Dragons Dogma 2: Wszystkie wokacje (klasy) Dragons Dogma 2 poradnik, porady
Dragons Dogma 2 oferuje grającym wybór spomiędzy kilkunastu klas postaci, nazywanych wokacjami. Na stronie tej przedstawimy Wam charakterystyką każdej z nich, dzięki czemu będziecie mogli dobrać rolę idealną dla siebie.
Ostatnia aktualizacja: 10 kwietnia 2024
Dragons Dogma 2, podobnie jak pierwsza część cyklu, oferuje grającym wybór jednej z kilku mocno zróżnicowanych wokacji, które w świecie gry pełnią odpowiednik klasy bohatera. Każda z nich skupia skupia się na innym aspekcie rozgrywki oferując różnorodne podejście do walki w drużynie. Na stronie tej przedstawimy Wam listę wszystkich wokacji, podpowiemy w czym się specjalizują, a także zdradzimy, jak odblokować bardziej zaawansowane klasy.
Wokacje podstawowe (startowe)
Cztery podstawowe archetypy postaci, do których dostęp otrzymacie na samym początku zabawy. Wybiera się je z poziomu kreatora postaci. Prezentują one odmienne podejście do walki i powinny przypaść do gustu graczom preferującym różnorodne rozwiązania.
- Fighter - standardowy archetyp wojownika wyposażonego w miecz oraz tarczę. W czasie walki stoi na pierwszej linii frontu, chroniąc mniej wytrzymałych towarzyszy. Dostępne dla tej klasy zdolności pozwalają na wzmacnianie obrażeń zadawanych wrogom, zwiększanie defensywy, a także prowokowanie wrogów. Klasa ta przypadnie do gustu graczom preferującym bezpośrednią walkę w zwarciu. Wokacja ta może być przypisana Pionkom.
- Archer - bohater walczący przy pomocy łuku z dużej odległości. Niskie zdolności defensywne nadrabiają lekkością i zwinnością, dzięki którym mogą błyskawicznie przemieszczać się po polu walki. Duży zasięg broni dystansowym ułatwia łucznikom walkę z np. latającymi przeciwnikami. Archetyp ten świetnie nada się jako wsparcie dla mniej mobilnych członków drużyny walczących w zwarciu. Wokacja ta może być przypisana Pionkom.
- Thief - zwinni złodziejaszkowie specjalizują się w zadawaniu serii szybkich ciosów z zaskoczenia. Choć nie tak twardzi jak wyposażeni w tarczę wojownicy, to kruchość nadrabiają mobilnością. Złodzieje sprawdzą się także w czasie walk z większymi przeciwnikami, gdyż klasa ta z łatwością powinna radzić sobie ze wspinaniem na potężne stwory. W dobrze zorganizowanym zespole, Złodziej może stanowić nieocenioną pomoc. Wokacja ta może być przypisana Pionkom.
- Mage - czarująca klasa dystansowa. Władcy wiedzy tajemnej stanowią idealny archetyp wspierający. Dostęp do repertuaru zaklęć ofensywnych oraz defensywnych pozwoli im zarówno atakować wrogów, jak i chronić towarzyszy w boju. Zaklęcia leczące umożliwią także na odwrócenie losu niejednej bitwy. Należy jednak uważać, gdyż odziani w szaty magowie mogą łatwo paść ofiarą szarżujących przeciwników, jeżeli ci podejdą za blisko. Wokacja ta może być przypisana Pionkom.
Wokacje zaawansowane
Wariacje na temat podstawowych klas. Dostępne po wykonaniu określonego zadania, pozwalają na zmodyfikowanie aktualnie posiadanego buildu i poszerzenie dotychczasowych możliwości.
Zostało jeszcze 54% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...
... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium
Abonament dla Ciebie