Armia | Order of the Flame w Dragonshard poradnik Dragonshard
Ostatnia aktualizacja: 8 października 2019
Order of the Flame - Armia
Legenda obrażeń/odporności
Odporności w tabelach poniżej podane są w takiej kolejności:
(CH) | Zadawane przez Championa | |
(FI) | Fizyczne | |
(MG) | Od magii | |
(OG) | Od ognia | |
(TR) | Od trucizny |
Champions i Juggernaut
Uwaga: Złoto i Dragonshards wydajemy na rekrutację Champions tylko gdy zginą - na początku każdego rozdziału dostępni są za darmo
Bohater | Opis | Złoto/Shards Życie/Energia Obrażenia Odporności (%) | Zdolności/Moce |
Amathor
| Legendarny czarodziej wspomagający swą wiedzą i umiejętnościami Order of the Flame | 175/215 600/300 36 CH 25/75/75/75 | Pasywna - Increased Energy Regeneration - wszystkie nasze jednostki szybciej regenerują energię Bitewna - Freeze - potrafi zamrozić wrogów znajdujących się w danym obszarze na pewien czas Ładowalna - Spell Mastery - przez pewien czas wszystkie nasze jednostki mogą korzystać z czarów i zdolności bez zmniejszania energii |
Bastion
| Potężny Warforged, zresztą jeden z ostatnich przedstawicieli tej rasy | 290/75 900/100 39 CH 75/25/75/75 | Pasywna - Increased Resistances - wzmacnia wszystkie odporności naszych jednostek Bitewna - Wrecking Ball - uderza kulą w ziemię powodując obrażenia u wrogów I odrzucając ich do tyłu Ładowalna - Battleplan - nasze jednostki zyskują bonus do obrażeń, głównie przeciw budynkom |
Kael
| Niegdyś lider prężnej gildii złodziei działającej w ukryciu, dzisiaj oddany sługa Zakonu. Jednak dawne zwyczaje nie zanikają tak szybko, musi więc jeszcze zapracować na zaufanie pozostałych | 155/150 620/200 30 CH 75/75/25/75 | Pasywna - Attack Bonus - nasze jednostki zyskują bonus do zadawanych obrażeń Bitewna - Hail of Blades - "deszcz sztyletów" spadających na wrogów w określonym obszarze Ładowalna - Cheat Death - przez pewien czas jednostki, których punkty życia spadły do zera pozostają przy życiu i nadal walczą Dodatkowo Kael posiada umiejętność krycia się w cieniu oraz wykrywania i rozbrajania pułapek |
Lady Marryn
| Prawdziwa liderka Zakonu. Bardzo szybko awansowała w jego strukturach udowadniając swoje zaangażowanie w walkę i sprawy Kościoła. Nie uznaje przegranej. | 180/180 720/250 30 CH 75/75/75/25 | Pasywna - Increased Hit Points Regeneration - zwiększa szybkość regeneracji punktów życia naszych jednostek Bitewna - Hammer of Justice - uderzenie młotem, który zadaje wrogom obrażenia i odrzuca ich do tyłu Ładowalna - Mass Heal - częściowo leczy wszystkie nasze jednostki |
Phoenix
| Na pomoc tej mitycznej bestii zrodzonej z płomieni może liczyć Zakon w złowieszczych czasach. Feniks sieje spustoszenie w szeregach wroga | 1065/1065 3200/200 100 CH 75/75/75/20 | War Shriek - ogranicza prędkość poruszania się i ataku wrogich oddziałów w danym obszarze o połowę Immolation - wszyscy wrogowie znajdujący się w pobliżu otrzymują 5 obrażeń na sekundę |
Captains
Nazwa | Złoto/Shards Życie/Energia Obrażenia Odporności (%) |
Zdolności/Czary |
Artificer
| 100/70 250/100 26 OG 65/65/65/0 | Potrafi szybciej niż inni gromadzić zasoby I. Bull's Strength - powiększa ilość zadawanych obrażeń oraz jednostkę, na którą został rzucony II. Repair Light Damage - naprawia Warforged (+100 HP) III. Empowered Bull's Strength - patrz I, mocniejsza odmiana IV. Repair Critical Damagae - patrz II (+200 HP) V. Heroic Might - ulepsza broń jednostek, na którą został rzucony, ignorowane są odporności celu |
Barbarian
| 125/50 420/50 35 FI 20/70/70/70 | I. Rage zwiększa ilość zadawanych obrażeń kosztem zmniejszenia odporności II. Mark of the Phoenix - gdy barbarzyńca z aktywnym czarem ginie, jednostki wokół niego otrzymują bonus do ataku, zwiększający się wraz ze zmniejszaniem HP III. Greater Rage - patrz I, ulepszona wersja IV. Greater Mark of the Phoenix - patrz I, ulepszona wersja V. Berserker Frenzy - barbarzyńca wpada w szał bojowy zwiększający czasowo ilość zadawanych obrażeń, ilość HP oraz prędkość poruszania się i ataku |
Cleric
| 90/50 300/80 19 MG 65/0/65/65 | I. Cure Light Wounds - leczy mniejsze rany (+30 HP) II. Hold - unieruchamia na pewien czas przeciwnika III. Cure Critical Wounds - leczy rany krytyczne (+60 HP) IV. Greater Hold - unieruchamia przeciwnika na dłuższy czas (niż Hold) V. Ressurect - wskrzesza dowódcę lub Championa |
Deathless Gueardian
| 95/65 350/90 28 MG 65/65/0/65 | Potrafi wykryć niewidzialnych wrogów I. Enervation - wysysa z wroga energię jednocześnie zadając obrażenia II. Locate Resources - bardzo przydatny czar, pozwala na wykrycie leżących niedaleko zasobów III. Maximized Erevation - patrz I, mocniejsza wersja czaru IV. Remove Magic - usuwa działanie wszelkich czarów w danym obszarze V. Ethereal Form - dowódca wraz z oddziałem przenosi się do innej rzeczywistości stając się niewidzialnym oraz niezdolnym do ataku i odnoszenia obrażeń |
Flame Archon
| 100/55 370/70 30 OG 65/0/65/65 | I. Javelin of Power - atak typu powietrze-ziemia, przeciwnicy oprócz odniesionych obrażeń zostają odrzuceni w tył II. Holy Wrath - przeciwnik, na którego rzucono ten czar będzie odnosić obrażenia jeśli kogoś zaatakuje III. Greater Javelin of Power - patrz I, wzmocniona wersja IV. Greater Holy Wrath - patrz II, wzmocniona wersja V. Blind - boskie światło oślepia przeciwników w danym obszarze, nie mogą atakować naszych jednostek |
Paladin
| 130/40 560/60 28 MG 70/70/70/20 | I. Trample - wierzchowiec paladyna uderza przednimi kopytami w ziemię powodując obrażenia u przeciwników i ich ogłuszenie II. Smite - boska energia poraża przeciwników zadając im spore obrażenia III. Improved Trample - patrz I, wzmocniona wersja IV. Greater Smite - patrz II, wzmocniona wersja V. Lay on Hands - paladyn odzyskuje 1000 HP |
Ranger
| 100/50 350/50 29 TR 0/65/65/65 | I. Caltrops I - łucznik wyrzuca kolce, kaleczące przeciwnika, który na nie stanie, przydatne podczas ucieczki II. Animal Companion - jednostka przyzywa zwierzę - na powierzchni jest to orzeł, kryjący się w cieniu, w podziemiach jest to szczur - przydatne przy odkrywaniu mapy III. Caltrops II - patrz I, wzmocniona wersja czaru IV. Greater Animal Companion - patrz II, wzmocniona wersja czaru V. Snipe - umożliwia wycelowanie w konkretnego przeciwnika i zadanie mu znacznie większych obrażeń |
Rogue
| 85/50 310/50 20 TR 70/70/20/70 | I. Find/Disarm Trap - szukanie i rozbrajanie pułapek (oraz ich ponowne zakładanie) - umiejętność bierna II. Sneak Attack - cichy atak zwiększa o połowę liczbę zadanych obrażeń, umiejętność bierna III. Cloaking - krycie się w cieniu, umiejętność bierna IV. Improved Sneak Attack - patrz II, wzmocniona wesja V. Silent Strike - strzał z odległości zadający sporo obrażeń zarówno jednorazowo jak i co sekundę, nie powoduje wyjścia z cienia |
Sorcerer
| 80/70 290/110 22 OG 0/65/65/65 | I. Fireball - nic dodać nic ująć, kula ognia zadająca sporo obrażeń II. Feeblemind - blokuje przeciwnikowi możliwość korzystania z czarów III. Maximized Fireball - patrz I, ulepszona wersja czaru IV. Greater Feeblemind - patrz II, ulepszona wersja czaru V. Meteor Swarm - rój meteorów uderzający w 3 flach, zadający dużo obrażeń |
Warforged Titan
| 110/35 400/50 26 FI 70/20/70/70 | I. Warforged Traits I - tytan nie może zostać odrzucony do tyłu, ponadto przy małej liczbie HP wyłącza się oczekując na naprawę II. Deflective Armor - zwiększa odporność na ataki miotane III. Warforged Traits II - patrz I, wzmocniona wersja oraz dodatkowo zwiększona odporność na truciznę i niewrażliwość na oślepienie i ogłuszenie IV. Improved Deflective Armor - patrz II, wzmocniona wersja czaru V. Besiege - potężne uderzenie działające wyłącznie na budowle, zadaje 450 punktów obrażeń |