Akt I- Spadająca Gwiazda | Kampania imperium ludzi w Disciples III Odrodzenie poradnik Disciples III: Odrodzenie
Ostatnia aktualizacja: 27 sierpnia 2019
Akt I: Spadająca Gwiazda
Zadania główne:
Dowiedz się, w którym miejscu spadła gwiazda.
Przygodę rozpoczynamy obok stolicy [B] . Zaraz na wschód od drogi znajdziemy pierwszych łatwych przeciwników- gobliny, bronią one podejścia do źródła many życia. Ważne jest zdobycie fontanny życia [E1] , która pozowali nam na leczenie jednostek w początkowym stadium rozgrywki. Kierując się wzdłuż drogi na południe spotkamy wieśniaka, który zdradzi nam, gdzie spadła gwiazda [X] . W wiosce możemy zająć pierwszy węzeł strażnika, rozszerzając nasze wpływy.
Lambert musi dotrzeć do miejsca upadku gwiazdy.
Podążając na północny-wschód spotkamy pierwszego strażnika lasu, z racji jego siły nie należy wdawać się z nim w walkę. Kontynuując marsz trafimy na kolejny węzeł strażnika do zajęcia.
Warto badać każdy obiekt na mapie.
| W miejscu upadku gwiazdy znajdziemy Inoel.
|
Na tym etapie pojawią się patrole elfów, nieskutecznie atakujące naszych strażników. Wchodząc do południowych krain [1] spotkamy pierwsze grupy orków. Lokalny mieszkaniec, po uratowaniu z zasadzki orków będzie miał dla nas dodatkowe zadanie- Uwolnić wieśniaka z rąk zielonoskórych. To dobry moment, aby sprawdzić jak dobrze rozwija się nasza stolica. Posiadanie wieży magicznej oraz co najmniej jednego tytana z rekrutowanego w zrujnowanej świątyni jest nieodzowne. W południowych lasach odnajdziemy Inoel, która wybroni się przed zasadzką orków i dołączy do naszej drużyny.
Eskortuj Inoel do stolicy imperium.
Wracając do stolicy [B] , napotkamy łowcę czarownic Ferre , który wda się z nami w walkę. Dzięki Inoel i jej zdolności grupowego leczenia, walka ta nie należy do trudnych.
Zadania poboczne:
Uwolnij wieśniaka z rąk zielonoskórych.
Kierując się od miejsca otrzymania zadania [1] na zachód napotkamy na drodze pierwszego trolla. Jest to wymagający przeciwnik i walka, z nim wymaga przygotowań. Najważniejsze, to zmiękczyć przeciwnika magią na mapie strategicznej, a dopiero potem przejść do starcia. Stosując taktykę "uderz i uciekaj", leczenie oraz siłę naszego tytana przeciwnik nie będzie już takim zagrożeniem.
Trolle to początkowo największe wyzwanie.
|
Obóz, w którym przetrzymywany jest wieśniak. |
Idąc wzdłuż drogi na północ [2] , napotkamy obóz i armię z trollem, tym razem jest ona odporna na magię. Konieczne będzie wzmocnienie swoich sił magią ochronną oraz zaopatrzenie się w dużą liczbę zwojów. Najważniejsze są eliksiry leczące oraz zwoje zadające przeciwnikowi obrażenia. W drugiej kolejności należy pamiętać o eliksirach przywrócenia, czy zwojach pozwalających na przywoływanie żywiołaków.