D4 - Powrót do Arkhamend (2) | Opis przejścia Darkness Within 2 The Dark Lineage poradnik Darkness Within 2: The Dark Lineage
Ostatnia aktualizacja: 28 października 2019
Miasteczko Arkhamend (kanały i ulice)
Maszeruj kanałem przed siebie, przejdź przez pierwszy pomost ma lewą stronę i wędruj dalej (ścianę powinieneś mieć po lewej ręce). Dotarłszy do bramki, przejdź przez nią i po pierwszym pomoście za nią przedostań się na prawą stronę. Maszeruj przed siebie (ściana po prawej) i przejdź na lewą stronę dopiero po piątym pomoście.
Teraz zawróć i idź przed siebie, mając ścianę po prawej stronie. Kiedy miniesz po lewej kolejny pomost, za moment ujrzysz przed sobą właściwą drabinkę, po której wespnij się (W i widok w górę) i wydostań z kanałów.
W tunelu obróć się w stronę prześwitu nad schodami i wyjdź po nich na ulicę przy skwerze z pomnikiem. Skręć w lewo, potem w prawo i dotrzyj do zajazdu.
Miasteczko Arkhamend (zajazd)
Skorzystaj z tego, że barmana nie ma przy barze i wejdź za kontuar (od lewej strony). Z wiszącej na wprost gablotki zakoś oba klucze - do pokoi: 101 (pierwszy po lewej na parterze) i 201 (drugi pokój po prawej na piętrze).
Drzwiami na lewo od baru wyjdź na korytarz. Kluczem nr 101 otwórz pokój pierwszy po lewej. To ten, w którym kiedyś zatrzymała się babka Howarda. Odsuń łóżko od ściany (wciśnięty LPM i S) i kucnąwszy, zlokalizuj na podłodze (w rogu przy oknie) miejsce, w którym Howard, zastukawszy weń, usłyszy głuchy odgłos. Wyłam deski zakoszonym z piwnicy księgarni łomem, po czym zabierz trzecią część medalionu .
W ekwipunku (Myśli Howarda) połącz wszystkie trzy elementy, otrzymując symbol przemiany duszy .
Opuść pokój 101 i maszeruj korytarzem na piętro, gdzie kluczem nr 201, otwórz następne drzwi za lokum Howarda (drugie po prawej). Homunkulus, tak jak poprzednio w piwnicy księgarni, odkryje tajemnicę (dziesiątą i ostatnią w grze), czyli zasugeruje wizytę w łazience. Znajdziesz tam zwłoki mężczyzny, po zbadaniu których zlokalizujesz legitymację prasową Karla Paleo .
Rezydencja Loreidów
Za pośrednictwem mapy przenieś się do rezydencji. Przejdź do tajnego pokoiku przy kuchni. Na biurku znajdziesz 3/4 sekret w grze - rysunek dziadka (żart autorów gry na temat ich samych).
Następnie przenieś się na piętro, do biblioteki (ostatnie drzwi w korytarzu, po lewej). Podejdź do biurka, gdzie pojawiły się dwie książki Lovercrafta, których wcześniej tu nie było. Szczególnie ważna jest druga z nich, jest to bowiem ostatni, czwarty sekret w grze - egzemplarz Darkness Within a Pursuit of Loath Nolder.
Wreszcie opuść rezydencję frontowymi drzwiami i skieruj się w lewo - do studni. Zbadaj jej pokrywę - jest inna niż w koszmarze. Otwórz ją przy pomocy zabranego z domu opieki, przypominającego korbkę, metalowego przedmiotu z drewnianym uchwytem. Wejdź do studni (stosowny kursor na wieku).