Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Destiny - poradnik do gry

Destiny - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI
Destiny - Interfejs
Destiny - Interfejs
Radar, na którym zaznaczane są pozycje sojuszników i wrogów. Informuje on też o tym, z której strony atakowana jest sterowana postać (czerwony kolor).
Pasek pojawiający się na ekranie tylko wtedy gdy sterowana postać straciła punkty zdrowia.
Część ekranu zarezerwowana dla informacji o zdobywanych punktach doświadczeniach, jednostkach Glimmer i innych nagrodach.
Pasek informujący o stanie naładowania specjalnego ataku. Można go użyć po tym jak zmieni on swój kolor na żółty.
Ikona informująca o dostępności granatu (po jego użyciu należy odczekać na ponowne naładowanie umiejętności).
Część ekranu zarezerwowana dla informacji o używanych broniach i dostępnej amunicji.
Pasek pojawiający się na ekranie tylko wtedy gdy sterowana postać zdobyła doświadczenie. Informuje on o postępach w awansie na wyższy poziom doświadczenia.
Liczba amunicji w magazynku aktualnie wybranej broni.
Powiększ mapę

Poradnik do gry - Interfejs użytkownika Destiny poradnik Destiny

Ostatnia aktualizacja: 23 sierpnia 2019

Radar – Radar, na którym zaznaczane są pozycje sojuszników i wrogów. Informuje on też o tym, z której strony atakowana jest sterowana postać (czerwony kolor).

Pasek zdrowia – Pasek pojawiający się na ekranie tylko wtedy gdy sterowana postać straciła punkty zdrowia.

Nagrody – Część ekranu zarezerwowana dla informacji o zdobywanych punktach doświadczeniach, jednostkach Glimmer i innych nagrodach.

Specjalny atak – Pasek informujący o stanie naładowania specjalnego ataku. Można go użyć po tym jak zmieni on swój kolor na żółty.

Granat – Ikona informująca o dostępności granatu (po jego użyciu należy odczekać na ponowne naładowanie umiejętności).

Bronie – Część ekranu zarezerwowana dla informacji o używanych broniach i dostępnej amunicji.

Doświadczenie – Pasek pojawiający się na ekranie tylko wtedy gdy sterowana postać zdobyła doświadczenie. Informuje on o postępach w awansie na wyższy poziom doświadczenia.

Amunicja – Liczba amunicji w magazynku aktualnie wybranej broni.

Powyższy obrazek prezentuje najważniejsze elementy interfejsu użytkownika, które wyświetlane są w trakcie przemierzania świata gry. Godne odnotowania jest to, że niektóre informacje są pokazywane na ekranie jedynie w ściśle określonych sytuacjach. Przykładowo, pasek doświadczenia pojawia się tylko wtedy gdy sterowanej postaci udało się wykonać jakąś czynność gwarantującą przyrost punktów.