Misja #6 | Solucja | Devil May Cry 3 Dante's Awakening poradnik Devil May Cry 3: Dante's Awakening - Edycja Specjalna
Ostatnia aktualizacja: 26 września 2019
Dante
Przed misją wybierz ponownie styl Trickster, który już powinieneś mieć na poziomie drugim (będzie trochę chodzenia i skakania więc się bardzo przyda) i jako drugą broń wybierz Agni & Rudra. Kiedy Dante pojawi się na ekranie zacznij biec do przodu, omiń posąg i skieruj się schodami na wprost. Trafisz do Chamber of Three Trial. Będziesz musiał w niej wykonać trzy zadania aby zdobyć przedmioty potrzebne do dalszej wędrówki (w zasadzie wystarczą dwa za trzeci dostaniesz nową broń).
Wbiegnij do przejścia po lewej. Czeka tam na Ciebie test mądrości. Aby go wykonać wystarczy wchodzić w odpowiednie przejścia. Na początku wejdź w te nad którym są cztery czerwone światła, w następnym pomieszczeniu z dwoma światłami nad drzwiami, później trzema. Potem już tylko zabierz przedmiot (Essence of Intelligence) i wróć z powrotem.
Kolejny test, który kryje się pod środkową bramką sprawdzi Twoją zwinność. Kiedy wejdziesz zobaczysz korytarz na końcu, którego znajduje się to po co przyszedłeś. Jednak nie ma tak łatwo, na przeszkodzie staną Ci wychodzące ze ścian ostrza. Powstają one niedaleko przedmiotu i kierują się w Twoja stronę. Dzięki Trikster zadanie staje się banalnie proste. Ostrza wychodzące z boków po prostu omijaj, na te z góry nie zwracaj uwagi, a te które wychodzą spod ziemi pokonuj podwójnym skokiem. Problem możesz mieć jedynie przy końcówce bo nie wiadomo co się pojawi. Stań kilka metrów od miejsca pojawiania się ostrzy, a następnie szybko je omiń i DoubleDashem przejdź dalej (chyba, że przeszkoda wyjdzie z dołu wtedy podskocz i skorzystaj ze Sky Steru). Obie umiejętności, o których tu wspominam uzyskasz dzięki stylowi Trickster na drugim poziomie i od tego momentu przyjmuję, że już go posiadasz. Po zabraniu przedmiotu (Essence of Technique) wróć tą samą drogą. Pojawi się kilka Blood-Goylesów i Gluttony'ów. Wykończ ich i wróć do komnaty zadań.
Kolejny test sprawdzi jak sobie radzisz w boju. Po wejściu do prawego przejścia i przechadzce po schodach, trafisz na platformę. Zobaczysz następny przedmiot, którego po chwili zakryje reaktor (po przeciwnej stronie drugi zagrodzi drogę). Zadanie polega właśnie na uruchomieniu tych reaktorów mieczem i pozbyciu się wrogów. Po chwili reaktory zgasną i znów musisz je naładować i pozbyć się kolejnych potworów. Kilkakrotna zabawa w włączanie i unicestwianie odsłoni w końcu Essence of Fighting.
Po zebraniu wszystkich Essence wróć do miejsca, z którego zaczynałeś. Zdobyte przedmioty włóż do posągu. Dwa aktywują laser, który usunie kamienie zawalające drzwi. Po włożeniu trzeciego dostaniesz nową spluwę (Artemis). Przejdź przez odblokowane drzwi. Za nimi znajduje się statua wrażliwa na ataki Agni&Rudra'em. Jak zwykle nagrodą jest niebieski fragment orb. Przejdź za róg. W krótkim korytarzu z pochodniami skorzystaj z podwójnego skoku i biegu po ścianach w celu zdobycia sporej ilości czerwonych kul. Zeskocz i udaj się dalej aby zaliczyć misję.
Vergil
W Trial of Skill z wychodzącymi ostrzami z boków i góry nie powinieneś mieć żadnych problemów. Jedynie te z dołu mogą sprawić trudność. Styl Vergila powinieneś już mieć na 2 poziomie więc nie korzystaj ze skoków ale z umiejętności Trick Up do pokowywania tej przeszkody.Za trzy Essence zostanie odblokowane przejście i dostaniesz sporą ilość orb. Za odblokowanymi drzwiami znajdziesz statuę do kombosów (ForceEdge).