The Warmind | Wątek główny - Earth w Destiny poradnik Destiny
Ostatnia aktualizacja: 23 sierpnia 2019
Zalecany poziom: 4 lvl (Normal)/6 lvl (Hard)
Drużyna: 1-3 graczy
Główny cel misji znajduje się w lokacji Forgotten Shore, leżącej po drugiej stronie kompleksu. Podróż na piechotę z The Steppes może trochę zająć, dlatego najpierw należy zadbać o odpowiedni środek transportu. Ścigacz znajdziesz w niewielkim garażu, który umiejscowiony jest na wzgórzu w sąsiedniej lokacji (Mothyards). Wystarczy podążać za znacznikiem misji. Aktywuj znajdującą się tam konsolę, a następnie odpal ekran nawigacji i przytrzymaj przycisk przywołania (PS3/PS4: Kwadrat, X360/XOne: X). Właśnie uzyskałeś swój pierwszy pojazd lądowy! Sterowanie jest podobne do poruszania postacią, natomiast triggerem (PS3/PS4: L2, X360/XOne: LT) aktywujesz dopalacz, a przyciskiem (PS3/PS4: R2, X360/XOne: RT) hamujesz.
Po oswojeniu się ze sterowaniem, ruszaj w stronę znacznika misji
Reach the Forgotten Shore
Po dotarciu do Forgotten Shore, aktywuje się kolejny cel misji. Musisz przeskanować dwa nadajniki znajdujące się w tej lokacji. Pierwszy z nich znajduje się zniszczonym statku, na wprost od wyjścia z wąwozu przez który przyjechałeś. Zejdź ze ścigacza i wskocz na górny pokład statku. Nim jednak zabierzesz się do skanowania nadajnika, będziesz musiał rozprawić się ze sporą grupą przeciwników w postaci Vandali, Dregów i dowodzącego nimi Captaina. Gdy już zabezpieczysz uszkodzony pokład, będziesz mógł zabrać się za przeskanowanie pierwszego nadajnika.
Drugi nadajnik znajduje się nieopodal pierwszego, w rozpadającym się budynku na wzgórzu. Wdrap się na górę, podążając za znacznikiem misji, i ponownie oczyść okolicę z oddziału Dregów, Vandali i Captaina. Podejdź do nadajnika, który umiejscowiony jest na parterze opuszczonego budynku, a następnie przeskanuj go używając do pomocy Ghosta. Po wszystkim otrzymasz nowy cel zadania, który zaprowadzi Cię do kolejnego obserwatorium. Wskakuj na swój ścigacz (możesz go przywołać na otwartej przestrzeni) i jedź w stronę znacznika misji.
Infiltrate the Skywatch
Gdy tylko wejdziesz do środka kompleksu, znajdziesz się w Darkness Zone, dlatego uważaj na swoje życie. Niewielka grupka Dregów będzie na Ciebie czekała za pierwszymi wrotami. Wyeliminuj ich, a następnie przenieś swój wzrok na zamknięte drzwi garażowe, które znajdują się po lewej stronie. Po kilku sekundach drzwi się otworzą, a za nimi pojawi się spora grupka przeciwników z Dregami, Vandalami walczącymi wręcz oraz ich dowódcą - Captain. Od razu wrzuć do środka granat, dzięki czemu zabijesz lub osłabisz kilku przeciwników. Wyeliminuj niedobitków, po czym ruszaj po schodach na górne piętro.
W momencie wejścia do głównego pomieszczenia, zostaniesz zaatakowany przez grupkę Stealth Vandali. Posiadają oni kamuflaż, który czyni ich ledwo widocznymi dla oka, a do ataku używają dwóch mieczy zadających potężne obrażenia. Nie pozwól im się do siebie zbliżyć, ponieważ 3-4 ciosy mogą pozbawić Twoją postać życia.
Po rozprawieniu się ze Stealth Vandalami, pozostanie jedynie wyeliminować Captaina i towarzyszących mu Dregów, którzy okupują podwyższenie znajdujące się na lewo od wejścia. Gdy zabezpieczysz już pomieszczenie, użyj Ghosta do przeskanowania dziwnej maszyny, której chronił Captain. Niestety, gdy tylko odpalisz skanowanie pojawią się kolejni przeciwnicy. Będziesz zmuszony do utrzymania pozycji i walki z olbrzymimi falami wrogów, następującymi jedna po drugiej.
Resist the Fallen
Upewnij się, że posiadasz pełne życie, przeładowane bronie i gotowe moce. Najlepszą pozycją do odpierania fal przeciwników jest niewielki pokoik z oknem, który stanowi wejście do sali. Gdy tylko rozpoczniesz skanowanie, wróć się do wejścia i schowaj się za wspomnianym oknem. Ostrzeliwuj przeciwników, uważając przy tym na wejścia znajdujące się po obu stronach pomieszczenia. Do pokonania masz ok. 4 fal wrogów. W pierwszych trzech natrafisz na znanych Ci Dregów, Vandali, Schanków (drony) i 2 Captainów. Ostatnia fala zawierać będzie nowych, mocnych przeciwników - Servitorów. Z wyglądu przypominają latające, fioletowe kule, a ich moc polega na wzmacnianiu pobliskich wrogów i strzelaniu pojedynczymi pociskami, które eksplodują przy zderzeniu. Pojawi się 2 takich Servitorów i kilku Dregów. Są dosyć wytrzymali, dlatego najlepiej zostawić ich na koniec, zdejmując każdego z osobna. Jeśli Twoje życie będzie zagrożone lub po prostu będziesz potrzebował chwili wytchnienia, wystarczy, że wycofasz się na klatkę schodową z której przybyłeś. Przeciwnicy nie podąża tam za Tobą, dzięki czemu będziesz mógł w spokoju zregenerować swoje życie i moce.
Po zabiciu ostatniego przeciwnika podejdź do maszyny, którą skanował Ghost, a następnie strzel kilka razy w jej górną, migającą część. Doprowadzi to do zniszczenia konstrukcji i zakończenia misji.
Nagroda: +1800 XP (Normal)/+2200 XP (Hard)