Łowcy | Jednostki przymierza elfów w Disciples III Odrodzenie poradnik Disciples III: Odrodzenie
Ostatnia aktualizacja: 27 sierpnia 2019
Łowcy
Zwiadowca Poziom: 1 Źródło ataku: Broń Cel: Pojedynczy Siła ataku: 42 Zdrowie: 270 Ten słaby łucznik może stanowić spore zagrożenie w większych grupach. Stoi u podstaw walki dystansowej, będącej specjalnością elfów. | |
Łowczy Poziom: 5 Źródło ataku: Broń Cel: Pojedynczy Siła ataku: 78 Zdrowie: 480 Ulepszony zwiadowca, również nie posiada żadnych specjalnych umiejętności. Nie dorównuje swoim ludzkim odpowiednikom. | |
Łowca Poziom: 14 Źródło ataku: Broń Cel: Pojedynczy Siła ataku: 125 Zdrowie: 780 Łucznik z prawdziwego zdarzenia, zdolność "dodatkowy atak" pozwala mu na wykonanie dwóch strzałów w jednej turze. | |
Myśliwy Poziom: 21 Źródło ataku: Broń Cel: Pojedynczy Siła ataku: 155 Zdrowie: 900 Myśliwy łączy zalety poprzednika, włącznie z "dodatkowym atakiem". Jest jednak o klasę lepszy i bardziej odporny na magię ognia. | |
Nocny tancerz Poziom: 30 Źródło ataku: Broń Cel: Pojedynczy Siła ataku: 120 Zdrowie: 1050 Najlepsza jednostka dystansowa elfów. Oprócz "dodatkowego ataku", jego zdolność "podwójny cios" sprawia, że oddaje dwa strzały przy każdym ataku zadając wrogom rozległe obrażenia. | |
Żądło Poziom: 16 Źródło ataku: Broń Cel: Pojedynczy Siła ataku: 124 Zdrowie: 780 Żądło łączy dużą siłę ataku z takimi zdolnościami jak "trucizna" działająca przez 4 tury, oraz "teleportacja wroga". Pozwalają one utrzymać wroga na dystans, zadając w tym czasie obrażenia. | |
Gwardzista Poziom: 8 Źródło ataku: Powietrze Cel: Pojedynczy Siła ataku: 71 Zdrowie: 510 Gwardzista, to alternatywa dla łowczego, przewyższa jednak ludzkiego strzelca. Jego wybór pozwala nam na rozwijanie ścieżki opartej na mocach żywiołów. | |
Śmiałek Poziom: 18 Źródło ataku: Ogień Cel: Pojedynczy Siła ataku: 145 Zdrowie: 810 Stawiając na siłę ognia, śmiałek może skorzystać z "płonącej strzały", zadającej 100 punktów obrażeń od ognia przez 3 tury. | |
Wartownik Poziom: 18 Źródło ataku: Powietrze Cel: Pojedynczy Siła ataku: 130 Zdrowie: 810 Używając "lodowej strzały", wartownik spowalnia cel i odbiera 50 punków życia przez 5 tur. |