Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Dragons Dogma 2 - poradnik do gry

Dragons Dogma 2 - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Dragons Dogma 2: Jak rozwiązać zagadki Sfinksa? Dragons Dogma 2 poradnik, porady

Sfinks jest jednym z najbardziej unikatowych potworów w całej grze. Jak przystało na tę mitologiczną bestię, konfrontacja ze Sfinksem przybiera formę zagadek. Na tej stronie poradnika opisaliśmy, gdzie znaleźć Sfinksa, jak rozwiązać jego zagadki i jakie nagrody zyskacie w zamian.

Ostatnia aktualizacja: 26 lutego 2025

Nie wszystkie potwory w Dragons Dogma 2 są testem umiejętności bitewnych - jeden z nich jest testem kreatywności i pamięci. Sfinks to unikatowy, sekretny NPC, który ma dla was kilka niecodziennych zagadek. Macie tylko jedną szansę na rozwiązanie zagadek Sfinksa i zdobycie cennych nagród, jakie oferuje bestia. Na tej stronie poradnika opisaliśmy, gdzie znaleźć Sfinksa i jak rozwiązać jego zagadki.

Pomiędzy spotkaniami ze Sfinksem pamiętajcie by odpoczywać w gospodach - dzięki temu będziecie mogli wczytać stan gry z ostatniej gospody w razie podania złej odpowiedzi, co da wam drugą szansę na rozwiązanie zagadki. Nie atakujcie Sfinksa - walka nic wam nie przyniesie, a przegapicie wszystkie nagrody za zagadki, ponieważ Sfinks ucieknie pod koniec bitwy i nigdy nie wróci!

Gdzie znaleźć Sfinksa?

1 - Dragons Dogma 2: Jak rozwiązać zagadki Sfinksa? - Dragons Dogma 2 - poradnik do gry
  1. Sfinks znajduje się w zachodniej części Vermund, w Mountain Shrine, daleko na północ od Checkpoint Rest Town - miasteczka na granicy między Vermund a Battahlem. Zalecamy wyruszyć na jego poszukiwania po zakończeniu głównego wątku Vermund, tj. ukończeniu questów kapitana Branta i odwiedzeniu koronacji fałszywego Sovrana. By dotrzeć do Mountain Shrine, będziecie musieli przejść przez lokację Ancient Battleground.
  2. Po dotarciu do Mountain Shrine postawcie tam Portcrystal - dostaliście jeden od kapitana Branta po ukończeniu jego zadań fabularnych. Umieszczenie go w Mountain Shrine pozwoli wam szybko przenosić się do Sfinksa przy użycie Ferrystone, co okaże się niezmiernie przydatne podczas niektórych zagadek.
  3. Sfinks ma wam do zaoferowania dziesięć zagadek - pięć pierwszych możecie rozwiązywać w dowolnej kolejności, szósta rozpoczyna się automatycznie po rozwiązaniu pięciu pierwszych, zaś cztery ostatnie zagadki zadawane są wam w losowej kolejności.

Zostało jeszcze 79% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...

... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium

Abonament dla Ciebie