Misja #14 | Solucja | Devil May Cry 3 Dante's Awakening poradnik Devil May Cry 3: Dante's Awakening - Edycja Specjalna
Ostatnia aktualizacja: 26 września 2019
Dante
Kiedy Dante pojawi się na ekranie pobiegnij w prawą stronę. Dojdziesz do przepaści, w którą spadł Vergil. Obok leży ostatnia broń w grze - Beowulf. Wróć gdzie zaczynałeś zejdź po schodkach i przy posągu wybierz nowy sprzęt. Teraz pobiegnij w lewo od schodów, nie wchodź po nich. Kiedy zatrzymasz się na ścianie podskocz i zbierz sporą ilość czerwonych orb. Wróć i pobiegnij ścieżką za posągiem. Na końcu znajduje się statua do kombosów dla nowej broni. Po jej roztrzaskaniu oprócz standardowej nagrody odblokujesz drzwi umożliwiające dalszą podróż.
Za nimi za winda na lewo, znajdziesz czerwony kryształ. Dopiero po jego rozbiciu pojedź windą. Na górze wejdź w dziurę w skale. Przed przejściem przez drzwi podskocz w rogu w celu zdobycia czerwonych orbów. W następnej komnacie biegnij cały czas przed siebie aż dotrzesz do kolejnego przejścia. Za nim zaatakują Cię Dullahany, które wiesz już doskonale jak pokonać.
Po pozbyciu się ich wyjdź drzwiami, które znajdują się we wnęce. Dalej zejdź na dół i po raz kolejny wybierz się na przejażdżkę (jak masz mało energii to pod statuą jest zielony orb). Znów zaatakują Cię Lusty i Gluttony, a na końcu Vanguard. Taktyka się nie zmienia jednak przez małą powierzchnie wagonu raczej nie staraj się skakać tylko atakuj mieczem (lub Beowulfem, który dużo lepiej się sprawdza) i rób unik na boki. Po dotarciu do celu wejdź na górę i otwórz wrota.
Za nimi czekają Cię cztery różnokolorowe pomieszczenia. Kkiedy do niech wejdziesz droga zostanie zamknięta i będziesz musiał stoczyć walkę z posągami. Oprócz znanych już z wcześniejszych misji Pawnów i Bishopów dojdzie nowy Damned Knight. Jest on mocniejszy od pozostałych i ma dwa ataki. Pierwszy sygnalizuje czerwonymi oczami po czym uderza na wprost rogiem (wystarczy skoczyć mu za plecy lub na bok). Drugi atak to uderzenie z powietrza po podskoczeniu w górę (jak będziesz w ciągłym ruchu nie trafi Cię). Przejdź przez wszystkie pokoje i odblokuj drzwi. Potem poszukaj Vital Star S oraz niebieskiego fragmentu orb. Za tym ostatnim przedmiotem znajdziesz drzwi prowadzące dalej. Podskocz na prawo od mostu i wejdź w kolejne drzwi.
Zaatakują Cię łucznicy, możesz ich ominąć i od razu pobiec do miejsca gdzie wydobywa się błękitny snop światła. Portal przeniesie Cię do znanej sali dyskotekowej z trzeciej misji. Możesz teraz udać się w dwóch kierunkach.
Przez bar i ulicę aż do miejsca gdzie po raz pierwszy spotkałeś Vanguarda. Po drodze możesz ominąć wszystkich łącznie z dwoma Vanguardami i zebrać żółty orb przy schodkach. Możesz też od razu wyjść z sali dyskotekowej na ulicę (13th Avenue). Będąc tam na lewo u góry znajdziesz czerwone orby, a na budynku naprzeciwko Holy Water. Żeby się dostać do tego ostatniego przedmiotu musisz przejść za róg budynku i tam wykonać podwójny skok. Zeskocz i zacznij iść w górę ulicy. Misja dobiegnie końca.
Vergil
Przy statule blokującej dalszą drogę, użyj ForceEdge żeby przejść (wystarczy kombometr dociągnąć do drugiego poziomu). Reszta mapy to zwykłe chodzenie i zabijanie przeciwników więc z pewnością nie sprawi Ci to problemu.