Misja #17 | Solucja | Devil May Cry 3 Dante's Awakening poradnik Devil May Cry 3: Dante's Awakening - Edycja Specjalna
Ostatnia aktualizacja: 26 września 2019
Dante
Będzie sporo skakania więc znów przydatny będzie Trickster. Wyposaż się także w Beowulf (z Air Hikem). Na wstępie skocz we wnękę na ścianie obok drzwi (tam gdzie kiedyś była jedna z Secret Mission) i zabierz Vital Star S. Idąc dalej w korytarzyku z pochodniami znów podskocz i zgarnij sporo czerwonych orbów. Na końcu przejdź przez dziurę w ścianie. Znajdziesz się w miejscu gdzie kiedyś przechodziłeś test wojownika. Żeby osłabić potwory musisz włączyć dwa reaktory i dopiero je atakować. Na końcu pojawi się Vanguard, za którego pokonanie otrzymasz żółty orb. Nie musisz wchodzić do tego pomieszczenia ale myślę że warto. Możesz od razu skierować się do niebieskich drzwi przed wyrwą w murze.
Znajdziesz się wielkiej komnacie z latającymi klockami. Za nim zaczniesz wchodzić do góry zniszcz czerwony kryształ niedaleko ściany i posąg do kombosów (Beowulf). Zadanie może wydać się niemożliwe do wykonania tą bronią jednak w rzeczywistości jest banalnie proste. Najpierw atakuj zwykłym kombosem potem trzy silne ciosy (chwile przytrzymaj klawisz) i znów zwykła seria ciosów. To wystarczy żeby dojść do najwyższego poziomu kombometru i zdobyć fragment niebieskiego orb. Czas zacząć skakać po kamiennych klockach. Na środku znajduje się pierwszy, który pozwoli Ci skoczyć wyżej. Zadanie nie jest bardzo trudne wystarczy poobserwować chwilę jak się poruszają i wyczekać na odpowiedni moment. Najpierw dostań się do środkowych drzwi komnaty.
Powinieneś znaleźć się w Firestorm Chamber, od razu za Tobą pojawi się czerwone pole więc odsuń się żebyś nie stracił energii. Pozbądź się łuczników, a potem Vanguarda, po czym udaj się dalej. Idąc po schodach na lewo znajdziesz kolejny fragment orb, a nad nim kilka czerwonych kul. Te drugie są także poukrywane w przedmiotach koło żółtego posągu więc możesz je rozbić (zielony znajdziesz pod tablicą blisko żółtego posągu). Gdy już wszystko zbierzesz wróć do sali z klockami. Po dotarciu wejdź do drzwi na samej górze. Jest kilka możliwych dróg i jak mówiłem - poprzyglądaj się najpierw jak latają potem dopiero skacz po nich. Lepsze to niż spaść i zaczynać od początku przez pośpiech. Po wejściu do komnaty skorzystaj z portalu. Ta walka z Jesterem wygląda dokladnie tak samo jak poprzednia więc skorzystaj z poprzedniego opisu.
Po powrocie skieruj się schodami do Trial of Wisdom. Zaatakują Cię trzy Dullahany, po zabiciu ich będziesz mógł iść dalej. W następnej komnacie znów czeka Cię znajomy widok. Trial of Sikll tym razem wyposażony w większą ilością ostrzy. Pojawiają się w kombinacji góra-bok lub dół- bok. Więc musisz znaleźć kwadrat wolnej przestrzeni i w niego skoczyć lub przejść. Staraj się też iść w miarę po środku ponieważ idąc przy ścianie możesz nie zdążyć przejść z jednej wolnej od ostrzy przestrzeni do drugiej. Oczywiście najgorsza jest końcówka. Stań przed ostatnim rzędem dziurek, przez które wydobywają się ostrza. Po ich pojawieniu się, zrób unik i podwójnym dashem lub Sky Sterem przeskocz na zwykła podłogę. Kiedy się z tym już uporasz wejdź w kolejną dziurę w murze i skorzystaj z jumpada.
Za nim wejdziesz po schodach zbierz czerwone kule na górze korytarza z pochodniami. Znajduje się też tam świecąca na żółto rzeźba. Po jej aktywacji uzyskasz dostęp do Secret Mission 11. Zejdź na dół i wejdź w kolejne drzwi. Spotkasz nowy rodzaj potworów. Abyss nie jest zbytnio wymagający. Jest wytrzymały, ale Twój nieprzerwany atak powinien zapewnić Ci szybkie zwycięstwo (jest wrażliwy na zimno więc Cerberus jest dobrym rozwiązaniem na te potworki). Na końcu miń kolejne drzwi potem prosto aż do żółtej statuy. Zmień tam co chcesz i pobiegnij dalej aby spotkać kolejnego bossa (polecam zabrać Beowulfa).
Do tej walki nie potrzebujesz żadnych specjalnych przygotowań. Przydatny jest Trickster ale i bez niego sobie można poradzić. Po rozpoczęciu walki nie próbuj atakować Doppelgangera to i tak nic nie da. Będąc w cieniu jest nietykalny. Wokół areny, na której walczysz są porozmieszczane klapy, które po kilku uderzeniach otworzą się. Po otwarciu wpuszczają do sali światło. Masz dwa sposoby na pokonanie Cienia. Pierwszy jest taki, że wyczekasz chwile aż pojawi się w pobliżu Ciebie i włączysz światło. Wtedy będziesz mógł wyprowadzić jedna serie kombo w Doppelgangera. Jeśli się na to zdecydujesz to radzę wykonać dwa ciosy na klapie i jak wróg się zbliży szybko wykonać ostatni cios otwierający przesłonę. Jeśli będziesz czekał do ostatniej chwili żeby otworzyć ją możesz nie zdążyć bo przeciwnik porusza się bardzo szybko i od razu wyprowadza cios. Drugi sposób na pokonanie go to otwarcie wszystkich klap. Wtedy w całym pokoju pojawi się światło unieruchamiając na dużo dłużej bossa. Wtedy skorzystaj z diabelskich mocy i zacznij wyprowadzać kombo. W ten sposób za jednym razem możesz mu zabrać nawet pół energii. Cień oprócz ataków ze swojego miecza korzysta także z dwóch magicznych. Jeden pojawi się zaraz po tym jak pod Twoimi nogami pojawi się czarna plama. W takim wypadku odskocz gdzieś w bok bo zaraz w tym miejscu będzie stał czarny płomień. Opcja numer dwa jest jeszcze łatwiejsza do uniknięcia i w zasadzie nie jest skierowana w Ciebie tylko w klapy. Wróg odsunie się znacznie i zacznie ładować energię poczym wypuści dużą czarną kulę. Pocisk ten poleci w kierunku którejś klapy, a po osiągnięciu celu zamknie ją. Po walce dostaniesz nowy styl Doppelganger. Wejdź w portal i pobiegnij do góry w celu zakończenia misji.
Vergil
W wielkiej komnacie z latającymi bloczkami znajdziesz statue do kombosów (ForceEdge). Kolejna potyczka z Jesterem nie różni się niczym od poprzedniej więc wykorzystaj to co pisałem przedtem. Z Cieniem korzystaj z ForceEdge (ze względu na szybkie cięcia) do odsłaniania klap. Natomiast do zadawania obrażeń Beowulfa.