The Garden's Spire | Wątek główny w Destiny - Mars poradnik Destiny
Ostatnia aktualizacja: 23 sierpnia 2019
Zalecany poziom: 16 lvl (Normal)/19 lvl (Hard)
Drużyna: 1-3 graczy
Zrzucony zostaniesz ponownie do The Barrens. Przyzwij swój ścigacz i jedź za znacznikiem misji do sąsiedniej lokacji o nazwie Scablands. Gdy ujrzysz fortecę, podjedź do prawej strony muru i przeskocz na drugą stronę. Rozpraw się z ew. grupami losowych jednostek Cabal, po czym ruszaj w głąb bazy do lokacji Firebase Rubicon.
Locate the Spire
Po przeprawieniu się przez niewielką przełęcz, trafisz na kolejne zabudowania okupowane przez wrogie oddziały. Oczyść teren z Legionary, Phalanx, Psionów oraz jednego Centuriona, po czym ruszaj oznaczonym tunelem do kolejnej lokacji o nazwie Rubicon Wastes.
Gdy wyjdziesz na powierzchnie skręć w prawo i biegnij wzdłuż skalnej ściany do wieży obserwacyjnej. Wyeliminuj biegających po okolicy wrogów, a następnie wdrap się na wieże, aby zmierzyć się z nowym przeciwnikiem - Colossusem. Jest to niesamowicie niebezpieczny oponent, który walczy przy pomocy miniguna i jest zdolny zabić gracza jedną celną serią. Dodatkowo, posiada on niezwykle wytrzymały pancerz i możliwość wystrzeliwania trzech rakiet naprowadzających. Zachowaj dystans i zawsze trzymaj się blisko osłon podczas walki z tym rodzajem przeciwnika. Gdy już go pokonasz, podejdź do konsoli i pozwól Ghostowi ją przeanalizować, aby otrzymać kolejny cel misji. Ruszaj w dół wzgórza do pierwszego widocznego budynku. Wskocz na jeden z zaparkowanych tu pojazdów Cabal o nazwie Interceptor, a następnie wykorzystaj zamontowane na nim wyrzutnie rakiet do oczyszczenia sobie drogi do celu. Wskocz do owalnego tunelu i ruszaj w górę, a po chwili trafisz do lokacji Iron Line objętej strefą Darkness Zone.
Capture the Spire
Przygotuj się na porządną walkę, ponieważ za kilka sekund główną salę zaczną zalewać oddziały wrogów. Rozpraw się z pierwszą grupą, która wyskoczy z naprzeciwka, po czym ustaw się za jedną z osłon na platformie przed głównymi wrotami i z tego miejsca odeprzyj dwie kolejne fale wrogów, składające się z Legionary, Phalanx, Psionów i jednego Colossusa. Po zabezpieczeniu lokacji podejdź do wrót i pozwól Ghostowi działać. Gdy tylko się otworzą, zobaczysz w nich 2 Phalanx i jednego Imperial Phalanx (silniejszą wersję tych pierwszych). Wyeliminuj ich, a następnie ruszaj kładką do dalszej części fortecy.
Po krótkim spacerze trafisz z powrotem na powierzchnie. Wejdź na wspomniany przez Ghosta most i ruszaj na drugi koniec. W połowie drogi wyskoczy na Ciebie oddział Legionary, Phalanx i Psionów, wspierany przez Colossusa stojącego na dachu budynku. Rozpraw się z irytującymi maruderami, a następnie zejdź z mostu i wyeliminuj drugą grupką wrogów, która wyjdzie z tunelu znajdującego się po lewej stronie. Wdrap się na wzgórze z obeliskiem i oczyść je z kilku Legionary, Phalanx, Psionów oraz jednego Centuriona. Następnie podejdź do oznaczonego celem misji obiektu i aktywuj go, aby rozpocząć finałową walkę z bossem - Primus Sha'aull.
Oponent pojawi się ze sporą obstawą w postaci wrogich Legionary, Phalanx i Psionów, jednak kolejne grupy będą przybywały wraz z przebiegiem walki, dlatego rozpraw się jedynie z pierwszym oddziałem, a następnie przenieś cała swoją uwagę na bossa. Sam Primus nie jest specjalnie interesującym wrogiem. Posiada olbrzymie pokłady życia, jednak żadnych specjalnych mocy. Atakuje przy użyciu granatnika oraz potężnych uderzeń w ziemie, gdy gracz zbliży się do niego na odległość kilku metrów. Utrzymuj bezpieczny dystans i korzystaj z pobliskich osłon, by uniknąć jego pocisków. Eliminuj najbardziej natrętnych maruderów, jednak pociski wysyłaj głównie w stronę bossa.
Wraz ze śmiercią głównego oponenta znikną również jego pomocnicy. Wróć się do oznaczonego obiektu i pozwól Ghostowi działać. Po chwili misja zostanie ukończona, a Ty wrócisz na pokład swojego statku.
Nagroda: Armor Upgrade, +4000 XP (Normal)/+4800 XP (Hard)