Akt III- W poszukiwaniu drogi | Kampania imperium ludzi | Disciples III poradnik Disciples III: Odrodzenie
Ostatnia aktualizacja: 11 września 2019
Akt III: W poszukiwaniu drogi
Zadania główne:
Idź południowym traktem i znajdź drogę przez górskie grzbiety.
Idź do Arten aby zdobyć informacje o obecnej sytuacji.
Zadania główne w trzecim akcje wymagają głównie przemieszczanie się z miejsca na miejsce. Największym utrudnieniem będą aktywne działania elfów i demonów, z użyciem magii na naszych jednostkach włącznie. Dużo czasu spędzimy na odbijaniu terenów przechodzących z rąk do rąk. Wyruszając z naszej "bazy" [B] kierujemy się na południe do miasta [M] Arten. Spotkamy maga, jednak z braku czasu nie rozwiążemy na razie jego problemu trolli grasujących po lasach.
Idź na południe do przełęczy na południowy zachód od Arten.
Kierując się dalej na południe spotkamy robotnika [R] . On wskaże nam drogę do Stana - leśniczego. W tym momencie możemy spodziewać się, grasującego w okolicy 30 poziomowego Tiamatha, demonicznej bestii. Tiamathy, podobnie jak elfy będą próbowały atakować naszych strażników. Należy je aktywnie zwalczać przy pomocy magii i golemów.
Tiamathy to poważne wyzwanie.
| Golemy są przydatne przy odbijaniu węzłów strażników.
|
Znajdź leśniczego żeby dowiedzieć się jak obejść górski grzbiet.
Droga do chatki leśniczego [L] będzie trudna, należy w miarę możliwości zwalczać wszystkie napotkane potwory, aby zebrać jak najwięcej doświadczenia. Zmierzając na wschód wpadniemy w zasadzkę króla orków [1] , po której otrzymamy możliwość wykonania zadania pobocznego- Zniszcz obóz trolli. Zanim udamy się na północny wschód, warto udać się na północ i tam podnieść poziom Lamberta na tyle, by mógł dowodzić pięcioma jednostkami. Po dotarciu do Stana okaże się, że nękają go elfy z okolicznego miasta.
Zasadzka zielonoskórych [1]. |
Domek leśniczego [L]. |
Zajmij osadę elfich rozbójników.
Elfy odnajdziemy w północno-wschodnim rogu mapy [E] . Najsilniejszą jednostką w składzie armii elfów jest Władca niebios, jednak naszym priorytetem do ataku powinny być driady i inne jednostki leczące.
Walka z elfickim rozbójnikami.
|
Zgliszcza osady rozbójników [E]. |
Wróć do leśniczego.
Udaje się na ziemie elfów na południu.
Po zniszczeniu obozu elfów czas wrócić do Stana [L] , zaznaczy on nam na mapie gdzie leży przejście na południe [D] . Po dotarciu na miejsce i krótkim dialogu z władcami lasu, zakończymy scenariusz.
Zadania poboczne:
Zniszcz obóz trolli.
Po przetrwaniu zasadzki [1] możemy skierować się do obozu trolli [2] . Tam musimy po kolei rozprawić się z trzema armiami zielonoskórych. Największy problem stanowić będzie ostatnia grupa, król orków wspierany jest przez zielonego smoka. Dodatkowo nie można w nich uderzyć magią. Przed tym starciem warto zadbać o to, aby Lambert osiągnął 15 poziom.
Armie w obozie trolli [2] mają rosnący poziom trudności. |
Orki broniące miasta posiadają w szeregach smoka. |