świtą. Obok znajduje się również pomieszczenie za ogrodzeniem, w którym znajdziesz trochę zasobów.
Po motywującej mowie generała przejdź na drugą stronę "zainfekowanej" hali generatora i wejdź po drabince do panelu sterowania żurawia, na którym podwieszone są dwie rury. ustaw rury tak, abyś mógł po nich przejść w stronę turbin generatora. Właściwie w całej hali przyjdzie Ci unikać wyładowań elektrycznych, co przy odrobinie cierpliwości i wyczucia nie powinno być zbyt trudne.
Po mackach i drabinkach dostań się do kabiny suwnicy i na jej platformę. Na szczęście jej operator ma się dobrze i z chęcią podrzuci Cię na drugą stronę hali. Droga będzie długa i mozolna, ale na pewno nie nudna, ponieważ z każdej strony będziesz atakowany przez latające siły wroga, a na końcu trasy staniesz po raz kolejny oko w oko z Octaking'iem. Tym razem będziesz miał okazję dokończyć to co nie udało się poprzednim razem.
Na platformie suwnicy znajdziesz Devastatora i skrzynię z nieskończonym zapasem amunicji, więc rakiet do walki Ci nie zabraknie. Unikaj jego ataków energetycznych oraz miotanych przedmiotów chowając się za przeszkodami i ciągle zmieniając swoje położenie.
Octaking nawet po przegranej walce nie da za wygraną i zacznie przyciągać do siebie platformę suwnicy. Pełny magazynek rakiet Devastatora powinien jednak szybko ostudzić jego zapały.
Po wygranej walce pozostaje Ci już tylko zejść z platformy i przejść do pomieszczenia z windą. Niestety winda nie działa, dlatego będziesz musiał zeskoczyć do jej zalanego szybu.