Rozdział III - Hostile Natives (1) | Order of the Flame w Dragonshard poradnik Dragonshard
Ostatnia aktualizacja: 8 października 2019
Zadania główne:
#1 - The Search for Lady Marryn (Poszukiwania Lady Marryn)
#1a - Find Lady Marryn (Znaleźć Lady Marryn) #1b - Rescue Lady Marryn (Uratować Lady Marryn) |
#2 - Claim the Seal of Light (Zdobyć Seal of Light)
#3 - Slay the Medusa (Zabić Meduzę)
#4 - Destroy the Lizard Army (Zniszczyć armię Lizards)
Zadania poboczne
#1 - The Archaeologist (Archeolog)
#1a - Inform the Archaeologist of the Medusa's death (Poinformować Archeologa o śmierci Meduzy) |
#2 - Lower the Drawbridge (Opuścić most zwodzony)
#3 - Idol of Blinding (Bożek ślepoty)
#3a - Free Lord Ratak'h (Uwolnić Lorda Ratak'ha) #3b - Return Lord Ratak'h to his Treasury (Przyprowadzić Lorda Ratak'ha do jego skarbca) |
#4 - Escort the Archaeologist Assistant (Eskortować asystenta archeologa)
#5 - Silver Flame Temple (Świątynia Srebrnego Płomienia)
#6 - Destroy Lizardfolk Outpost (Zniszczyć posterunek Lizardfolk)
#7 - Destroy Main Lizardfolk Village (Zniszczyć główną wioskę Lizardfolk)
#8 - Silver Flame Oratory (Kaplica Srebrnego Płomienia)
#9 - Bonus - Field Rescue (Pomoc w czasie walki)
Armia Zakonu przekroczyła w końcu góry broniące dostępu Ring of Storm. W dżungli, która pojawiła się przed ich oczami, znajduje się pierwsza z trzech Seals of Light. Niestety, jak dowiadujemy się z filmu wprowadzającego do misji, Lady Marryn zostaje porwana. Naszym zadaniem więc, oprócz znalezienia Seal of Light #2 , jest odnalezienie #1a i uwolnienie Lady Marryn #1b .
Najpierw udajmy się na południe, w miejscu gdzie ostatni raz widzieliśmy Marryn. Po drodze czeka nas krótka rozprawa z latającymi przeciwnikami (Dire Giant Wasp) i spotkanie z Archeologiem #1 . Dowiadujemy się, iż wraz ze swoim asystentem eksplorował podziemia, jednak został napadnięty przez Meduzę. Udało mu się uciec, jednak asystent nie miał tyle szczęścia. W zamian za zabicie Meduzy #1a , Archeolog podaruje nam potężny artefakt. Oczywiście przyjmujemy zadanie i ruszamy w kierunku północno wschodnim, gdzie według jego słów znajduje się wejście do podziemi (wcześniej możemy przejść na miejsce porwania Lady Marryn, gdzie leży scroll doświadczenia).
W drodze do wejścia pod ziemię ponownie atakują nas latający przeciwnicy, po czym natykamy się na podniesiony most. Jego opuszczenie #2 znacznie ułatwiłoby nam poruszanie się po planszy, niestety na razie musimy zarzucić ten pomysł. Ruszamy dalej aby natknąć się na dwa Ettiny. Tuż za ich obozem natykamy się na pozostałości świątyni Paladins of the Silver Flame, która jak się okazuje nadal tętni życiem - od tej pory możemy szkolić i rekrutować tych wojowników. Wzmacniając siłę swojej armii schodzimy do podziemi (doradzam dołączenie do oddziału Rogue).
Po wejściu do świata podziemnego natykamy się na pułapkę, którą rozbrajamy korzystając z umiejętności Rogue (Kael również posiada taką zdolność). Kierujemy się na południe, jedyną dostępną drogą. Najpierw atakują nas nieumarli, potem natarcie przypuszczają "galaretowate" sześciany. Następnie czeka nas kolejna walka z nieumarłymi - po jej wygraniu ruszamy na zachód. Tutaj natykamy się na Neleynę (Qabalrin Spirit), która ostrzega nas przed znajdującą się dalej Meduzą i zleca nam jej zabicie #3 . Podążając za nią mamy otrzymać przedmiot pomocny w tym zadaniu - Idol of Blinding #3 . Jednak jak się okazuje, drzwi skarbca otwierają się jedynie w obecności jego właściciela, Lorda Ratak'ha, który znajduje się obecnie we władzy Beholdera.