Dragons Dogma 2: Wszyscy bossowie, bestiariusz Dragons Dogma 2 poradnik, porady
Świat Dragons Dogma 2 zamieszkują różnorodne i niebezpieczne stworzenia. Na stronie tej zaprezentujemy Wam przegląd każdego z nich, a także podpowiemy, jak z nimi walczyć.
Ostatnia aktualizacja: 27 marca 2024
Przemierzając rozległe tereny Vermundu oraz Battahlu co rusz natrafiać będziecie na różnorodne stwory i potwory. Wiele z nich będzie wrogo nastawiona do Waszej drużyny, co nieuchronnie doprowadzi do walki. Na stronie tej przedstawimy Wam listę stworzeń zamieszkujących świat Dragons Dogma 2, zarówno bossów jak i pomniejszych wrogów, krótko omówimy każde z nich, a także podpowiemy Wam, jak się przed nimi bronić.
- Goblins
- Harpies
- Wolves
- Skeletons
- Specters
- Saurians
- Chopper
- Cyclops
- Ogre
- Minotaur
- Griffin
- Chimera
- Drake
- Dullahan
- Golem
- Hobgoblins
- Knacker
- Rattlers
- Slimes
- Talos
- Undead
- Wight
Goblins
- Niezbyt bystre, ale waleczne istoty o drobnej posturze. Zaciekle bronią swojego terytorium atakując w grupach.
- Gobliny to najpowszechniejsi przeciwnicy w grze, nie są zatem przesadnie niebezpieczne. Atakują w małych grupach - walcząc z nimi spróbujcie przedostać się na ich tyły i szybko pozbyć się goblinów miotających koktajlami Mołotowa. Niektóre gobliny dzierżą drewniane tarcze, przez które nie można się przebić normalnymi atakami. Możecie zajść ich od tyłu lub podnieść i rzucić - są na tyle małe, by móc przerzucić je sobie przez ramię.
Harpies
- Pół kobiety, pół ptaki. Patrolują przestrzenie z wysokości i atakują gdy zauważą wroga. Ich śpiew może hipnotyzować i obezwładniać przeciwników.
- Harpie to najpowszechniejsi latający przeciwnicy w grze. Same z siebie nie stanowią ogromnego zagrożenia, ale potrafią być niezwykle irytujące - odrobina pecha wystarczy zaś, by zamiotły wami podłogę. Mają trzy ataki - drapią pazurami, chwytają postać i upuszczają ją z wysokości lub śpiewają. Śpiew nakłada na waszych bohaterów status snu, przez co stają się kompletnie bezbronni.
- Wrogowie ci są bardzo delikatni - pojedyncze trafienie zrzuci ich na ziemię, gdzie możecie łatwo ich dobić. Bardzo istotnym jest, abyście mieli możliwość atakowania latających wrogów, np. poprzez posiadanie w drużynie magów lub łuczników, albo wyekwipowanie takich umiejętności jak Airward Slash Fightera lub Ensnare Thiefa.
Wolves
- Polujące w grupach, pospolite zwierzęta patrolujące lasy i góry.
- Wilki to najpowszechniejsze drapieżne zwierzęta w grze, polujące w grupach. Większość potyczek spędzają z dala od postaci grywalnych - obierają strategię pojedynczego ataku i ucieczki. Mogą jednak chwycić postać i szarpać ją zębami.
- By uporać się z wilkami, eliminujcie ich jednego po drugim. Gdy już traficie wilka atakiem, trudno będzie mu uciec spod waszego ostrza, więc kontynuujcie aż nie padnie.
Skeletons
- Pozostałości wojowników naznaczonych przez klątwę. Poruszają się wyjątkowo szybko.
- Ze szkieletami zetkniecie się w nocy - potrafią one znienacka wychodzić z ziemi. Na ich temat nie ma zbyt wiele do powiedzenia, są to dość prości przeciwnicy uzbrojeni w konwencjonalną broń. Po ich pokonaniu pamiętajcie, by dodatkowym ciosem zniszczyć ich szczątki aby nie powstali ponownie.
Specters
- Agresywne duchy potrafiące opętywać ludzi.
- Specters występują w nocy, a ich głównym atakiem jest wstąpienie w bohatera - nie zadają dużo obrażeń, ale wysysają za to waszą wytrzymałość. Z tego powodu nie stanowią dużego zagrożenia samodzielnie, ale mogą być niebezpieczne w połączeniu z innymi wrogami, ponieważ wyczerpany bohater nie może skutecznie się bronić.
- Specters są bardzo zwinne i trudne do trafienia. Najskuteczniejsze są przeciw nim pojedyncze, potężne ataki, takie jak Weapon Arts.
Saurians
- Jaszczuropodobny lud zakładający kolonie w pobliżu wody. Korzystają z długich włóczni. W czasie walki warto celować w ich ogony.
- Saurianie to dość groźni przeciwnicy, zazwyczaj atakujący w grupach po dwóch lub trzech. Są bardzo odporni na obrażenia i mają duży zasięg ataku dzięki swoim włóczniom.
- By uporać się z Saurianami, atakujcie ich od tyłu. Kilka ciosów utnie im ogon, co zachwieje ich i znacznie obniży ich obronę - możecie ich wtedy łatwo dobić.
Chopper
- Rodzaj goblina skrywającego się w głębokich odmętach lasu. Specjalizują się w organizowaniu zasadzek, w czasie których wykorzystują swoją liczebność i zręczność.
- Jedyną poważną różnicą pomiędzy Chopperami a Goblinami jest to, że atakują one znienacka, kamuflując się wśród otoczenia. Gdy już je zlokalizujecie, nie powinny sprawić wam żadnych problemów.
Cyclops
Masywna bestia o wielkiej sile. Ich agresywne usposobienie często staje się pretekstem do walki.
Zostało jeszcze 57% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...
... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium
Abonament dla Ciebie