Magowie | Jednostki przymierza elfów w Disciples III Odrodzenie poradnik Disciples III: Odrodzenie
Ostatnia aktualizacja: 27 sierpnia 2019
Magowie
Adeptka Poziom: 1 Źródło ataku: Ziemia Cel: Obszar Siła ataku: 35 Zdrowie: 180 Przy pomocy magii ziemi adeptka jest w stanie atakować na dystans dowolną grupę przeciwników na mapie. | |
Pośredniczka Poziom: 5 Źródło ataku: Powietrze Cel: Obszar Siła ataku: 75 Zdrowie: 330 Pośredniczka atakuje w podobnym stylu jak adeptka, z tą różnicą, że zadaje znacznie poważniejsze obrażenia przy pomocy magii powietrza. | |
Teurgini Poziom: 14 Źródło ataku: Powietrze Cel: Wszystko Siła ataku: 100 Zdrowie: 540 Teurgini może uderzyć swoją magią we wszystkie jednostki wroga jednocześnie. Dodatkowo, umiejętność "rdza" pozwala na obniżenie wartości pancerza przeciwnika na 3 tury. | |
Archontka Poziom: 16 Źródło ataku: Ziemia Cel: Wszystko Siła ataku: 147 Zdrowie: 660 Najpotężniejsza jednostka magiczna elfów. Wykorzystując magię ziemi razi wszystkich przeciwników. Zdolność "sokole oko" pozwala jej zwiększyć zręczność towarzyszy. |
Jednostki specjalne:
Gryf Poziom: 11 Źródło ataku: Broń Cel: Pojedynczy Siła ataku: 100 Zdrowie: 760 Gryf, to istotne uzupełnienie luki w wojskach elfów, jaką jest brak wytrzymałych oddziałów do walki w zwarciu. Dodatkowo umiejętność "sokole oko" zwiększa zręczność wybranego sojusznika na 5 tur. | |
Władca niebios Poziom: 20 Źródło ataku: Broń Cel: Pojedynczy Siła ataku: 172 Zdrowie: 1000 Wzmocniona odmiana gryf. Oprócz "sokolego oka" może skorzystać z "teleportacji" i przenieść się w dowolne miejsce na mapie. |