Moon | Dead Ghosts | Destiny poradnik Destiny
Ostatnia aktualizacja: 23 sierpnia 2019
Moon
Duch 18 - Archer's Line
Na Księżycu (lokacja Archer's Line, zadanie The Dark Beyond) zaraz po miejscu spawnu skręć w lewo. Na pierwszej widocznej konstrukcji podtrzymującej rury w powietrzu znajdziesz Ghosta. By go zebrać przejdź do niego od prawej strony.
Duch 19 - Archer's Line
Ponownie w Archer's Line (także dalej podczas The Dark Beyond) zaraz po wyjściu do góry ze spawnu na wprost ujrzysz zniszczony kopulasty budynek. Przejdź na jego prawą stronę, gdzie dostrzeżesz głęboki rów. Na wystających w rozpadlinie kamieniach dostrzeżesz dość głęboko kolejnego Ghosta. Uważaj z prędkością spadania, najlepiej doskocz do niego i użyj plecaka, by wyhamować tuż przed skałami, w przeciwnym wypadku jest wysokie prawdopodobieństwo, że odbijesz się od skał i wpadniesz do dziury.
Duch 20 - Anachor of Light
W Anachor of Light zlokalizuj duży talerz anteny na wysokiej wieży. Musisz wskoczyć na górę pokonując kolejne elementy konstrukcji. Na wysokości owej anteny znajdziesz przy niej ducha. W lokacji będziesz pierwszy raz podczas zadania The Dark Beyond.
Duch 21 - Hall of Wisdom
Kolejny duch znajduje się w Hall of Wisdom, do której wejdziesz w zadaniu The World's Grave. Gdy dojdziesz do sali z poustawianymi kolumnami i kamieniami pośrodku przejdź do schodów i obróć się w lewo koło przepaści - znajdźka znajduje się przy ścianie na skałach. Dojdziesz do niej najłatwiej od prawej strony, nawet nie będziesz musiał skakać.
Duch 22 - Circle of Bones
W lokacji Circle of Bones ciągle podczas misji The World's Grave, po przejściu skalistymi korytarzami dojdziesz do bardzo obszernego pomieszczenia w którym pośrodku znajduje się ogromna przepaść. Mimo, że cel misji znajduje się na prawo od niej, ty chcąc zebrać Ghosta przejdź w lewo. Tam do pokonania będziesz miał dwóch potężnych przeciwników, raczej niemożliwe będzie ich ominięcie. Potem przejdź do rogu i wskocz na "u"-kształtną barierkę, a z niej przedostań się do dalszej części korytarza odgrodzonej kratą. Ducha dostrzeżesz na barierce w mniej więcej pół drogi tego zamkniętego korytarza.
Duch 23 - Hellmouth
Gdy podczas zadania The Sword of Crota dotrzesz do Hellmouth, z lokacji Archer's Line, trzymaj się prawej ściany skalnej. Po chwili znajdziesz przejście do małego kompleksu zabudowań (z daleka widać charakterystyczne anteny tam umiejscowione). Tam wejdź do pierwszego budynku pośrodku, gdzie znajdziesz ducha leżącego przy komputerze.
Duch 24 - Gatehouse
W Gatehouse (The Sword of Crota), gdy ujrzysz okna z widokiem na krater podejdź do nich. W lewym rogu dostrzeżesz wystający element konstrukcji, na którym znajduje się duch.
Duch 25 - Temple of Crota
Jedna z końcowych lokacji Temple of Crota w zadaniu Chamber of Night, w miejscu, gdzie znajduje się duży pionowo ustawiony obiekt. Zlokalizuj wskazany na screenie słup skalny i wskocz na niego, a powinieneś dostrzec platformę przedstawioną na drugim screenie, na której to znajduje się duch.
Duch 26 - Shrine of Oryx
Ostatnie odwiedzane miejsce (w zadaniu The Shrine of Oryx) Shrine of Oryx [lokacja questowa] zawiera jednego łatwego do znalezienia ducha. W korytarzu do ostatniej sali z charakterystycznymi łukowatymi strukturami wystającymi z ziemi przy ostatnim z "żeber" znajdziesz ducha leżącego na kupce śmieci.