Misja #20 | Solucja | Devil May Cry 3 Dante's Awakening poradnik Devil May Cry 3: Dante's Awakening - Edycja Specjalna
Ostatnia aktualizacja: 26 września 2019
Dante
Przed rozpoczęciem misji wybierz standardowo styl Trickster. Jeśli używałeś go zgodnie z opisem to już dawno powinieneś mieć go na poziomie 3. Nie jest on wymagany, drugi lvl również dobrze się sprawdza. Co do broni to zdecydowanie Beowulf i Ebony&Ivory(najlepiej lvl 3). Walka z Vergilem wcale nie jest taka trudna, wystarczy wiedzieć jak się porusza i znać jego ataki. Części z nich już znasz ale powtórzę je jeszcze raz i opiszę trochę nowe. Zacznijmy od podstawowych jego cięć. Jeden z ataków mieczem składa się z czterech części. Po prostu sieka przed siebie i tyle. To jego zagranie wykorzystasz właśnie do zadawania początkowych obrażeń ale o tym później. Unik jest prosty wystarczy dashować albo odbiec. Następny składa się także z czterech części i łatwo rozpoznać kiedy właśnie o te zagranie chodzi. Najpierw Vergil dashuje i znika potem pojawia się nurkując pod siebie następnie kolejny dash tym razem z wyciągniętym mieczem. Unik jest prosty jak zobaczysz, że zniknął natychmiast podskocz gdzieś w bok później wykorzystaj Sky Ster i na końcu Air Hike. Kolejny jego atakiem jest dash plus natychmiastowy cios. Bardzo trudno tego uniknąć jednak jeśli masz dobry refleks zdążysz odbić w bok. Ostatnim atakiem jest wyrzucenie miecza. Unik = podwójny dash. To tyle jeśli chodzi o ataki białą bronią. Następnie dochodzi jeden atak magiczny, który znasz z poprzednich walk. Kiedy pojawi się smuga wychodząca od Vergila biegnij w bok. To wystarczy żeby uniknąć pojawiających się kul. Na razie wystarczy, tyle musisz wiedzieć w pierwszej fazie. Czas na strategię. Najważniejsze jest to żebyś był w ciągłym ruchu. Zacznij biegać blisko Vergila oczywiście w bezpiecznej odległości (czytaj 2-3 metry). W końcu nie wytrzyma i zaatakuje jednym z trzech wcześniej przedstawionych sposobów. Do zadania obrażeń najlepiej wykorzystać pierwszy opisany atak (ten z czterema cięciami). Kiedy zakończy tą sekwencję podbiegnij do niego i zacznij atak Beowulfem. Wykonaj 3-4 kombosy poczym się odsuń i powtórz wszystko od nowa. Drugi sposób na atak z Twoje strony jest wykorzystanie drugiego ataku przeciwnika (ten kiedy znika). Po tym jak użyjesz Air Hike włącz celownik i zanurkuj. Jeśli miałeś szczęście i trafiłeś zaatakuj trzema kombosami i się odsuń (nawet jak nie trafiłeś, a widzisz, że jeszcze nie schował miecza możesz śmiało atakować). Oczywiście we wszystkich atakach wykorzystaj magiczną moc żeby zwiększyć siłę uderzenia. I nie myśl że Vergil będzie gorszy on także z tego często korzysta. Po zamianie w demona jedna rada - nie atakuj go białą bronią. Możesz mieć farta i Ci się uda ale lepiej nie ryzykować. Jest lepszy sposób żeby zapobiec jego regeneracji energii. Tak sam jak wcześniej. Wyjmij pistolety i w wolnych chwilach między unikami strzelaj to wystarczy żeby chociaż trochę powstrzymać wzrost. Kiedy odbierzesz około 1 energii zmienią trochę zagrania. Dojdzie nowy atak w dodatku dość długi. Kiedy zobaczysz, że Vergil przeniósł się pod ścianę i przemienia się w demona (dość długo) majacząc coś po nosem (you're going down) możesz być pewny, że to ten atak. Wtedy zacznij biec. Zapewne już zobaczyłeś, że z góry spadł wróg jednak chybił. Nie ciesz się jednak tylko biegnij dalej. Ja naliczyłem aż 7 ataków z góry więc uważaj, stań dopiero gdy zobaczysz, że demona już nie ma :). Po zakończeniu ataku jest chwila żebyś mógł się zrewanżować. Vergil dość długo chowa miecz możesz więc szybko podbiec i wpakować kolejną serię kombosów (pamiętaj tylko trzy, czwartą serię zawszę blokuje). Jeśli masz Trickstar na poziomie trzecim to wykorzystaj Air Trick żeby błyskawicznie dostać się w jego pobliże. Po ataku rzecz jasna odsuń się i czekaj na jeden z normalnych kombosów bossa. Kiedy zostanie mu 1/3 energii dojdzie kolejny manewr. Vergil znów ucieknie pod ścianę przemieni się w demona i zniknie. Wtedy zaczną się pojawiać magiczne kule. Na ten atak również wystarczy ciągły bieg. Po pojawieniu się i utracie magicznych mocy brat Dantego znów długo zwleka ze schowaniem miecza. Zrób to co wcześniej. Szybki dash albo Air Trick w jego kierunku i seria ciosów. W obu akcjach przedstawionych wyżej Vergil pojawia się w miejscu gdzie rozpoczął atak więc już wcześniej możesz powoli kierować się w stronę wroga. W końcu pasek jego energii dojdzie do zera, a Ty przejdziesz grę. Po filmiku kiedy pojawią się napisy końcowe zabij 100 (polecam Kalina Ann) przeciwników żeby odblokować dodatkowy filmik z Vergilem. Setnym przeciwnikiem jest nasz ulubiony pan kosa (Vanguard).
Vergil
W tej walce korzystaj ze wszystkiego co opisałem przy grze Dantem. Jedynie tam gdzie używa dash lub Air Hike do uników zamień na Trick Up. W walce korzystaj z Beowulfa. Szczególnie dobrze sprawdza się przy uniku na czteroczęściowy kombos (ten w którym znika na chwilę) ponieważ po użyciu Trick Up możesz odrazu zastosować Starfall i runąć na przeciwnika (pamiętaj o locku).