D2 - Wizyta w osławionym miejscu, w środku lasu (3) | Opis przejścia poradnik Darkness Within 2: The Dark Lineage
Ostatnia aktualizacja: 1 sierpnia 2016
Stary budynek (komórka)
![]() | ![]() |
Teraz przejdź do sąsiedniego dużego pomieszczenia (drzwi na lewo od biurka). To jadalna, z której wejdź do małej klitki z zamarzniętymi zwłokami, jak się za chwilę dowiesz, niejakiego Dreadena. Przeszukaj je - znajdziesz kapsułę oraz list (10/21 dokument punktowany). Jeśli sprawdzisz ciało ponownie (2xLPM) zdobędziesz stalowy pręt (a konkretnie trzy takie, które automatycznie wylądują w ekwipunku).
Oczywiście przeczytaj (PPM w inwentarzu) wspominający o mówiących maszynach list (3 strony). Zawiera on 3 podpowiedzi (co oznacza 3 nowe myśli):

kilka z opisywanych w książce (...) --> Mówiące maszyny;

metody Borellusa --> Metoda Borellusa;

Gdybyś odkrył cokolwiek (...) --> Raport Dreadena.
Po uważnym sprawdzeniu znajdziesz jeszcze 2 ukryte podpowiedzi (co oznacza 2 nowe myśli):

Są tam prochy Wolfganga Schneiddera --> Prochy Wolfganga Schneiddera?
Ivar i Thoth zginęli straszliwą śmiercią z rąk jednego z ucieleśnionych --> Ivar nie żyje.
Możesz teraz połączyć dwie myśli Howarda. W tym celu przywołaj ekwipunek (PPM) i wybierz ostatnią opcję u góry (Myśli Howarda). Rozwiń listę ze spostrzeżeniami z miasteczka Arkhamend (znak plus przed nazwą tej listy) i wybierz myśl:
Ciała znalezione w lesie.
Kliknij znak plus ("Dodaj do połączenia"; w kółku na prawo od napisu "Lista"), by przenieść myśl do przegródek sekcji łączenia, albo po prostu przeciągnij ją tam.
Następnie wybierz drugą myśl, tym razem z listy "Stary budynek":
Raport Dreadena.

Ulokuj ją w przegródce obok pierwszej i kliknij ikonkę "Przemyśl/Połącz". Otrzymasz nową myśl:
Pomóc Dreadenowi.
Stary budynek (poddasze)
![]() | ![]() |
W komórce ze zwłokami na ścianie na wprost drzwi znajduje się drabina, po której (przesuń mysz, by spojrzeć w górę) dostań się (W) na poddasze. Otwórz klapę (charakterystyczny kursor, taki jak na drzwiach). Znajdziesz się w obserwatorium z teleskopem. Zainteresuj się szufladą tuż obok niego, w której leży książka (ochronne znaki magiczne; 11/21 dokument punktowany).
Oczywiście przeczytaj dostępny fragment i znajdź w nim 4 podpowiedzi (co oznacza 2 nowe myśli i 2 nowe informacje praktyczne):

Ostatecznie można rozmieścić je (...) --> Krąg z kamieni;
Składa się z szesnastu różnych symboli magicznych (...) --> Znak Urgeritch;
wschód - czerwony; północ - biały; zachód - czarny; południe - żółty --> Kody kolorów świata;
Jeśli zachodzi potrzeba (...) --> Substancja światłoczuła.
![]() | ![]() |
Zajrzyj też do ostatniej szuflady (przy oknie) i zabierz z niej stary kompas i mały metalowy uchwyt . Opuść poddasze przez klapę w podłodze. Kiedy staniesz na drabinie twarzą do pomieszczenia w dole, możesz po prostu z niej zeskoczyć (W+spacja).