Titan | Klasy postaci w Destiny poradnik Destiny
Ostatnia aktualizacja: 23 sierpnia 2019
Titan
Titan to najbardziej ofensywna spośród dostępnych w grze klas bohaterów, stawiająca na wykorzystywanie ciężkich pancerzy i broni cechujących się dużą siłą rażenia. Wybierając tę klasę już na samym początku zabawy bohater będzie dysponował podwyższonym współczynnikiem Strength (siła), gwarantującym zwiększoną wytrzymałość na obrażenia. Reprezentanci klasy Titan w walce wręcz polegają na sile swoich pięści. Dysponują oni ponadto unikalnym elementem stroju o nazwie Titan Mark, który symbolizuje ich przynależność.
Dwie dostępne podklasy Titana to Striker oraz Defender. Podklasa Striker jest dostępna od samego początku zabawy i jej specjalny atak jest bardzo skuteczny w pozbywaniu się grup rozstawionych blisko siebie wrogów. Podklasa Defender jest dostępna od momentu awansowania na piętnasty poziom doświadczenia. Jej specjalny atak pozwala na wytwarzanie pola ochronnego wokół bohatera, które może uchronić jego samego oraz jego sojuszników przed atakami przeciwników.
Poniżej znajduje się lista umiejętności klasowych Titana, które dostępne są dla obu podklas.
Lift - wykonaj skok, a następnie naciśnij przycisk skoku jeszcze raz, będąc w powietrzu, by aktywować Lift.
- Increased Height - pozwala unosić się jeszcze wyżej.
- Increased Control - postać zyskuje większą kontrolę podczas lotu.
- Catapult - zapewnia krótkie doładowanie lotu przy aktywacji umiejętności, co pozwala osiągnąć wyższy pułap.
Titan Codex I - zwiększa atrybuty Recovery oraz Armor.
Titan Codex II - zwiększa atrybuty Agility oraz Armor.
Titan Codex III - zwiększa atrybuty Recovery oraz Agility.
Titan Codex IV - zwiększa atrybuty Armor, Recovery oraz Agility.
Titan Codex V - znacznie zwiększa atrybut Recovery.
Titan Codex VI - znacznie zwiększa atrybut Agility, dając również małe wzmocnienie Armor.
Striker
Striker jest pierwszą podklasą Titana, która skupia się na bardziej agresywnym stylu walki, wspierając starcia na bliski dystans i zadawanie dużych obrażeń oponentom. Specjalna moc podklasy, Fist of Havoc, jest atakiem o krótkim zasięgu, jednak zadającym olbrzymie obrażenia pobliskim przeciwnikom. Poza tym, podklasa posiada swój własny zestaw specjalnych granatów, atak wręcz oraz kilka przydatnych umiejętności pasywnych, które wspierają agresywny styl gry.
Poniżej znajduje się kompletna lista umiejętności podklasy Striker.
Flashbang Grenade - granat błyskowy, który dezorientuje trafionych wrogów.
Pulse Grenade - zadaje czasowe obrażenia przeciwnikom w promieniu rażenia eksplozji.
Lightning Grenade - może przylepić się do każdej powierzchni i przez krótki czas wydziela promień elektryczny, który może trafić pobliskich oponentów.
Fist of Havoc - postać wyskakuje w powietrze, a następnie uderza w ziemię pod sobą, zadając olbrzymie obrażenia wrogom znajdującym się w zasięgu fali uderzeniowej.
- Aftermath - moc Fist of Havoc pozostawia po sobie zadające obrażenia pole w miejscu uderzenia.
- Death from Above - po wykonaniu skoku, pozwala wymierzyć mocą w przeciwników znajdujących się pod postacią.
- Shockwave - dodaje potężną falę uderzeniową, która przemieszcza się po ziemi od miejsca uderzenia, zadąć obrażenia trafionym wrogom.
Storm Fist - potężny cios wręcz, który zadaje dodatkowe obrażenia.
- Overload - ciosy wręcz przy użyciu Storm Fist, mają szanse na natychmiastowe zresetowanie czasu regeneracji tej mocy.
- Discharge - Storm Fist ma szansę zadać obrażenia obszarowe pobliskim wrogom.
- Amplify - zabicie przeciwnika przy pomocy Storm Fist, znaczącą zmniejsza czas regeneracji specjalnej mocy Fist of Havoc.
Headstrong - szybki bieg zwiększa zasięg wyskoku mocy Fist of Havoc.
Aftershocks - zwiększa czas trwania umiejętności Pulse Grenade, Lightning Grenade oraz Aftermath.
Transfusion - zabójstwa przy użyciu ataków wręcz, natychmiast aktywują regenerację zdrowia.
Unstoppable - postać jest trudniejsza do zabicia, gdy używa mocy Fist of Havoc.
Shoulder Charge - pozwala wykonać potężny atak wręcz po krótkim sprincie.
Juggernaut - po krótkim sprincie, postać zyskuje ochronną tarczę, która absorbuje obrażenia.
Defender
Druga podklasa Titana, Defender, poświęca agresywny styl walki Striker'a na rzecz zwiększonej obrony oraz przyjmowania większej ilości obrażeń, dzięki specjalnym tarczom. Defender jest klasycznym "tankiem", czyli postacią odpowiedzialną za przyjmowanie obrażeń i osłanianie przed nimi swoich towarzyszy. Specjalną mocą podklasy jest Ward of Dawn, która pozwala przywołać niezniszczalną tarczę do ochrony gracza i jego zespołu.
Poniżej znajduje się kompletna lista umiejętności podklasy Defender.
Magnetic Grenade - granat przylepia się do przeciwnika, a następnie eksploduje dwukrotnie.
Spike Grenade - przylepia się do dowolnej powierzchni, a następnie emituje promień Void Light, który zadaje obrażenia przeciwnikom.
Suppressor Grenade - granat, który blokuje wszystkie specjalne moce przeciwników na krótki okres czasu.
Ward of Dawn - specjalna moc, która zmienia Void Light w niezniszczalną tarczą osłaniającą gracza i jego towarzyszy.
- Armor of Light - gracz i jego kompanii otrzymują zwiększoną odporność na obrażenia, gdy znajdują się wewnątrz Ward of Dawn.
- Blessing of Light - przejście przez Ward of Dawn zapewnia graczowi i przyjaznym postacią czasową tarczę ochronną.
- Weapons of Light - przejście przez Ward of Dawn zapewnia zwiększone obrażenia od broni na krótki okres czasu.
Disintegrate - zabicie przeciwnika przy pomocy tej umiejętności, tworzy potężną barierę siłową dookoła gracza, która absorbuje nadchodzące obrażenia.
- War Machine - gdy pole siłowe z mocy Disintegrate jest aktywne, gracz zyskuje zwiększone tempo przeładowania i przygotowania broni.
- Gift of Light - gdy bariera siłowa jest aktywna, wszystkie zabójstwa wręcz tworzą Orb of Light, których podniesienie zapewnia przyśpieszenie tempa regeneracji mocy specjalnej. Orb of Light może być podniesiony przez gracza lub jego towarzyszy.
- Unbreakable - bariera siłowa regeneruje się co chwile.
Bastion - przedłuża czas trwania mocy Ward of Dawn.
Relentless - zwiększa siłę oraz czas trwania bariery siłowej z mocy Disintegrate.
Gift of the Void - gdy tarcza Ward of Dawn otrzymuje obrażenia od przeciwników, zaczyna tworzyć dodatkowe Orbs of Light.
Untouchable - zmniejsza czas regeneracji mocy Ward of Dawn.
Iron Harvest - zabójstwa z broni ciężkich (Heavy Weapons) mają szansę na stworzenie Orb of Light dla twoich towarzyszy.
Illuminated - zwiększa pozytywne efekty otrzymywane z umiejętności Blessing of Light oraz Weapons of Light.