Dragons Dogma 2: Jak czarować? Dragons Dogma 2 poradnik, porady
Kilka wokacji dostępnych w Dragons Dogma 2 zakłada wykorzystywanie zaklęć w czasie walki. Na stronie tej wyjaśnimy Wam podstawy związane z czarowaniem, co pomoże Wam oswoić się podczas pierwszego kontaktu z magiczną klasą postaci.
Ostatnia aktualizacja: 4 kwietnia 2024
Wybierając startową wokację wielu z Was może zwrócić uwagę na klasę Maga - władcę tajemnej wiedzy walczącego przy pomocy kostura, rażącego wrogów piorunami i leczącego swych towarzyszy uzdrawiającymi zaklęciami. Na tej stronie przedstawimy Wam najważniejsze informacje związane z rzucaniem zaklęć oraz przedstawimy Wam garść porad, które ułatwią Wam początek przygody w roli Maga.
Jak rzucać zaklęcia?
Po wybraniu wokacji Maga przy kreowaniu postaci, w tutorialu wyposażeni zostaniecie w swój pierwszy kostur. Broń tego typu posiada podstawowy tryb ataku, Focused Bolt, który wysyła w stronę przeciwnika magiczny pocisk. Kula energii leci w zasadzie natychmiastowo, nie zużywa żadnych zasobów i ma przyzwoity zasięg, co pozwoli Magowi na zalewanie przeciwników gradem pocisków pomiędzy rzucaniem potężniejszych zaklęć.
Zostało jeszcze 72% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...
... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium
Abonament dla Ciebie