Rozdział IV - Harnessing the Beasts of War | Lizardfolks w Dragonshard poradnik Dragonshard
Ostatnia aktualizacja: 8 października 2019
Zadania główne:
#1 - Construct a Base (Zbuduj bazę)
#2 - Save the War Felldrakes (Uratuj War Felldrakes)
#3 - Cleanse the Sacred Grove (Oczyść Święty Gaj)
#3a - Destroy the Order of the Flame's Encampment (Zniszcz bazę Zakonu) #3b - Destroy the Dark One's Encampment (Zniszcz bazę Mrocznych) |
Zadania poboczne:
#1 - Bonus - Felldrake Keeper
#2 - Restore the Nature Shrine (Odbuduj Świątynię Przyrody)
#3 - Bonus - Brief Revival
#4 - Restless Spirit
#4a - Stop the Dark Ritual (Powstrzymaj mroczny rytuał) #4b - Hidden Spirits |
#5 - Avenge Greathawk's Death (Pomścij śmierć Greathawk)
Zgodnie z radą Darroca udajemy się na bagna aby zyskać potężnych sprzymierzeńców. Co prawda wodzowie plemion wątpią w bojową przydatność tych pokojowo z natury nastawionych stworzeń, ale Darroc wydaje się być odmiennego zdania. Jednak po przybyciu na tereny zamieszkiwane przez Felldrakes, widzimy, iż bestie zostały zaatakowane przez Umbragen. Dodatkowo zwiadowcy donoszą o pojawieniu się sił Zakonu. Co prawda obaj nasi przeciwnicy toczą walki między sobą jednak nie wyklucza to ataków i na nas. Możemy także ten fakt obrócić na swoją korzyść i uwolnić Felldrakes, przez co zdobędziemy ich wsparcie.
Pierwszym zadaniem jest zbudowanie bazy, co czynimy bez zbędnych problemów #1 . Eksplorując w międzyczasie planszę orientujemy się, iż źródło zarazy zabijającej Felldrakes znajduje się na północnym zachodzie, prawdopodobnie pod ziemią. Korzystając z przejścia widocznego na zachodzie zagłębiamy się do Khyberu. Tak jak przypuszczaliśmy, Umbragen zatruli cały ten obszar a dodatkowo przywołali do życia Blood Queen. Zabicie jej uwolni Felldrakes #2 a dodatkowo jeśli uczynimy to w ciągu minuty po jej wskrzeszeniu, otrzymamy bonus #3 . Teraz wystarczy doprowadzić zwierzęta do naszego obozu po czym zyskamy możliwość ich rekrutacji (jako Juggernaut).
Powracamy do świata Khyberu, tym razem kierując się na południe. W jednej z komnat napotykamy Restless Spirit, który prosi nas o przerwanie mrocznego rytuału wykonywanego przez Umbragen #4a (zadanie to wykonaliśmy zabijając Blood Queen i jej sługusów) oraz odnalezienie i zniszczenie obecnych powłok duchów poległych pod ziemią istot #4b (należy zabić wszystkie ożywające posągi i golemy, które znajdziemy). Nagrodą jest możliwość zabrania dwóch z czterech oferowanych nam scrolli. Buszując po labiryncie, mniej więcej w jego centrum napotykamy ducha szamana o imieniu Greathawk, który nie może przenieść się do lepszego świata, jeśli nie zostanie pomszczona jego śmierć (oraz jego uczniów) #5 . W tym celu należy pokonać Marilith, której leże znajduje się na północ stąd. Walka z potworem do najprostszych nie należy, jednak po jej wygraniu otrzymamy w nagrodę Nature Totem, który wykorzystujemy na powierzchni do przywracając moc Nature Shrine #2 (na wschodzie).
Pozostaje nam już tylko zniszczyć bazę Zakonu #3a znajdującą się na południowym zachodzie, oraz Umbragen #3b w północno wschodnim krańcu mapy. Uwaga - w górnym rogu na początku rozdziału znajduje się zegar odliczający 5 minut. Po tym czasie ginie jeden Felldrake. Jeśli uda nam się uratować je przed pierwszymi zanim minie 5 minut, otrzymamy dodatkowy bonus #1 . Na południu mapy znajduje się tablica z napisem, który może odczytać Wowen lub szaman. Jest to Greathawk's Message, którego odczytanie spowoduje wzmocnienie wszystkich naszych oddziałów.