Magowie | Jednostki legionów potępionych w Disciples III Odrodzenie poradnik Disciples III: Odrodzenie
Ostatnia aktualizacja: 27 sierpnia 2019
Magowie
Kultysta Poziom: 1 Źródło ataku: Ogień Cel: Wszystko Siła ataku: 37 Zdrowie: 150 Słaby mag zdolny do zadawania obrażeń wszystkim wrogom na mapie. "Sokole oko" pozwala mu zwiększać zręczność sojuszników na okres 5 tur. | |
Czarnoksiężnik Poziom: 5 Źródło ataku: Ogień Cel: Wszystko Siła ataku: 92 Zdrowie: 360 Szeregowy mag legionów, odporny i wydajny nie cechują go żadne specjalne zdolności. | |
Sobowtór Poziom: 13 Źródło ataku: Umysł Cel: Pojedynczy Siła ataku: 105 Zdrowie: 480 Specjalny wojownik, który dzięki "przemianie" jest w stanie przyjąć postać innej jednostki sojuszniczej lub wrogiej, zyskując jej siłę i zdolności. | |
Demonolog Poziom: 13 Źródło ataku: Ogień Cel: Wszystko Siła ataku: 122 Zdrowie: 600 Mag średniego szczebla w służbie legionów. Jest jednak, podobnie jak kultysta wzbogacony o umiejętność "Sokole oko". | |
Inkub Poziom: 22 Źródło ataku: Ziemia Cel: Wszystko Siła ataku: 142 Zdrowie: 690 Inkub wynagradza niewielki wzrost siły i wytrzymałości zdolnością "skamienienie". Pozwala ona na całkowite wyłączenie z akcji jednostki przeciwnika na okres trzech tur. | |
Pandemoniusz Poziom: 22 Źródło ataku: Ogień Cel: Wszystko Siła ataku: 150 Zdrowie: 750 Mag ten łączy przyzwoitą siłę ataku z umiejętnością "sokole oko" oraz "rozproszenie wzmocnienia". Ta druga pozbawia wskazany cel wszelkich magicznych bonusów. | |
Modeusz Poziom: 30 Źródło ataku: Ogień Cel: Wszystko Siła ataku: 187 Zdrowie: 900 Modeusz, to jeden z najpotężniejszych magów, zadaje ogromne obrażenia od ognia wszystkim jednostkom przeciwnika. Jest wzbogacony zarówno o zdolność "sokole oko", jak i "rozproszenie wzmocnienia". |
Drzewko czarownic:
Czarownica Poziom: 5 Źródło ataku: Ogień Cel: Wszystko Siła ataku: 84 Zdrowie: 330 Czarownica jest zdolna razić ogniem wszystkich wrogów na mapie. Wyróżnia ją możliwość "transformacji" pojedynczego przeciwnika w chochlika na okres 3 tur. | |
Córa grzechu Poziom: 13 Źródło ataku: Ogień Cel: Pojedynczy Siła ataku: 135 Zdrowie: 510 Córa grzechu za zwiększoną wytrzymałość oraz siłę ataku zapłaciła ograniczeniem w ilości rażonych celów do jednego. Również posiada zdolność "transformacji". | |
Sukub Poziom: 22 Źródło ataku: Ogień Cel: Wszystko Siła ataku: 137 Zdrowie: 630 Sukub łączy wszystkie zalety swoich poprzedniczek, lecz nie dziedziczy ich wad. |