12.2. Duke Burger (2) | Kampania w Duke Nukem Forever poradnik Duke Nukem Forever
Ostatnia aktualizacja: 27 sierpnia 2019
12.2. Duke Burger: Part 2
Na dobry początek zawali się pod Tobą podłoga, a raczej strop po którym chodzisz. Trzymaj się lewej strony żeby nie wylądować prosto na wybuchających purchawkach po czym powiększ się. W sali jadalnej uważaj na pomniejszone świnki, ukrywające się pod kubełkami.
Przeskocz do następnej sali przez dziurę w ściance, gdzie zostaniesz przymusowo pomniejszony. Z łatwością odnajdziesz drogę wakując na ladę, z niej na przewód elektryczny i na mackę.
W salonie gier spotka Cię niespodzianka - obcy (normalnej wielkości) wedrą się do środka razem z drzwiami. Najlepszym rozwiązaniem jest zwabienie ich na jeden z licznych pomniejszaczy znajdujących się w salonie.
Przejdź do pomieszczenia zaopatrzeniowego z którego wyszli obcy. Tutaj czeka Cię kolejna część platformowa. Po pudełkach i innych przedmiotach użytku codziennego dostań się na górne półki i w końcu do kratki wentylacyjnej.
Po drugiej stronie znajduje się pomieszczenie zalane wodą pod napięciem. Podążając najoczywistszą z tras dotrzesz do zmywarki, musisz uruchomić ją przyciskiem znajdującym się obok by przejść dalej.
Na jednej z półek będziesz musiał przewrócić opartą o nią miotłę by dostać się na drugą stronę. Cały czas uważaj na zminiaturyzowane świnie oraz na pułapki na myszy.
W końcu jedna z najwyższych półek przechyli się, sugerując Ci trasę w dół. Kiedy wrócisz na wyższe półki po drugiej stronie zalanej podłogi trafisz na kuchenkę gazową, której palniki samoczynnie włączają się na przemian.
Dobrze wymierz czas a przejdziesz bez trudu do płyty na której smażą się hamburgery po których musisz przeskoczyć. Dotrzesz do przewróconego wózka i zwłok w wodzie, po których musisz przejść na półkę z tosterem.
Włącz go i stań na nim, by razem z grzankami wyskoczyć do góry na najwyższą półkę, z której musisz zjechać po wieszaku na patelnie. Ostatni odcinek trasy do przełącznika blokują Ci kolejne smażące się burgery i frytkownica, do której zdecydowanie nie chcesz wpaść.
Po wyłączeniu zasilania, uratowana pracownica otworzy Ci drzwi na zaplecze, gdzie znajdziesz kolejny przewód wentylacyjny, którym dostaniesz się do kolejnego etapu.