Akt IV- Opór | Kampania imperium ludzi w Disciples III Odrodzenie poradnik Disciples III: Odrodzenie
Ostatnia aktualizacja: 27 sierpnia 2019
Akt IV: Opór
Zadania główne:
Idz do miasta na granicy.
Czas zostawić ziemie imperium i wkroczyć do krain krasnoludów. Przed wyruszeniem należy skompletować odpowiednio zróżnicowaną drużynę, szczególnie przydatny będzie czarodziej. Kierując się ze stolicy [B] na północ trafimy do pierwszej osady. Na miejscu spotkamy kapitana Raymonda , który będzie miał dla nas zadanie poboczne [1] - Wytrop wilkołaka. Kontynuując marsz na zachód musimy być przygotowani na starcia z elfami i odpornymi na broń białą wilkołakami. Aby ułatwić sobie drogę do Zarzecza [Z] pomocne będzie ukrócenie działań elfów, ich stolicę znajdziemy w lewym, dolnym rogu mapy [E1] . Zbliżając się do stolicy elfów napotkamy czerwonego smoka, który jest dość wytrzymałym przeciwnikiem. W samej twierdzy elfów zmierzymy się z królową Illumielle , zwycięstwo nad nią powinno ograniczyć działalność elfów do minimum. Zbliżając się do Zarzecza [Z] zaobserwujemy wysoką aktywność armii legionu upadłych, wybicie ich znacznie przyspieszy nasze postępy.
Dostępu do terenów elfów broni czerwony smok.
| Otoczona królowa elfów.
|
Przekrocz granicę ziem górskiego klanu.
Po rozmowie w mieście [Z] z generałem, możemy wykonać kolejne zadanie poboczne lub od razu skierować się na ziemie krasnoludów [K] . Tuż przed dotarciem do celu wpadniemy na ogromnego czarnego smoka. Pomimo imponujących rozmiarów, przeciwnik ten nie będzie specjalnym wyzwaniem na tym etapie rozgrywki.
Zarzecze [Z] zostało zajęte przez legion potępionych. | Czarny smok nie oprze się naszej przewadze liczebnej.
|
Zadania poboczne:
Wytrop wilkołaka.
To zadanie otrzymamy od kapitana Raymonda [1] , już w jego wiosce będziemy świadkami dziwnych przemian ludzi w wilkołaki. Na południu mapy znajduje się niewielka wioska [2] , pełna wieśniaków- wilkołaków. Jeden z mieszkańców wyjawi nam, że za przemiany odpowiada pewien czarodziej.
Wieśniak [2] zdradzi nam tajemnicę wioski wilkołaków. |
Wieża złego czarownika [3]. |
Pokonaj czarownika, który dręczy te ziemie.
Czarownika znajdziemy w jego wieży [3] . W walce należy jak najszybciej wyeliminować czarownika a w następnej kolejności zająć się jego powiernikami.
Znajdź skradzione towary.
W Zarzeczu [Z] generał poprosi nas o odzyskanie towarów skradzionych przez zielonoskórch. Na północy [4] znajdziemy trzy armie pełne orków i trolli, ostatnia armia posiada wsparcie zielonego smoka. W ostatnim starciu, z racji wytrzymałości smoka, priorytetem jest zabicie pomniejszych przeciwników.
Oddziały zielonoskórych znajdują się na północy [4]. | Łupy znajdziemy przy ostatniej grupie goblinów.
|