Hunter | Klasy postaci w Destiny poradnik Destiny
Ostatnia aktualizacja: 23 sierpnia 2019
Hunter
Hunter to klasa stawiająca na zwinność oraz na wyprowadzanie ataków na odległość, najlepiej z wykorzystaniem karabinów snajperskich i innych broni cechujących się sporym zasięgiem. Wybierając tę klasę już na samym początku zabawy bohater będzie dysponował podwyższonym współczynnikiem Agility (zwinność), gwarantującym szybsze przemieszczanie się i wykonywanie dalszych skoków. Reprezentanci klasy Hunter unikają starć wręcz, mogąc używać noży do rzucania i zadawania większych obrażeń. Dysponują oni ponadto unikalnym elementem stroju o nazwie Hunter Cloak, który symbolizuje ich przynależność.
Dwie dostępne podklasy Huntera to Gunslinger i Bladedancer. Podklasa Gunslinger jest dostępna od samego początku zabawy i jej specjalny atak pozwala na wyprowadzanie potężnych ataków dzięki przyzwanemu płonącemu pistoletowi (dobra metoda na pozbywanie się pojedynczych silnych przeciwników). Podklasa Bladedancer jest dostępna od momentu awansowania na piętnasty poziom doświadczenia i stawia z kolei na wykorzystywanie tytułowego ostrza, z pomocą którego można zadawać wrogom o wiele większe obrażenia.
Poniżej znajduje się lista klasowych umiejętności Huntera, które dostępne są dla obu podklas.
- Path Forgotten - zwiększa atrybuty Armor oraz Agility.
- Path Forbidden - zwiększa atrybuty Recovery oraz Agility.
- Path Unknown - zwiększa atrybuty Armor oraz Recovery.
- Way of the Drifter - zwiększa atrybuty Armor, Recovery oraz Agility.
- Way of the Fearless - znacznie zwiększa atrybut Armor.
- Way of the Nomad - znacznie zwiększa atrybut Recovery, dając również małe wzmocnienie Agility.
Gunslinger
Gunslinger to pierwsza podklasa dostępna dla Huntera, która skupia się na dystansowej stylu walki. Podklasa preferuje potężne bronie o dużym zasięgu, jak karabiny snajperskie (Sniper Rifles) oraz karabiny zwiadowców (Scout Rifles). Dodatkowo, Gunslinger posiada bogaty asortyment umiejętności pozwalających na kontrolę otoczenia i, tym samym, rozstawienia przeciwników. Jego mocą specjalną jest Golden Gun, który przywołuje ognisty rewolwer zdolny do zabicia nawet bardzo potężnych oponentów jednym strzałem.
Poniżej znajduje się kompletna lista umiejętności podklasy Gunslinger.
Incendiary Grenade - granat podpala pobliskich przeciwników przy wybuchu, zadając im dodatkowe obrażenia czasowe.
Swarm Grenade - eksploduje przy uderzeniu, a następnie wypuszcza chmarę małych dronów, które wyszukują i atakują pobliskich wrogów.
Tripmine Grenade - mina, która przylepia się do powierzchni i eksploduje, gdy przeciwnik przejdzie przez czujnik laserowy.
Double Jump - pozwala na wykonanie drugiego skoku będąc w powietrzu.
- Better Control - daje lepszą kontrolę nad postacią podczas wykonywania skoku.
- Triple Jump - pozwala na wykonanie kolejnego, trzeciego skoku.
- Higher Jump - zwiększa wysokość wykonywanych skoków.
Golden Gun - przywołuje ognisty rewolwer z 3 strzałami, który dezintegruje trafionych przeciwników przy pomocy Solar Light.
- Deadeye - znacznie zwiększa celność broni Golden Gun.
- Combustion - zabijanie wrogów z Golden Gun doprowadza do ich eksplozji, która rani pobliskich przeciwników.
- Gunfighter - zmniejsza czas regeneracji mocy Golden Gun.
Throwing Knife - postać wykonuje rzut nożem z krótkiego dystansu.
- Circle of Life - zabicie przeciwnika przy użyciu Throwing Knife, gdy Golden Gun jest aktywny, przedłuża czas działania mocy Golden Gun.
- Incendiary Blade - rzut nożem podpala trafionych przeciwników, zadając im obrażenia czasowe.
- Knife Juggler - precyzyjne zabójstwa przy użyciu Throwing Knife natychmiast resetują czas regeneracji tej mocy.
Scavenger - podnoszenie z ziemi amunicji zmniejsza czas regeneracji granatów i mocy Throwing Knife.
Keyhole - strzały z Golden Gun przechodzą przez przeciwników i mogą trafić kilku na raz.
Gunslinger's Trance - precyzyjne zabójstwa zwiększają stabilność broni. Można osiągnąć do 3 takich bonusów na raz.
Chain of Woe - precyzyjne zabójstwa zwiększają szybkość przeładowywania broni. Można osiągnąć do 3 takich bonusów na raz.
Over the Horizon - zwiększa zasięg broni Golden Gun.
Gambler's Dagger - postać zyskuje dodatkowy Throwing Knife.
Bladedancer
W przeciwieństwie do Gunslingera, Bladedancer skupia się na walce na bliski dystans, zadawaniu dużych obrażeń przy pomocy broni do walki wręcz oraz szybkim przemieszczaniu się po polu walki. Mocą specjalną podklasy jest Arc Blade, który pozwala naładować ostrze Bladedancera efektem Arc Light, zadając dodatkowe obrażenia elektryczne trafionym przeciwnikom. Podklasa posiada również swój własny zestaw granatów, ciosów wręcz oraz umiejętności pasywnych, dopasowanych do bardziej dynamicznego i agresywnego stylu gry.
Poniżej znajduje się kompletna lista umiejętności podklasy Bladedancer.
Flux Grenade - granat zadający dodatkowe obrażenie, gdy zostanie przyczepiony do ciała przeciwników.
Skip Grenade - dzieli się na mniejsze pociski przy wybuchu, które lecą w stronę pobliskich przeciwników.
Arcbolt Grenade - wysyła łańcuch elektryczny, który przeskakuje na pobliskich wrogów.
Double Jump - pozwala na wykonanie drugiego skoku będąc w powietrzu.
- Higher Jump - zwiększa wysokość wykonywanych skoków.
- Better Control - daje lepszą kontrolę nad postacią podczas wykonywania skoku.
- Blink - zastępuje podwójny skok teleportacją na krótki dystans.
Arc Blade - pozwala naładować ostrze efektem Arc Light, które zadaje elektryczne obrażenia trafionym przeciwnikom.
- Showstopper - podczas używania mocy Arc Blade wciśnij przycisk (R2/RT), by zadać obrażenia obszarowe pobliskim wrogom.
- Razor's Edge - wciśnij przycisk (R2/RT) podczas aktywnego Arc Blade, by wysłać potężną falę energetyczną, która podróżuje po powierzchni ziemi i rani trafionych oponentów.
- Vanish - użyj przycisku (R2/RT), gdy Arc Blade jest aktywny, by na krótki czas zniknąć z pola widzenia przeciwników.
Blink Strike - potężny atak wręcz ze zwiększonym zasięgiem.
- Backstab - trafienie przeciwnika przy użyciu Blink Strike od tyłu, zadaje zwiększone obrażenia.
- Escape Artist - trafienie przeciwnika przy użyciu Blink Strike zapewnia graczowi krótką niewidzialność.
- Fast Twitch - zmniejsza czas regeneracji mocy Blink Strike.
Fleet Footed - zwiększa maksymalną prędkość sprintu i przedłuża dystans ślizgu.
Quick Draw - bronie są gotowe do użycia od razu po wyciągnięciu lub zmianie na inną broń.
Shadowjack - wydłuża czas działania efektu niewidzialności.
Encore - zabicie przeciwnika przy użyciu Arc Blade wydłuża czas działania tej mocy.
Stalker - gracz otrzymuje niewidzialność, gdy klęczy w bezruchu przez kilka sekund.
Hungering Blade - zabójstwa przy pomocy Arc Blade lub Blink Strike dają natychmiastową regenerację zdrowia.